Toekomstige mei-mama's ?

Oh Esther, dus het was toch een andere. Stom toeval.

Erg balen voor jou in elk geval!

Russen is ook een leuke uitdrukking :roll: Al is er weinig grappigs aan in dit geval :cry:

Het is misschien eventjes stil hier rond mij, maar ik duim heel hard mee voor de dames die nog moeten wachten, hopelijk kunnen jullie opoe buiten de deur houden :mrgreen:

Hahaha opoe buiten de deur houden :mrgreen:

Nou, die arme Opoe blijft bij mij maar aanbellen, maar omdat ik de deur stevig dichthou komt ze niet binnen. Met andere woorden, ik had weer bloedverlies. Verwacht nu toch wel snel echt ongesteld te worden :?

Tja, die Russenā€¦ die term hou ik er maar in, haha.

Hoewel ik Opoe ook wel leuk vindā€¦ de term danā€¦

Volgen jullie het nog? :eh:

Hee, wat is het rustig hier!

Allemaal bij de voordeur om Opoe tegen te houden?

Hihi, k zie het al helemaal voor me :mrgreen: .

Gewoon Opoe knockt out slaan als ie komt!!!

Even wat vraagjes beantwoorden:

Hier gaat het weer wat beter, voel me niet meer ziek, maar nog wel misselijk en moe. En beetje last van buikpijn :? .

Het is nog steeds niet echt doorgedrongen dat ik zwanger ben, ik verwacht elke keer als ik naar de wc ga dat ik ongesteld ben geworden, wat ik natuurlijk niet hoop!!!

En het is onze eerste!

Morgen weer werken :frowning: .

Kayleigh: Spannend hoor. Ga je morgen testen of wacht je tot je overtijd bent??

Ester: 2 Esters door elkaar gehaald :?

Leonie: Veel klussen wil ook niet altijd veel zeggen. Nou meis zal voor je duimen dat het raak is :pray:.

Becca: Ik probeer hier de deur dicht te houden voor opoe, hopelijk helpt dit :D.

Sterre: Was het weer een klein beetje?? Vind het wel gek hoor, dit had je eerst toch niet?? Ga je nog een afspraak maken bij de dokter??

Woeshi: Wat fijn dat je je iets beter voelt. Kan me voorstellen dat het nog wat onwerkelijk is, maar de test zei toch echt dat het zo was :D.

Nou hier vanavond filmpje met mijn mannetje op de bank gekeken. Voel hier nog steeds niet echt gekke dingen, vanavond soort krampjes in mijn buik, wat boerderig en winderig, maar heb wel wat gekruid gegeten laatstse dagen en heb nu echt hele moeie en zware benen, dus ga mijn bed maar in. Heb helemaal niks geks gedaan vandaag :think:. Nou weltrusten allemaal

Hahaha die arme Opoe :mrgreen:

Ik kan me je gevoel wel voorstellen woeshi, dat je bang bent dat je toch ongesteld wordt :?

Geen zin om te werken? Ga je het al aan je werk of familie vertellen? Of wacht je nog even?

Geen zin om te werken nee, in ieder geval niet als ik me morgen nog zo voel als vandaag! Maar goed, ik overleef het wel, haha ;).

Ik heb het mijn ouders verteld en twee goede vrienden. Bas (vriend) zijn ouders gaan we het vertellen als ik bij de dokter ben geweest.

En de fysiotherapheut donderdag, zodat ie er rekening mee kan houden.

En de rest moet nog even 8 weken wachten ;).

Mijn werk vertel ik ook dan pas. Ben er nog maar net begonnen (wordt mn 6e week) dus nog eerst even laten zorgen dat ze me niet meer kwijt willen :lol:

Wisten jou ouders dat je gestopt was met de pil en bezig was met zwanger worden?? Lijkt me echt leuk om het aan mijn ouders en schoonouders te vertellen. Hebben jullie het gewoon vertelt of bijvoorbeeld met een kaartje ofzo?? Kan me voorstellen dat je nog even wacht met het vertellen op je werk.

Mijn ouders wisten het al, ik kan echt geen dingen geheimhouden voor mijn moeder :oops: :lol: .

En meteen toen ik een positieve test had zijn we in de auto gestapt en heb ik de test onder mn moeder dr neus geduwd :lol: :lol: .

Bas zijn ouders weten het nog niet, en hoe we het aan hun gaan vertellen weten we ook nog nietā€¦

Ik ga slapen, truste allemaal!

