Toekomstige mei-mama's ?

@Tammy wrote:

Kun je niet een foto plaats hier, ben namelijk nu wel benieuwd :wink:

Hier vandaag en gisteravond weer menstruatiekrampen, maar nog steeds niks te zien :think:. Morgen is mijn NOD dag ben heel benieuwd hoor. Normaal heb ik die krampen niet zo veel, dan wordt ik altijd gelijk ongesteld, nu dus niet, dus ben benieuwd.

Ik moest in een weekend ongesteld worden en de woensdag ervoor kreeg ik ineens enorme krampen in mn buik, ikke continu naar de wc omdat ik er heilig van overtuigd was dat ik ongesteld moest worden! Het resultaat staat hieronder :mrgreen:

Overigens heb ik de donderdag avond toen een zwangerschapstest gedaan en die was al licht positief!!

Dus ik hóóp voor je dat het goede krampen zijn!!!

:dance: Kayleigh, gefeliciteerd!

Nou Tammy, ik vind dat je best alvast morgenochtend een testje kunt doen :wink: Ben veeeeeeeeeel te nieuwsgierig!

@Sterre74 wrote:

F’lien, het zijn maar tips natuurlijk he, en je hebt al een dochter, zonder dat je dat wist van die wekker! Heb jij misschien zelf nog tips voor ons?

Die van met je benen omhoog kennen we al :wink:

Nou was ik bij mijn vorige kinderen een stuk leniger enzo, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.

Geen exuses voor het binnenvallen hoor, helemaal niet nodig wat mij betreft. Ik lees graag mee met de mutsen en heb me gisteravond kostelijk vermaakt! :silenced: :mrgreen: :mrgreen:

:oops: :oops: Sterre, tja we kunnen er wat van soms...
Enne de eerste was acuut zomaar raak, geen idee wat ik heb gedaan behalve iedere of om de dag lekker klussen :silenced: :shifty:
Enne het was in de vakantie, schijnt ook een goede omgeving te zijn 8)
:-*

Kayleigh van harte Gefeliciteerd!!

@kayleigh wrote:

Test was inderdaad weer positief hoor, dus ik ben overtuigd!

Zie banner :mrgreen: Heb mijn cyclus op 30dagen gezet, dus dan ben ik 14 mei uitgerekend. Met normale cyclus zou dat de 12e zijn. Zal daar ergens tussenin zijn dus, maarja, kindje laat zich toch niet plannen :wink:

Ik denk dat ik hier zo maar afscheid moet gaan nemen dus :?

Durf me nog niet zo goed aan te melden bij de mei-mama’s, maf he?!

Nee niet maf, ik had hetzelfde. Maar: gewoon doen! :mrgreen: !

En heel erg gefeliciteerd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: edit: je had het al gedaan zie ik ;).

mag ik terug meedoen???

nod 20 september (geloof ik)

Lautje: Dan doe je de link in een spoiler verstoppen :wink:

Sterre± Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou gewoon langs de dokter gaan. Je eerste bloedverlies kwam vrij dicht na je eisprong toch, dat kan betekenen dat je luteale fase et kort is. Het is echt niet gek als je een helaf jaar bezig bent en je lichaam doet gek om langs de huisarts te gaan. Je kunt ook een maandje tempen niet persee vanwege de eisprong, maar dan weet je de periode tudden eisprong en menstruatie. Tja hier dus nog steeds hetzelfde, vandaag af en toe buikkrampen gehad, maar nog niks door gebroken, vind het echt heel spannend. Ben nu 9 maanden gestopt met de pil en heb echt nog nooit gehad dat ik die krampen had zonder ongesteld te worden :think:. Kan mezelf bijna niet tegenhouden om morgen te testen, maar wil morgen toch nog echt even afwachten. Morgenavond moet ik namelijk werken en zou ik het mijn mannetje pas heel laat s´avonds kunnen vertellen. Vrijdag ben ik vrij, dus heb de tijd om bij te komen van de uitslag positief of negatief. Ben nu al tig keer naar de wc gelopen vanavond, heb wat wittig slijm verlies, denk steeds nee toch :pray:

Kayleigh: Dan wil ik je nogmaals feliciteren hier. ::

Gefeliciteerd met je zwangerschap :
:. Je mag nog best bij onsmee kletsen hoor, is toch juiost gezellig??

Sonja: Laten we hopen dat mij dat geval dus ook is :pray: :pray:. Heb dit nu al van meerdere mensen gehoord, moet zeggen ben heel erg teleurgesteld als opoe komt binnen breken.

