Toekomstige mei-mama's ?

tammy

we blijven :pray: :pray: :pray: :pray:

ik hoop dat je zondag positief test en dat je ongi buiten de deur blijft

Hi Tammy,

Gebruik zondag of een kruidvat test of een clear blue deze zijn meestal wel betrouwbaar.

Vandaag voel ik me beter. ben met vlagen misselijk maar dat ong gevoel is weer terug. Mijn borsten voelen nog hetzelfde. :think: Ik zit nu op dag 29 uitgaande van een cyclus van 33 of 34 dagen.

Groetjes Leonie

:hug: :hug: Tammy, snap je teleurstelling meis!!

Enne de test van de apotheek is ook een betrouwbare, ik had destijds op 1 dag de etostest negatief en die van de apotheek positief :eh:

:pray: voor zondag…

etos test negatief en andere test positief YES dank je!!

ik heb namelijk ook etos dus als ie nega is is er nog hoop haha.

nou het kan mij niet meer schelen van mijn part komt opoe vandaag op visite maar die spanning die vind ik minder leuk.

straks lunchen met me beste vriendinnetje en een leuke dag ervan maken!!

morgen werken en zondag ook zondag test van tammy afwachten en maandag zelf testen al weet ik bijna wel zeker dat ie nega is aan het klussen kan het niet liggen ach ja.

Bianca,

Ik heb toen op vrijdag getest terwijl ik die donderdag ongi had moeten worden, dus pas 1 dag ‘overtijd’ :mrgreen:

Dus wie weet, geniet van je dag vandaag :mrgreen:

Dames,

Heel even snel een berichtje van mijn kant, wnat heb afgesproken met iemand, dus moet opschieten.

Ik ehb vanmorgen hgeerlijk gesport en ben de teleurstelling eigenlijk wel kwijt. Ben tenslotte ook nog niet ongesteld geworden.

We wachten het gewoon rustig af en zien het allemaal wel.

Ik ga er nu eventjes vanuit dat ik vandaag of morgen gewoon ongesteld ga worden, zo niet, dan ga ik nadenken over testen, maar nu even niet.

Vind het lief dat jullie allemaal zo mee leven :smiley: :-*

het kan inderdaad gewoon zo zijn dat je te vroeg getest hebt! Ligt er aan hoe je cyclus deze maand is geweest! Misschien dat je HCG nog niet zodanig hoog is dat je test positief uitslaat! Ik zal voor je duimen van het weekend en zal dit topic in de gaten houden!!

Succes meid!

@Tammy wrote:

Vind het lief dat jullie allemaal zo mee leven :smiley: :-*

Denk dat we allemaal wel een beetje weten hoe graag we die positieve test in ons handen willen hebben… :wink:

Ben wel blij dat je lekker hebt gesport, kan je toch een beetje je frustratie

kwijt! Ik ga altijd een stuk hardlopen, even mijn gedachten verzetten!

Alvast een heel fijn weekend! ( en het liefst zonder opoe!!! )

xxx

@Tammy wrote:

Het heeft niet zo heel veel zin om te tempen een week na je ei. Bij tempen kun je er alleen uit opmaken, wanneer je eisprong is, een dag na je eisprong stijgt je temperatuur en de ochtend als je ongesteld moet worden daalt hij weer. Je kunt aan je temperatuur niet echt zien of je je zwanger bent.

Ben ik het niet helemaal mee eens :oops: Ik hield evengoed mijn temp bij na mijn ei. Het was én om te zien of het echt mijn ei was én om te zien of ik die dag ongesteld zou worden (scheelde een hoop gesleep met maandverband enzo :wink: ) Toen mijn temp op de dag van mijn NOD ineens nóg hoger werd, heb ik getest en bleek ik zwanger. Zonder de temp had ik zeker nog 2 dagen langer in spanning gezeten :mrgreen:

Maar Tammy :hug: :hug: Ik snap dat je vreselijk baalde meid! Het blijft nog even spannend lees ik…ik ga duimen voor alsnog goed nieuws :pray:

Sonja: Ik zat vandaag 11 of 12 dagen na mijn ei. Dus kan inderdaad zijn dat ik te vroeg heb getest, heb een cyclus van 33 dagen aangehouden. De langste is 35 dagen, dan heb ik de cyclus na het stoppen van de pil 37 dagen niet mee getelt. We zien het wel. Wacht dit weekend gewoon rustig af.

Lautje: Is inderdaad erg fijn dat ik even mijn frustratie eruit heb gegooid, nu is de teleurstelling ook minder groot. Jij ook fijn weekend he’.

Becca: Ow ja daar zit ook weer wat in. Zo zie je maar, dat we van elkaar kunnen leren. Ik dacht dat je temp gewoon hoog bleef als je zwanger was, maar wist niet dat hij nog meer gaat stijgen.

Nou krijg zometeen visite, dus kom vanavond niet meer langs. Het is ook erg rustig, dus er zal ook wel niemand zijn dan. Meld me morgen weer. Fijne avond allemaal :-*

Jeetje, wat is het rustig vandaag :shock:

en net ik juist even gezellig wilde kletsen :?

Het is idd erg rustig!

Tammy, hoe is het nu aan die kant?

Nog geen :twisted: :twisted: :twisted: op bezoek?

Mijn gevoel zegt dat ze ook niet bij je komen en dat je gewoon hartstikke zwanger bent, maar dat het nog te vroeg was om te testen!

Houd je ons wel op de hoogte?

Liefs, Daantje

Arme Tammy, is er niemand! :hug:

Ik ben ook erg nieuwsgierig hoe het nu met je is!

:shifty: Tammy heb je alweer opnieuw getest??

Zou het zo leuk vinden gezien je lijstje onderaan je berichten ben je al even zoet, met het ‘maken’ van een prachtig wondertje.

Ik hoop dat je te vroeg was met testen en je straks alsnog een “borreltje” kan nemen op een positieve test :inlove:

:wink:

:wink:

Het is vanmorgen doorgebroken :(.

Moet zeggen dat ik niet zo teleurgesteld ben, gelukkig.

Vrijdag dacht ik het al door die negatieve test en was de teleurstelling al heel erg gezakt. We gaan er gewoon weer tegenaan.

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Fijne dag allemaal :-*

Jammer Tammy.

TAMMY :hug: :hug: :hug:

:-* :-* :-*

met volle moed naar de volgende ronde!!

ga maar lekker in je bedje liggen met een flink stuk CHOCOLA!!

kusjes van mij!!

Tammy…evengoed toch flink balen! Pff…is het de eerste voor je?

We gaan weer druk aan de klus met z’n alle!

Ja, ja, dit is voor de eerste baal er toch wel beetje van, eerlijk gezegd.

Wilde dat niet voelen, maar komt nu toch wel opzetten.

Wij gaan nu ronde 7 in, dus hopelijk is het voor ons dan tijd.