Wat rot voor je schoonzusje zeg dat gun je niemand!!
gefeliciteerd met je mannetje!!
Dames ik ben nieuwsgierig!! misschien willen jullie het vertellen en mss ook net…
Hoe gaan jullie het doen als de kleine er is??
blijven jullie het aantal uren werken dat je nu werkt?? en gaat je kindje naar een kinderdagverblijf?? of naar familie of oppasmoeder??
of ga je minder werken??
of stop je met werken??
Ik zal meteen vertellen hoe wij het gaan doen:
Mijn vriend zit op de politie opleiding en moet nog zo’n 2 jaar als het snel raak is dan dus nog 1 jaar hij gaat om de 3 maanden naar school en om de drie maanden werken.
ik zelf werk 32 uur en blijf dit wss ook doen ivm de financien we hebben het namelijk niet zo breed dat ik veel minder kan gaan werken.
nou werken wij dus die drie maanden allebei onregelmatig dag/avond/nachten dus kunnen die drie maanden ons rooster aan elkaar aanpassen.
die drie maanden dat hij naar school gaat is hij door de weeks weg dus zal ik meer weekenden gaan draaien nu 2 in de maand dan 3.
de rest zal er een oppas in huis komen we weten nog niet precies hoe en wat dat gaan we regelen als ik zwanger ben op de helft ofzo.
mijn ma wil graag oppassen die is rond de 45 dus dat kan prima en verder me beste vriendinnetje die zelf ook graag een kindje wil maar niet in de gelegen heid om hier aan te beginnen verder is werkt mijn schoonzusje op kinderdagverblijf en wil dolgraag 1x in de week oppassen.
nou nu ben ik wel benieuwd naar jullie.
Ik wil minder gaan werken, eigenlijk hooguit twee dagen maar ik weet niet of ze daar moeilijk over doen. En stel dat ze me ontslaan/contract niet verlengen, dan wil ik eerst een half jaar thuisblijven en dan weer aan het werk.
En ik denk dat ik als ik blijf werken in het begin mijn ouders maar eens heel lief aan ga kijken ;).
Woeshi: Hier kan ik ook bijna niks geheim houden voor mijn ouders. Het was me wel gelukt, maar toen ik een vroege miskraam had gehad, heb ik het toch maar verteld. Mijn schoonouders weten nog van niks, maar vermoeden het volgens mij wel, dat we bezig zijn dan hé.
Bianca: Eigenlijk heb ik het denk niet veel zwaarder afgezien van een bevalling die je moet doen als je zwanger raakt dan Alex. Hij doet hier soms meer in het huishouden dan ik. Hij doet vaak de strijk, stofzuigt en dweilt en helpt mee met de ramen en om de beurt koken we. Ik ddoe de rest, dus huis schoonmaken, wc en badkamer en de was, dus ook zat.
Lautje: Hier ook erg last van puistjes en pukkeltjes.
Kayleigh: Zal voor je duimen :thumbup:. Al getest?? Ben benieuwd .
Vervelend dat het zo slecht gaat met je tante, ook al is ze op leeftijd het blijft altijd heel erg om afscheid van iemand te moeten nemen. Voor haar zou het wel fijn zijn als ze snel uit deze lijdensweg verlost wordt. Lijkt me iritant dat alarm, is het opgelost??
Sterre: Balen meid :hug:. Ga je nog langs de huisarts of stel je dat nog even uit??
Daantje: Zal hier hard voor je . Ik denk dat als ik donderdag niet ongi wordt, zaterdag ga testen. Geeft niks hoor, dat je even niet gereageerd hebt, als je ons maar niet vergeet
:naughty: . Gefeliciteerd met je mannetje!!