Bellenblaas± Tuurlijk mag je mee doen gezellig juist :smiley:

Nou hier dus niks gezien vandaag, wel krampen :pray:. Nou ga denk lekker in bad kan ontspanning wel gebruiken, ben best zenuwachtig. Gelukkig genoeg afleiding.

maffe gedachte: ALS ik nu zwanger ben, ben ik uitgerekend op mijn dochter haar verjaardag :mrgreen:

Ha dames,

Kayleigh nu voor het echt gefeliciteerd.

Tammy, jaaaaaa morgen al testen ben ook zoooo nieuwesgierig. :wink:

Ik moet nog 6 dagen wachten, heb sinds vanorgen pijn in mijn borsten. Dat heb ik ook als ong word dus kan ook daarmee te maken hebben.Verder geen buikkpijn ofzo.

Bellenblaas, gezellig hoor dat je meeklets!

groetjes Leonie

Dit is de link naar mijn trouwfoto’s!

( Het zijn er veel! )

http://www.mooiinbeeld.nl/laura_dennis/index.htm

Ha Dames,

Vanmorgen een gevoel ong te worden, dit gevoel in mijn buik zwakt nu weer wat af, gelukkig maar. Mijn borsten doen nog wel pijn.

En Tammy???

groetjes Leonie

Bellenblaas: Dat zou wel heel bijzonder zijn :pray:

Leonie: Nee, nee, heb nog niet getest. Mijn mannetje zou ik pas zien om 23.00 en ligt dan al op bed en stel dat het raak zou zijn, zou ik mijn mond niet op mijn werk kunnen houden, vind ik niet leuk. Ook wel beetje uit zelfbescherming denk ik. Morgen ga ik testen als het vandaag niet doorbreekt.

Lautje: Hele mooi bruid was jij :D. Het waren inderdaad veel foto’s maar wel leuk om te zien. Leuk stel zijn jullie.

Leonie: Wie weet?? :pray:

Nou dames hier dus nog niks doorgebroken, heb op het moment ook even geen krampjes dus ben echt heel erg benieuwd.

Jeetje wat is het hier rustig :shock:

Rustig he!

We zijn allemaal heeeeeeeel hard aan het duimen dat we zwanger zijn!

xxx

Dat denk ik ook :wink:

:shifty: :shifty: Laura, wat een prachtige foto’s je liep ook de hele dag te stralen zo te zien aan de glimlach op je mond :lol: :lol:

Zo een van oor tot oor, gaat helemaal vanzelf die dag, niet?

Ik had volgende dag helemaal zere wangen ervan :oops:

:pray: voor meer positieve testen!!

Spannend Tammy… Ik zal heel hard :pray:

Morgen uit mijn werk kom ik gelijk even kijken of je al goed nieuws hebt!

Hier dag 7 na de eisprong en ook veel wittige afscheiding, last van mijn borsten en jeukende handen en voeten. Dinsdag, op mijn vrije dag, had ik een abonnement op de WC.

Mijn temp was vanmorgen 37,0. Nog een klein weekje wachten tot ik ga testen als de :twisted: :twisted: :twisted: er dan nog niet zijn!

Wie heeft er nog meer gauw haar NOD? Enne Bellenblaasje, welkom terug!

Liefs, Daantje

Hallo!!!

Ik kreeg ineens geen mailtje meer dat er was bijgeschreven :evil: Hier komt de vruchtbare periode er al weer bijna aan, dus druk aan de klus straks :mrgreen:

Ik ga lekker op tijd mijn bed in, ben het zat, nieuwe baan en het is erg druk. Alle zwangeren van harte gefeliciteerd!!!

Wie is er aan de beurt om opoe buiten te houden?

Becca: Ikke ikke ikke. Het is hier nu heel spannend. Het is me gelukt om opoe in ieder geval dag buiten de deur te houden, hopelijk lukt het langer.

Daantje: Het is heel erg spannend hier.

Zoals jullie waarschijnlijk al wel begrijpen zijn ze hier (nog) niet door gebroken, laten we het zo houden :pray:

TAMMY :pray: :pray: :pray:

hoelaat doe je de test?? voor 12.00?? dan moet ik weg sms je me anders even??

kan je aan je temp ook iets opmaken??

week na je ei?

Het heeft niet zo heel veel zin om te tempen een week na je ei. Bij tempen kun je er alleen uit opmaken, wanneer je eisprong is, een dag na je eisprong stijgt je temperatuur en de ochtend als je ongesteld moet worden daalt hij weer. Je kunt aan je temperatuur niet echt zien of je je zwanger bent.