Ha DAmes,
Voel me vanavond niet fit,. Was eerst misselijk en heb nu borrels in mijnbuik, verder een koortsachtig gevoel. De griep heerst dus het kan ook daarmee te maken hebben.
groetjes Leonie
Leonie: Hoe dan ook het is gewoon heel spannend hé, die symptoompjes.
Ja inderdaad spannend al die symptoompjes. dat ong gevoel komt en gaat een beetje eigenlijk.
Nou ja we wachten wel weer af tot na het weekend.
Heb jij ergens last van eigenlijk.
groetjes Leonie
Nog heel even snel dan. Heb super veel puistjes in mijn gezicht. Menstruatiekrampen, boeren en winderigheid. Ook zijn er deze maand al zeker 4 mensen geweest die vroegen of ik misschien zwanger ben. Niet heel veel dus, dat maakt me ook zo onzeker.
Nu ga ik echt mijn bedje opzoeken. Doei doei
Nou dames,
De test ligt op de wasbak en nu is het afwachten geblazen. Binnen nu en 5 minuten zal ik het weten. Zag niet gelijk een streepje komen, dus ben benieuwd. Durf bijna niet te gaan kijken :?
OH VERTEL VERTEL VERTEL
** Staat nu op en loopt na de badkamer, hopend op geen teleurstelling**
kom op :mrgreen:
kom op :mrgreen:
ZIT IN SPANNING!!!’
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hij is negatief :(. Had er echt zo opgehoopt, terwijl ik diep van binnen wel dacht hij zal wel niet positief zijn. Balen zeg :?
Nou dan zal ik wel binnen nu en zondag ongesteld gaan worden, dat moet haast wel zondag zit ik op de 14de dag na mijn eisprong. Jullie horen het wel wanneer ze de deur openbreken. Ga nu even bijkomen van de teleurstelling, had er echt zo’n goed gevoel over . Had dit keer net als bij de miskraam juist helemaal geen last van symptomen. ja alleen veel puistjes ( meer hormonen misschien), heel vorge menstruatiekrampen, veel mensen die vroegen of ik misschien zwanger was, winderigheid, maar daar houdt het dan toch wel op. We wachten af.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Oh Tammy, :hug:
Wat balen zeg…
Nou, een hele dikke :hug: !
x
Moet zeggen baal er ook best van, al heb ik nog wel beetje hoop, wnat opoe is nog niet binnengedrongen. het zou kunnen zijn dat ik te vroeg was met testen zit nu op dag 11 of 12 na mijn ei, als zondag opoe nog niet binnen gedrongen is doe ik nog een test. Wel ervanuit gaande dat ze vandaag of morgen binnen vallen anders valt het nog meer tegen.
:hug: :hug: voor jou Tammy.
Ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbup: !
groetjes Leonie
Thanks leonie
Las wel op internet dat het wel vaker voorkomt bij sensitest, zwanger en toch negatief getest
Ha, hier ookal zoveel actie op de vroege morgen, allemaal vanwege Tammy’s strijd tegen Opoe
Tja, Tammy, doe anders een ander merk zondag?
Wel leuk, dat ‘live’ testen (ondanks de teleurstelling :hug: )
Ik ga werken, doeg!