Nou om de vraag te beantwoorden over wat ik zou doen, als er een kleine komt. Ik wil wel wat minder gaan werken denk 24 of 26 uur per week. Mijn mannetje werkt regelmatig en ik onregelmatig, dus heel veel oppas hebben we niet nodig. Denk dat we maximaal 2 dagen in de wek oppas nodig hebben, waarschijnlijk gaat mijn moeder en schoonmoeder dat doen. Van mijn moeder weet ik dat ze dat heel graag wil en denk mijn schoonmoeder ook wel, past nu ook op de kids van mijn schoonzus, maar dat zien we nog wel. Verder heb ik er eigenlijk nog niet over nagedacht. Nou dames, snap er niks van :shock:. Normaal voel ik steekjes, gevoelige borsten enz en nu voel ik zeer weinig. Heb heel af en toe een soort steekje, maar verder heel weinig. Nog 3 dagen, hoop dat het uitblijft
Avond!
Ik heb een vast contract gekregen tijdens mijn zwangerschap zelfs, dus dat was super! Ik ben 3 dagen gaan werken en hubbie werkt er 5.
Bianca: ik hoop voor je zwanger bent hoor! Toen ik van Amy zwanger wilde worden werd ik er echt in mee gesleept, aan het einde mocht niemand het woord zwanger meer in de mond nemen, of ik werd woest :oops: Nu zitten we alweer een jaar verder en kan ik er gelukkig beter mee omgaan, maar ik vind het nog steeds erg moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Het zit in je kop, dus afstand nemen is practisch onmogelijk voor je gevoel. Nu lijkt het soms nóg moeilijker, juist omdat ik weet wat ik mis (en ook omdat je vaak zat hoort dat het bij een 2e soms simpelweg niet lukt) Probeer je in ieder geval niet al te veel aan allerlei kwaaltjes vast te pinnen, want die zeggen gewoon echt helemaal niks… Wachten is het enige wat helpt… :hug:
Daantje: mischien een bord op de deur hangen met "aan de deur geen opoes’s gewenst! ofzo? :mrgreen: Super in ieder geval dat je een positieve ovu-test had :thumbup: En gefeliciteerd met je hubbie!
Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? (of had ik dat al gevraagd… :think: ) Ik ben in ieder geval 28. (nog een maand )
Ik ben 22!
Tjonge, wat zijn jullie een kwebbelmeiden.
Moet wel heeeel veeel bijlezen sinds de laatste keer dat ik schreef. (excuus)
Ondanks dat het begin deze maand niks geworden is zijn we nu al weer aan het wachten op het eventuele resultaat van de volgende ronde. Als het goed is, is van het weekend m’n ei gekomen en we hebben flink geklust dus kan het hopen en wachten weer beginnen!
Moet nu wachten tot in ieder geval 17 september om te kunnen testen maar wellicht probeer ik dan nog een paar extra dagen te wachten.
Kan dus in ieder geval nog een keer een mei-mama worden.
Leuk om te melden is dat wanneer het nu “raak” zou zijn dan zou mijn uitgerekende datum 25-5-2008 zijn. Onze trouwdatum :inlove: dit jaar was ook 25-5!
Ik ga er even vanuit dat dit geluk gaat brengen!
Succes voor iedereen die ook nog wacht en van harte aan diegenen die nu gaan genieten. Ik hoop dat alles goed gaat en het gezonde kindjes gaan worden!
@Woeshi wrote:
Ik ben 22!
Lekker piep dus :mrgreen: Heerlijk meid! Ik voel me zo net zelf opoe :mrgreen:
@Twinkie wrote:
Moet wel heeeel veeel bijlezen sinds de laatste keer dat ik schreef. (excuus)
Voel je niet verplicht om alles bij te lezen hoor :naughty: Het is allang gezellig dat je zo af en toe laat weten hoe het gaat!
Ik ben niet van het verplichte bijlezen en op iedereen reageren (doe ik zelf ook niet altijd )
@Becca wrote:
@Woeshi wrote:Ik ben 22!
Opoe? Ik ben 33 :roll:
@Sterre74 wrote:
@Becca wrote:@Woeshi wrote:Ik ben 22!
