Tammy, wat naar voor je :hug: :hug: :hug: .
Ik ga heel hard voor je duimen dat het de volgende ronde raak is!!!
Hoe is het met de rest van de meiden?
Wij gaan de klusperiode weer in, dus we moeten aan de bak :mrgreen:
hier ontzettende ongi krampen heb voor de zekerheid maar een ob in gedaan heb geen zin om straks een vloedgolf op me werk te krijgen.
we natuurlijk dat opoe niet komt maar daar is niks tegen te doen!!
of ik ben zwanger of ik ben het niet tja het kwaad is al geschied dus ik kan er toch niks meer aan veranderen.
woeshi hoe voelt het om zwanger te zijn??
Vind je dat niet eng, een tampon in voor je goed ongesteld ben?? Ik ben dan altijd bang dat ie er niet meer uit gaat :oops: . Als ik ze gebruik gebruik ik ze ook echt alleen maar in de ‘heftige’ dagen .
En hoe het voelt: behalve misselijkheid en moeheid merk ik er nog niet echt veel van. Het voelt ook nog helemaal niet alsof ik zwanger ben. Raar idee: er groeit een mensje in me, maar ik merk het nog niet.
Ik denk dat het wel komt als ik bij de verloskundige ben geweest enzo.
nee ben niet bang dat ie er niet meer uit gaat hou het goed in de gaten om de 2 uur!!
maar ben zo bang dat ik straks ongi wordt en ik helemaal rood ben op me werk ik hoop natuurlijk dat die ob niet nodig is maar toch.
denk als ik positieve test in handen heb ik het ook niet kan geloven tot ik echo heb denk dat ik toch iedere keer zo denken straks wordt ik ongi.
ik moet even tot morgen wachten en hoop dat er een licht streepje komt te staan maar we hopen nergens op.
ik wordt gewoon gek van me lichaam die de hele tijd singnalen geeft terwijl het misschien niet eens zo is.
iemand die zwanger is obstipatie?? en ook mensen die daar geen last van hebben??
woeshi wat waren jou kwaaltjes voor je psitieve test had??
Bianca: nogmaals; pin je niet vast op de kwaaltjes! In feite zijn er geen standaard zwangerschapskwaaltjes. Alles wat je voelt, komt door je baarmoeder, of die nou bezig is met een zwangerschap of met een voorbereiding voor het ongesteld worden: het voelt hetzelfde!
Het enige waar je het echt aan kan merken is dat je ongi uitblijft en een positieve test. Alles wat je daarvoor voelt kan van alles zijn…
:hug: :hug: Balen Tammy…
Lekker rustige zondag houden meis…
volgende ronde!! :-*
Bianca: mijn kwaaltjes waren moeheid, misselijk en pijnlijke borsten, maar deze zijn eigenlijk pas echt duidelijk geworden toen ik al overtijd was.
Maar kwaaltjes willen niks zeggen: ik heb een paar keer gehad dat ik de pil vergeten was, en bang was dat ik zwanger was. Nou, ik had echt álle kwaaltjes op zo’n moment en heb zelf gehad dat ik overtijd was! Maar werd toch ongesteld uiteindelijk…
Het is wat Becca zegt: gewoon afwachten tot je ongesteld hoort te worden en als je dat niet wordt een test doen.
En proberen niet teveel op kwaaltjes te letten, hoe moeilijk dat ook is!
Oh die vervelende kwaaltjes ook! Ik ‘worstel’ er ook mee hoor. Ik heb aleens eerder gezegd dat ik ze allemaal al gehad heb behalve overgeven, maar toch ben je er erg op gespitst. Zelfs nu ik net ongesteld ben geweest denk ik ‘he? zou het?’ als ik een vlaagje misselijkheid voel komen. Of als ik opeens moet plassen terwijl ik net geweest ben. Het letten op m’n lichaam zit helemaal in m’n systeem. Logisch ook wel als je graag dingen wilt voelen waaruit blijkt dat je zwanger bent. En iedere maand neem ik me voor ze te negeren maar het lukt me niet zo erg.
