Toekomstige mei-mama's ?

@Becca wrote:

Oh, wat spannend lautje :dance: :dance: en leuk, een nieuwe badkamer! Degene die je nu hebt vind ik ook erg leuk al.

Mini:welkom! hopelijk ben je tegelijk met kayleigh zwanger straks!

Ik zit heerlijk nu aan de harde bollen met brie :drool:

:drool: :drool: :drool:

Ik ga aan de tosti’s straks!!! En heb alweer chocolade op :shifty:

Echt erg he…

xxx

Oh Lautje en Leonie, jullie NOD vandaag?! Nou ik duim dat ie lekker voorbij gaat en jullie snel een positest hebben.

Bedankt voor t welkom dames.

Ik ga ff t forum afstruinen. Ff kijken hoe t hier in elkaar zit.

Ik ben een hele tijd geleden wel wat aanwezig geweest, maar ik vond het toen zo massaal. Ik zag door de bomen t bos niet meer, zeg maar.

Lautje en Leonie: Ben hard voor jullie aan het duimen :thumbup: :thumbup:

@Lautje,

JIj hebt ook onwijs lekkere trek? Nou ik ook. Tegenwoordig gaan er hier zakken chips open overdag. En 's avonds n bakkie soep… Heerlijk!

Gelukkig kan ik niet tegen suiker, anders zou ik echt alles vreten wat los en vast zat.

Nou ik hoop dat t n zwangerschapskwaal is voor je. En voor mezelf ook!!

(tegenwoordig is 2 a 3 dgn)

Minni: Spannend hoor :pray:

@minni wrote:

@Lautje,

JIj hebt ook onwijs lekkere trek? Nou ik ook. Tegenwoordig gaan er hier zakken chips open overdag. En 's avonds n bakkie soep… Heerlijk!

Gelukkig kan ik niet tegen suiker, anders zou ik echt alles vreten wat los en vast zat.

Nou ik hoop dat t n zwangerschapskwaal is voor je. En voor mezelf ook!!

(tegenwoordig is 2 a 3 dgn)

Het is werkelijk te erg voor woorden hier hoor!!!

Heb verdorie vanmorgen ontbeten met een Balisto, toen bij de thee een Kit Katje, en tussendoor ( hahahahahaha, gewoon aan een stuk door gevreten hoor!!! ) Sultana’s! :drool: :shifty: :sick:

Zometeen tosti’s en dan vanavond maar iets dat heeeeeeeeeel gezond is! :snooty:

x

hahaha, die lautje toch! je bent wel erg bezig haha!

maar ja, ik moet niet zeuren, ik heb net een stuk brie in mijn upje soldaat gemaakt… :shifty:

@Becca wrote:

maar ja, ik moet niet zeuren, ik heb net een stuk brie in mijn upje soldaat gemaakt… :shifty:

Ja, schaam me diep…

Hahahaha, die liter water die ik vanmorgen op heb, maakt dat zeker niet goed he… :snooty: :snooty: :snooty:

xxx

@lautje84 wrote:

@Becca wrote:

Ja, schaam me diep…

Hahahaha, die liter water die ik vanmorgen op heb, maakt dat zeker niet goed he… :snooty: :snooty: :snooty:

xxx

nee :naughty:

:mrgreen:

Ja, ik weet het…

Tja, mijn ongie-vreet buien ( CHOCO CHOCO CHOCO ) zijn er weer…

Heb thuis gelukkig helemaal niets lekker liggen, maar helaas hebben we hier op mijn werk echt vreetwerk voor een weeshuis!!! Kit Kats, Chips, Appelkoeken, Sultana’s, Balisto’s Bosvruchten en naturel, stroopkoeken… :sick: :sick: :sick:

Moet wel zeggen dat ik mijzelf maar twee dagen in de maand laat gaan, anders wordt het echt te erg gewoon!

En vanavond weer hardlopen!

xx

Hardlopen! :shock: Ik ben niet zo sportief hoor! Ik ben lui…ook een sport opzich :mrgreen:

Hahahahahaha, is ook een sport ja!

x

Mijn vader zei vroeger altijd: Ik ben gek op sport…ik kan er uren naar kijken :wink:

hahaha :lol: :lol: , die ga ik onthouden.

@Sterre74 wrote:

Mijn vader zei vroeger altijd: Ik ben gek op sport…ik kan er uren naar kijken :wink:

Zelfs dat gaat me niet lukken :mrgreen:

Hahahahahaha, die is wel heel goed!

Helaas kan ik dat niet zo goed…vind sport echt saai om naar te kijken!

x

een kindje maken is ook goeie sport en met klaar komen verbrand je ook vet!!

@bianca&? wrote:

Tja, dan moet ik de komende week maar de slaapkamer onveilig maken, anders gaan mijn Balisto’s er niet af! :oops: :mrgreen:

x

@lautje84 wrote:

@bianca&? wrote:

Tja, dan moet ik de komende week maar de slaapkamer onveilig maken, anders gaan mijn Balisto’s er niet af! :oops: :mrgreen:

x

Hoe vaak zou je het moeten doen voor een compleet stuk brie? :think:

@Becca wrote:

@lautje84 wrote:
@bianca&? wrote:

x

Hoe vaak zou je het moeten doen voor een compleet stuk brie? :think:

Denk dat je dan behoorlijk lang bezig bent!! Of 4x per nacht aan de gang!!! Jezus, wat zullen onze mannen moe worden van ons zeg!

( Of een lam handje natuurlijk! :lol: :lol: :lol: )