Voor de meiden die door gaan voor de volgende ronde,
er is een nieuw topic geopend. Zie degene die er al behoefte aan hebben wel verschijnen. Heb hem geopend omdat ik er weer met frisse volle moed tegenaan te wil gaan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Voor de meiden waar opoe nog niet binnen gedrongen is,
nu ik een nieuw topic geopend hebt betekend het niet dat ik niet meer met jullie mee lees, maar wil er graag weer met frisse volle moed tegenaan gaan, vandaar een nieuw topic.
Nou, wat hadden jullie weer een hoop gschreven zeg!!! :shock:
Hier voel ik helemaal niets! Omdat ik bijna zeker weet dat ik ongie ga worden aankomende week, ga ik ook alvast wel meekletsen bij de juni wannabee’s.
Afgelopen weekend ontzettend druk gehad, mijn mannetje was jarig gisteren, dus mijn hele huis zat vol! :shock: WOW, nu weet ik weer waarom ik een hekel had aan verjaardagen!
Tammy, wel lekker dat nu in ieder geval weet waar je aantoe bent! En ik ga gezellig met je mee!!!
Oh, by the way, mijn mannetje en ik hebben zo’n mooie meisjesnaam gevonden!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Echt, als ik ooit een meisje mag krijgen, gaat ze echt zo heten!!!
( We hoorden hem op tv, gooiden er een tweede naam achter en tadaa, de naam was alvast geboren! Nu nog “even” zwanger worden! :lol: )
Lautje: Je weet het nooit he’, misschien komt opoe niet binnen dringen. Al is mijn ervaring vaak wel, dat als je dat zelf al denkt, dat het dan vaak ook wel gebeurt. Gezellig in ieder geval dat je mee komt kletsen bij wannabe juni mama’s. Ik denk eigenlijk nog niet echt over namen na. Wel als ik een leuke naam lees of hoor, dan schrijf ik hem op een lijstje, dus heb wel een hele waslijst al. Als we dan ooit zwanger raken, hebben we ideetjes. Heb nog niet bij een naam gehad dat ik denk zo gaat ons kindje heten als het ons ooit gegund is.
Snips: Hoe gaat het nu met je??
Ik moet straks werken, dus weet niet of jullie me vandaag nog zien. Fijne dag
(heb ik toen uitgezocht omdat ik de vakantie net zwanger van Merel zoveel wijn op had in de veronderstelling niet gelijk zwanger te zijn :shifty: :roll: )
Als je niet weet hoever je eventueel bent, altijd idd even aangeven bij de huisarts
Hee dat is toevallig, jij hebt internet, wij hebben opeens geen kabel tv meer :lol: Gok dat de kabelmaatschappij en de vorige bewoners eindelijk het kwartje hebben horen vallen :oops: 8)
Gelukkig doet derest het nog wel en is het alleen wat stiller in huis
Maargoed Lautje, veel plezier met de hele avond kok! :thumbup: :mrgreen:
Voor de anderen: Minni is een IRL (in real life) vriendin van me en was aan het speuren op dit forum. Zodoende kwam ze erachter dat ik zwanger ben! Wat een speurneusje he…
Zou leuk zijn als we allebei meimama’s worden, dus zet em op Minni!
Welkom Minni! Het is hier ontzettend gezellig, voor je het weet ben je helemaal verslaafd!
Hier nog niet te zien, hoewel de ongie pijntjes toch echt wel aanwezig zijn! Denk dus dat het vandaag of morgen wel door zal breken!
En eindelijk internet thuis sinds gisteren! Was er zo klaar mee, heb degene op de klantenservice van Multikabel behoorlijk laten zweten! :oops: :sick: :silenced: Had echt mijn ongie humeur
( lees: :evil: :evil: :evil: woman! )
Hahahaha, maar het heeft gewerkt!
Ook hebben hubbie en ik besloten dat we de badkamer gaan aanpakken, dus gisteren meteen een nieuwe wastafelmeubel, douche cabine en kast uitgezocht! We hebben nu een mooie badkamer hoor, maar willen toch het een en ander aanpassen!
Ga nog maar weer even naar de wc, kijken of opoe al in zicht is!
Nog geen opoe in zicht, nog wel gevoelige borsten en vanmorgen had ik mega last van mijn maag. Heb nog wel een heel zwaar gevoel onder in mijn buik alsof ik een steen daar heb zitten.