Hey Jes wat lees ik nou…ikke mijn mond houden, denk je dat er geen andere dec mama’s hier meelezen? :mrgreen: Lekker genieten meid!
Liefs Marieke
leonie ik heb het ook maar heb overleg gepleegd met ellen die zwanger is ik kom de aankomende 3 dagen niet op kok en kijk of ik met afleiding ook nog dat gevoel heb en het niet me lichaam is die me in de zeik neemt!!
dus meisjes tot vrijdag!!
Kayleugh: Een streepje is inderdaad een streepje, zou dus in praktijk moeten betekenen dat je zwanger bent. Ow ow, spannend hoor . Zou als ik jou was woensdag de test s’morgens vroeg doen. Kun je geen foto maken van de test, ben namelijk wel heel benieuwd??
Leonie: Wat vervelend dat je een beetje aan het zeuren is :roll:.
Hopelijk houdt het snel daarmee op.
Bianca: Misschien is het inderdaad wel even goed om afstand te nemen van internet. Heb soms het idee dat je er wel erg mee bezig bent, misschien logisch als je net gestopt ben met de pil, maar is wel lastig voor jezelf. Hoop dat het je goed doet :-
Nou dames, hier zo nu en dan last van menstruatie krampjes en wat rommelende darmen. De krampjes zijn nu alleen iets te vroeg :think:, moet nog 3 dagen tot mijn NOD. Nou ik ga op één oor. Weltrusten allemaal en tot morgen :-
Bianca, sterkte met je 3 afkickdagen
Waarom denk je eigenlijk dat je lichamelijke verschijnselen afnemen als je hier niet meer mee kletst? Wat je lichaam je eenmaal wijs maaskt gaat niet zomaar weg, ben ik bang. Ik spreek uit ervaring Maar ik heb nooit een kok-timeout genomen, dus wie weet werkt het toch wel.
Marieke, dank je! En ssssssssssst :silenced: :mrgreen:
Tammy, ik wil inderdaad woensdagmorgen testen. Morgen nog vroeg eruit om te werken, dat voegt toch niet. En 1 hele dag ertussen lijkt me wel goed.
Ik zal eens kijken of ik een foto online kan zetten :mrgreen:
Ik zie een positieve test, :dance: :dance: :dance:
zo was hij met amy ook! zal hem eens opsnorren…
Even voor de duidelijkheid: De terst die ik laat zien is dus NIET van nu hoor!!
Jes, niet twijfelen gekke meid, dat is een hele duidelijke test hoor!!!
Ben superblij voor je ( en jaloers ), kom maar op met je groeiende buikje!
Nogmaals supergefeliciteerd meid!
Liefs Marieke
Ja, ik begin langzaam aan het idee te wennen dat dit het toch wel moet zijn. Nu opeens voel ik ook van alles, durfde dat eerst niet zo denk :roll:
Ik heb zelf ook ‘altijd’ geroepen dat een vaag streepje ook een streepje en dus zwanger is, maar durfde er zelf dus nog niet zo in te geloven.
Gisteravond geborreld bij vrienden (soort vaste avond, de maandag) en die gaven een paar keer een opmerking. Ik dronk geen wijn, dat valt gelijk op :oops:
Bedankt meiden, bedankt Becca voor je vergelijkbare test!
:dance:
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
x
Die test ziet er toch echt heel positief uit :inlove:
Vanuit hier dus al een voorzichtige ::felicitatie:: van mij.
Hier had ik gisteravond ongi krampjes, dacht echt dat het door ging breken, das meetsal wel zo als ik ze zo voel, maareh er is nog steeds niks te zien. Hopelijk kan ik de deur helmaal dicht houden voor de opoe en anders gebariceerd :wall: houden tot donderdag. We zullen het wel zien.
Ja Hoor Kayleigh ik zie een duidelijke streep :dance: dus hier ook een voorzichtige felicitatie.
groetjes Leonie
:oops: dank jullie! :dance:
kayleigh gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Ik heb vandaag een positieve ovualtietest dat betekend toch dat ik aan de
klus moet en dat ik mijn 2 vruchtbare dagen zit?
ik ben nu al zenuwachtig raar he.
Binnen 20 en 48 uur vind er ovulatie plaats, dus ben je nu het vruchtbaarst.
ow ja, hier nog steeds niks te zien
Tammy: :thumbup:
Snips, kan me voorstellen dat je nu al zenuwachtig bent. Gaat er vast wel af door het klussen zelf Succes!
@Tammy wrote:
ow ja, hier nog steeds niks te zien
Ik duim me helemaal te pletter voor je!!!
(Laat mijn werk gerust voor je liggen, het is voor een goed doel! :lol: )
O Tammy spannend! Ik duim hoor!
Kayleigh gefeliciteerd. De streep van mijn test was nog half zo licht als die van jou, dusse je bent gewoon zwanger :mrgreen: :inlove:
kayleigh, dan ga ik je ook maar alvast voorzichtig feliciteren .
Ik heb net een tweede test gedaan (wou toch nog even checken :oops: ) en ik had weer een streepje, en deze keer duidelijker en donkerder .
En dat terwijl ik over de hele test heen plaste ipv alleen het staafje en ook niet echt 5 sec regelmatig in de straal hield :oops: …!
Heb me ook gelijk aangemeld bij moedersvoormoeders en ga donderdag ofzo de verloskundige bellen (hopen dat ze nog 's avonds/laat in de middag kunnen als ik er vroeg bij ben ;)).
Maar nu eerst geestelijk voorbereiden op de rijles :lol: . Vind het zo vershrikkelijk!
Oja, en Tammy, hier wordt ook geduimd!!!
sorry hoor ik hou die drie dagen niet vol net ruzie gehad over een hamburger jongens waar zijn we mee bezig werd ie vet boos dat ik hem aan liet branden ja dat kan iedereen gebeuren!!
kayleigh GEFELICITEERD
zou ook twijfelen hoor bij een heel klein streepje maar je hoort het je moet je er niet druk om maken!!
de klachten blijven ondanks dat ik heel hard heb gewerkt vandaag en er dus echt niet mee bezig ben geweest ontzettende ongi krampen en duizelig.