:lol: :lol:
Nou meiden, had net roze afscheiding, dus vannacht gaat opoe doorbreken… Ik ga nu dus naar de juni wannabe mama´s!!!
xx
He wat jammer Lautje. Veel succes dan volgende ronde!
Ik ga mn chippies er vanavond ook af proberen te sporten.
Ik doe op dinsdagavond aan pilates/poweryoga en aansluitend martial art dance (lijkt op ballet, maar dan met veel oosterse invloeden).
Op donderdag doe ik tai chi.
Dit samen kan ik iedereen aanraden!
Als ik mazzel heb, krijg ik vannacht Elmar nog zover om wat extra te sporten. :shifty:
Nog gezond gegeten? Ikke boontjes met rijst en kip.
Balen lautje!!! :hug: :hug:
Ja bloemkool!!!
Was wel super lekker trouwens!
xxx
Balen meid :hug:
heb me banner aangepast want heb twee weken geleden me ei gehad dus is woensdag me NOD dag maar test ZATERDAG
Nou meiden,
Moet mijn banner weer aanpassen…
Na het wc bezoekje met het heeeeleee lichte roze veegje, heb ik nu nergens meer last van! Wordt echt gek hier, mijn lichaam speelt gewoon een spelletje met me! :x
Heb geen buikpijn meer, helemaal niets!
( Heb verdorie zelfs een tampon in gedaan vanmorgen en er meteen weer uitgehaald om te kijken hoe of wat…en die was helemaal wit! Zelfs geen roze meer! )
Zal het dus vast vandaag of morgen worden ofzo! ( Of waarschijnlijk net nadat ik negatief test! )
x
Oh das voorlopig goed nieuws, Lautje!
Ik hoop dat t n innestelingsbloedinkje was of iig zoiets. :thumbup: Ik duim voor je.
Ha dames,
Daar komt ie dan, ik zie twee strepen weliswaar een hele lichte maar het zijn er twee.
Durf er niet vanuit te gaan wqant de vorige keer heb ik positief getest en ging het drie dagen erna mis.
Ik test zaterdagmorgen nog een keer in de hoop dat er dan een donkere streep staat.
groetjes Leonie
Leonie: dan hierbij een hele voorzichtige felicitatie!! :dance:
@Leonie1979 wrote:
Ha dames,
Daar komt ie dan, ik zie twee strepen weliswaar een hele lichte maar het zijn er twee.
Durf er niet vanuit te gaan wqant de vorige keer heb ik positief getest en ging het drie dagen erna mis.
Ik test zaterdagmorgen nog een keer in de hoop dat er dan een donkere streep staat.
groetjes Leonie
Oeh, wat goed!!!
voor een donkerdere streep op zaterdag!!!
xxx
:dance: Leonie, wat spannend meis, maar voor nu van Harte!!!
Lautje voor jou ook nog steeds kans latsige en spannende tijd niet? :hug:
Hier blijven duimen draaien voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
HALLO
de LIJST op de 1e pagina klopt helemaal niet meer!!
kan iemand die veranderen?? Woeshi wil jij dat nog doen?
Wauw Leonie. 2 strepen= zwanger. Ik ga ervanuit dat ze er zaterdag ook staan. Alvast gefeliciteerd! Gaaf joh!
Nou meiden!
De :evil: zijn doorgebroken!
Mijn nieuwe NOD wordt 10 oktober!
x
@lautje84 wrote:
Nou meiden!
x
De onzekerheid is nu wel weg :hug:
@lautje84 wrote:
Nou meiden!
x
:hug: :hug:
Leonie: Nou zoals ik paar dagen eerder al zei leek wel erg op zwangerschapsverschijnselen. Meis ga er nu maar vanuit dat de test positief was. Heb je met ochtendurine getest?? Zo niet test dan morgen nog een keertje, met ochtend urine is de test vaak donkerder of je moet het al met ochtendurine hebben gedaan. Ik ga je alvast voorzichtig
:: feliciteren ::.
Bianca: Zie ik het nou verkeerd of is je NOD al aantal keer gewisseld?? Hij stond toch eerst op zaterdag of zo?? Maareh heb je vanmorgen nog getest??
Lautje: :hug:
Nou hier net terug van mijn werk. Heb lekker gewerkt, maar ben toch ook wel blij als ik vrij ben. Nog 1 dagje en dan ben ik 3 dagen vrij. Beetje druk op mijn werk. Nou dames tot vanavond