Maar ook heb ik iedere maand het idee dat ik mijn lichaam weer een beetje meer leer kennen, dat is dan wel weer een voordeel. Ben er nu (dankzij m’n agenda, dat ik die niet eerder eens heb gepakt :doh: ) achter, dat ik dus op 1x na, sinds maart nog nooit een cyclus van 28 dagen heb gehad! Geen wonder dat ik steeds dacht dat het te vroeg kwam, m’n cyclus is gewoon 25 of 26 dagen. M’n zus heeft dat ook, dat stelde me wel gerust, maar ik herinner het me niet van mijn eigen pil-loze periodes.
Oja, dat van die tampon, dat doe ik ook hoor, om me zekerder te voelen. Ik ga uiteraard niet mountain biken, para-sailen en bungee jumpen, maar toch helpen de tampons me, hahaha wat zekerheid van eventueel bloedvlekken krijgen betreft. De ob ‘light-day’s’ ofzo, die is lekker klein en dun en krijg je er ook makkelijk weer uit als er niets in zit. Geen gebroei met inlegkruisjes, dat vind ik maar niets.
Ah, Becca gaat weer aan de klus, veel plezier
Ja F’lien, zijn jullie al bezig eigenlijk? Je ‘hangt’ natuurlijk niet voor niets rond bij het zwanger worden forum…moet je binnenkort ongesteld worden of liever niet natuurlijk
Komt er nog een wannabe-juni mama topic? Niet dat ik daaraan meedoe dit keer, neem even wat afstand voor zover mogelijk deze maand, maar ik blijf natuurlijk wel nieuwsgierig!
@F’lien wrote:
:hug: :hug: Balen Tammy…
Ik kom jou ook overal tegen Flien
@Becca wrote:
@F’lien wrote::hug: :hug: Balen Tammy…
Ik kom jou ook overal tegen Flien
:shifty: :oops:
:lol: :lol:
Hoi Sterre,
We hebben wel wensen maar zijn nog niet actief bezig.
Ik ben wel een beetje aan het rond neuzen/lezen en weer eens de begingevoelens aan het lezen…
Want hoe het allemaal voelde in het begin ben ik alweer vergeten :shifty:
Daarbij kan ik ook niet laten weten wanneer we aan de gang gaan gezien een aantal bekende meelezen
Aha, ik begrijp het F’lien
In ieder geval succes
Sterre: Ik heb ook nog niet overgegeven hoor, gelukkig :lol: .
Becca: veel klusplezier!!!
F’lien: Succes voor wanneer jullie weer gaan beginnen!
:-* Thx Meiden!!
Merk zelfs nu ik nog niet zover ben, ik wel weer die spanning herken…
Maar eens zien hoe of wat als we er echt voor gaan :inlove:
Pffff ik heb de hele tijd al de hik en nu heb ik buikpijn
Oh, de hik, dat is irritant! Of is het de zere hik? dat is nog lastiger :hug:
Lekker kok-en, goed voor de afleiding :thumbup:
Balen Woeshi! Die buikpijn kan je nog best een tijdje blijven houden! Ik had het tot ong 14 weken :shock: Daar kan je zo onzeker van worden :hug:
Flien: Spannend hoor! Lekker mee lezen en mee schrijven en houd maar voor je wanneer je weer begint hoor! Ik houd mijn NOD redelijk onbekend voor de rest van het forum door geen banner te plaatsen.
Thanks meid voor jullie steun :-*
Merkte vanmiddag nadat ik mijn berichtje geplaatst had, toch best wel teleurgesteld was. Had er zo’n goed gevoel over. Heb even lekker zitten huilen bij mijn mannetje en daarna lekker in de tuin aan de slag gegaan. Ben net klaar in detuin en merk dat het huilen en de afleiding mij erg goed hebben gedaan. Ik ga deze ronde proberen er minder mee bezig te zijn, dus als ik na mijn eisprong wat voel er even niet aan te denken. Weet niet of het lukt maar we gaan het proberen.
hoi
wie heeft er ervaring met blaasontsteking?
ik ben gevoelig voor blaasonsteking.
nu hebben we veel geklust en heb ik weer :roll: een blaasontsteking.
ik plas na de seks en was het schoon,dit helpt dus niet.
wie o wie heeft er tips.
Het komt dus bijna iedere maand terug,na veel seks.