Opoe? Ik ben 33 :roll:
Whoehaha, mijn hubbie wordt 38, die laat me ouder voelen
ik ben ook 22
Ha Dames,
Zo kan bijna niet meer volgen wat er allemaal geschreven word.
Ik ben 28 jaar en mijn vriend is 30 jaar.
Als ik nu zwanger zou zijn ben ik uitgerekend op 22 mei, de dag dat mijn moeder 60 jaar word. Een mooier cadeau kan bijna niet.
Tammy, dat word aftellen nu, spannend hoor.
Kayleigh voor jou ook spannend nu. Sterkte met je tante.
Daantje, vervelend voor je schoonzus.
Fijn dat je nu wist wanneer je eisprong was en ehhh veel geklust.
groetjes Leonie
ik ben in april 23 geworden
mijn vriend wordt 25 sept 26 jaartjes
Jee, wat een jonkies allemaal! :roll: Ik ben in aug 32 geworden. Heb dus al een dochter Tiara, van dec 2005, ze is nu 20 maanden.
Meiden, ze zeggen weleens dat een vaaaaag streepje (Kruidvat test) ook een streepje is en dus zwanger betekent he???
Ik heb vorige maand ook de Kruidvat test gedaan en toen bleef dat linkervenster echt helemaal blanco. Zelfs bij niet al teveel licht zie ik toch een streepje…
Wat denken jullie??? (niet gaan feliciteren hoor, nee echt niet, eerst woensdagochtend nog een test, ok!?)
:mrgreen:
:kaars: Voor tante Ans
:kaars: Voor het vage streepje…
Ik denk: een licht streepje is ook een streepje!!! :mrgreen: .
Maar ik zou voor de zekerheid woensdag wel nog testen ook!
(ik ga ook morgen nog een test kopen, gewoon voor de zekerheid :oops: )
ooooooh Kayleigh wat spannend Ng even volhouden tot woensdag, hopelijk heb je dan een dikke vette streep!
Anders die digitale van clearblue kopen, ze zijn loeiduur, maar er staat gewoon zwanger of niet zwanger in beeld. Geen gezeur met vage strepen, gewoon duidelijkheid!
Hihi je hebt gelijk Woeshi.
Heb je meer ‘bewijzen’ om mensen onder hun neus te duwen, haha.
Becca, dan zou ik bang zijn dat die meer HCG nodig hebben voor de uitslag van de test, juist omdat het niet vaag kan zijn en dat ie dan dus negatief is…
Zou nu wel een teleurstelling zijn, hoor…
@kayleigh wrote:
Hihi je hebt gelijk Woeshi.
Heb je meer ‘bewijzen’ om mensen onder hun neus te duwen, haha.
Becca, dan zou ik bang zijn dat die meer HCG nodig hebben voor de uitslag van de test, juist omdat het niet vaag kan zijn en dat ie dan dus negatief is…
Zou nu wel een teleurstelling zijn, hoor…
volgens mij hoef je daar niet bang voor te zijn hoor! Hij werkt met net zoveel hcg, alleen vertaald hij het naar een digitaal dingetje toe, daarom zijn ze ook zo duur. Met amy had ik ook een vage streep en (getest op de dag van mijn nod) en aan het eind van de dag de digitale gedaan (geloofde het niet ) en die gaf toen zwanger aan.
Toch maar wachten tot woensdag, hoe moeilijk dat ook is!! :hug:
Spannend Kayleigh, dat je tot woensdag kan wachten knap hoor.
Ik pray: :thumbup: :thumbup: voor je
groetjes Leonie
Ha dames,
Ik blijf dat zeurderige gevoel in mijn rechter eierstok houden. Dezelfde kant als waar ik mijn eisprong voel en aan voel als ik ong word. Zou ik dan eerder ong worden. Ik heb toch ovu testen gebruikt en deze gaven geen eitje aan tot afgelopen donderdag. DFus nu ong worden zou eigenlijk niet moeten kunnen.
Nou soms snap ik niks meer van mijn lijf, we wachten maar weer geduldig af.
groetjes Leonie