Tammy
Hm, ik heb volgens mij vandaag twee keer een pilletje Femnatal genomen ipv 1 keer… Zou dat kwaad kunnen?
In de bijsluiter staat alleen ‘de aanbevolen hoeveelheid niet overschrijden’ :?
Femnatal
wat is dat precies??
ik werk in de zorg maar ken die naam niet!!
Pilletjes met foliumzuur, een hoop vitamine en ijzer enzo voor als je zwanger wilt worden, bent of borstvoeding geeft.
Maar beetje lomp dat er wel staat niet overschrijden maar dat er niet staat wat er dan gebeurt :think: .
foliumzuur vitamines en ijzer kan geen kwaad.
op internet stond
Je hoeft niet bang te zijn voor overdosering. Vitamine B11 (want dat is foliumzuur) is in water oplosbaar. Je plast het teveel dus gewoon uit.
Ok, dat scheelt . Dankje voor de info.
En nu duik ik mijn bedje in ;).
voor de vrouwen in de klus periode!!
Prettige seks
Gelukkig is prettige seks ook niet geheel onbelangrijk. Opwinding levert beter sperma op bij mannen en bij vrouwen wordt de vaginawand vochtiger, zodat de overlevingskansen en de van de zaadcellen groter is.
Het uitstellen van zowel het mannelijk als het vrouwelijk orgasme vergroten ook de kans op een zwangerschap. Hoe langer het mannelijk orgasme wordt uitgesteld, hoe krachtiger de ejaculatie is. Als de vrouw klaarkomt, trekt de baarmoeder samen, waardoor het sperma naar de eicel wordt gestuwd. Hoe krachtiger dat orgasme is, hoe beter. De zaadcel moet het liefst eerst een paar uur kunnen rijpen in de baarmoedermond. Optimaal krijgt de vrouw dus een paar uur later nóg een orgasme.
@bianca&? wrote:
Optimaal krijgt de vrouw dus een paar uur later nóg een orgasme.
Dat wordt dus 2x sex :mrgreen:
:naughty: Nee, Becca, dat is niet goed voor de sperma productie!
Gewoon je wekker zetten voor een orgasme een paar uur later :mrgreen:
Edit: JOUW orgasme dus alleen
Poeh hee, wat een ingewikkelde boel.
Hoe deden de vrouwen dat vroeger toen ze nog geen internet hadden? :mrgreen:
@Sterre74 wrote:
:naughty: Nee, Becca, dat is niet goed voor de sperma productie!
Gewoon je wekker zetten voor een orgasme een paar uur later :mrgreen:
Edit: JOUW orgasme dus alleen
Whoehahahaha!!
Ik zal het dan wel helemaal zelf doen, want hubbie zal wel liggen snurken dan , merkt hij er niks van haha
@kayleigh wrote:
Poeh hee, wat een ingewikkelde boel.
Hoe deden de vrouwen dat vroeger toen ze nog geen internet hadden? :mrgreen:
En ook nog zonder wekkers!? Tis een wonder dat wij ooit geboren zijn!
:mrgreen:
Hoewel, toen mijn moeder zwanger van mij was, bestonden er denk ik(tis natuurlijk wel al heeeeeeeeeel lang geleden) wel al wekkers :think: Maar, ik denk dat die van mijn moeder niet goed stond, want ze deden aan periodieke onthouding :shock:
:think: :think: lees hier interessante tips
Maarja 's morgens de wekker is al erg genoeg, als hij nu ook nog een keer 's nachts moet :roll:
Kan natuurlijk ook wachten tot ik moet plassen :mrgreen:
Oh euh excuus voor het binnenvallen :shifty: :shifty:
Woeshi: Nu ben je dus helemaal van overtuigd, dat je echt zwanger ben. Denk dat ik het niet zou kunnen geloven dat ik zwanger ben en net zoveel zou testen tot alle testen op zijn, heb er nu 6 in huis :).
Wanneer heb je je eerste rijles?? De zwangerschapsdementie begint nu al te spelen zo te lezen over die pillen .
Sterre: hoe gaat het met jou, al een beetje bij gekomen van de binnendringende opoe?? Ga je nog contact met de dokter opzoeken of laat je het zo??
Nou dames ga mijn bedje opzoeken. Weltrusten allemaal. Trouwens lief van jullie dat jullie allemaal zo hard mee duimen, hopelijk heeft het efect.
Goedemorgen!!
Gisteren eindelijk mijn trouwboek opgehaald, en WOW wat is hij schitterend geworden zeg! :dance:
De fotograaf wil zelfs een aantal foto’s van ons op internet gaan gebruiken als voorbeelden!
Whheeeeee, ik wil nog een keer trouwen!!! :oops:
xxx
Kun je niet een foto plaats hier, ben namelijk nu wel benieuwd
Hier vandaag en gisteravond weer menstruatiekrampen, maar nog steeds niks te zien :think:. Morgen is mijn NOD dag ben heel benieuwd hoor. Normaal heb ik die krampen niet zo veel, dan wordt ik altijd gelijk ongesteld, nu dus niet, dus ben benieuwd.
Helaas kan ik geen foto plaatsen, wel een link naar de foto’s. Mag dat eigenlijk???
x
F’lien, het zijn maar tips natuurlijk he, en je hebt al een dochter, zonder dat je dat wist van die wekker! Heb jij misschien zelf nog tips voor ons?
Die van met je benen omhoog kennen we al
Nou was ik bij mijn vorige kinderen een stuk leniger enzo, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat gedaan heb.
Geen exuses voor het binnenvallen hoor, helemaal niet nodig wat mij betreft. Ik lees graag mee met de mutsen en heb me gisteravond kostelijk vermaakt! :silenced: :mrgreen: :mrgreen:
Tammy, hoe is het nu met je?
Hier is Opoe zo’n beetje weer weg, dat is het enige voordeel, eerst 4 dagen gerommel en dan maar 2 Ã 3 dagen echt bloed. Totaal ook 7 dagen, alleen zou ik het graag andersom zien en wat later :?
Het zit me niet lekker, maar ik twijfel erg over naar de dokter gaan omdat je vaak hoort dat ze het advies geven dat na een jaar te doen. En de 6 maanden zijn nog niet eens om. Misschien nog 1x afwachten en als het dan weer zo’n korte cyclus is dan gaan?
Hee waar is Kayleigh met haar nieuwe positieve test?
Test was inderdaad weer positief hoor, dus ik ben overtuigd!
Zie banner :mrgreen: Heb mijn cyclus op 30dagen gezet, dus dan ben ik 14 mei uitgerekend. Met normale cyclus zou dat de 12e zijn. Zal daar ergens tussenin zijn dus, maarja, kindje laat zich toch niet plannen
Ik denk dat ik hier zo maar afscheid moet gaan nemen dus :?
Durf me nog niet zo goed aan te melden bij de mei-mama’s, maf he?!