Als ik niet zwanger ben dan vreet ik die testen opā€¦ :shifty:

echt nog steeds een bal onder in me buik voel het pas smiddags en sƃĀ”vonds ben vet moe slapen :zzz: kan ik de hele dagā€¦

verder niet misselijk en geen pijn in de borsten maar heb het gevoel dat het echt zo is maar goed zou wel snel zijn de 1e keer maar ook weer niet aan klussen kan het niet gelegen hebben.

zitten nu in spanning of we zwanger zijn of niet als we het niet zijn zitten we weer in spanning voor een ei en als we het wel zijn zitten we in spanning of het wel goed gaat de eerste 3 mnd pff wat hebben wij vrouwen het zwaar en de mannen hebben nergens last van.

TJA van ons haha

Bianca, helemaal mee eens, dat wij het zwaar hebben! En als je dan niet bezig bent met zwanger worden valt het ook niet mee, schimmelinfecties en menstruatie en natuurlijk PMS!

Maaar, zou jij een man willen zijn?

pms??

soms zou ik wel een man willen zijn JA

thuis komen en je eten staat klaar.

je heb altijd schone was in je kast terwijl je het alleen vuil in de was gooit.

je wordt niet ongi.

je hoeft er geen kind uit te poepen.

het woord ramen zemen ken je wel maar het doen niet.

op de bank liggen terwijl de afwas er nog staat en je er niet druk om maken.

als je gedouched heb niet de douche droog maken je kan je kleding van je af gooien het wordt toch wel opgeruimd.

de wc schoon maken moet dat??

of te wel lijkt me heerlijk om een man te zijn!!

WOW, Woeshi! Gefeliciteerd!!!

:dance:

Nou, hier eigenl;ijk weinig te melden! Heb een beetje last van mijn borsten, maar dat had ik vorige maand ook voordat ik opoe op bezoek kreeg.

Wel heel veel last van puistjes, maar of dat nou echt een teken van zwanger zijn isā€¦ geen idee!

Ben wel weer begonnen met hardlopen, weer even aan mijn conditie werken. Nadat mijn vader 5 bypassesen 3 hartinfarcten heeft gehad ( Ja, het is een taaie, hij leeft nog!!! :wink: ) , onze bruiloft en de aankoop van ons nieuwe huis is ā€œbewegingā€ er helemaal bij ingeschoten de afgelopen maanden!

x

Goedemorgen meiden,

Het is mijn NOD dag en ik heb nog geen :evil: :evil: waargenomenā€¦ :pray: Ik begin wel te twijfelen of ik mijn cyclus aan moet passen naar 1 of 2 dagen langer. Maar dat zien we de komende dagen dan wel. Vorige maand was ik (nu ik erover nadenk) ook zoā€™n 2 dagen ā€˜overtijdā€™.

Als er vandaag niets verschijnt op mijn wc-papiertje, dan wil ik vanavond eigenlijk een test doen. De testen tegenwoordig mogen allemaal de hele dag gedaan worden en ik heb weleens gehoord dat de Kruidvat testen behoorlijk gevoelig zijn. Dus wie weet???

Zou wel leuk zijn, hoor!

Mijn tante is slecht, ligt al 4 weken in het ziekenhuis, haar hele leven al ziekig en nu heeft ze kanker en haar hart is ook niet meer al te best, ze weegt nog 40 kgā€¦ Wel apart als ik nu zwanger raak, dan zie ik het toch als een soort reƃĀÆncarnatieā€¦

Dus hier een :kaars: voor mijn lieve tante Ans en ook een :kaars: voor mij eiā€¦

Vannacht is Opoe hier binnen gekomen zonder de deur te forceren, en heeft terwijl ik sliep een bloedbad aangericht :evil: Dat gelukkig werd opgevangen door mijn uit voorzorg ingebrachte tampon :stuck_out_tongue: Lekker puh, alles is nog schoon!

Kayleigh, spannend voor jou vandaag!

Vervelend wel van je tante anders, is ze al oud?

Bianca, PMS: Pre menstrueel syndroom, dat je bv voor je ongesteldheid erg last hebt van chagrijnige buien. Maar er zijn ook andere pms kwalen.

Je omschrijft het leven van jouw man?

Mijn man ruimt elke avond de vaatwasser in, laat echt nooit kleding slingeren (ik wel)! Derest uit je lijstje deed ie vroeger ook, ramen lappen enzo, toen ie mij nog niet kende 8) Oja, en verschoont de kattenbak!

Ik zou geen man willen zijn hoor, ik ben erg tevreden zo, behalve dan de ongesteldheid, pms, schimmelinfectie en andere hormonale buien :wink:

thnks voor het antwoord.

nee mijn mannetje doet ook wel mee helpen alleen moet ik het hem vragen anders doet ie hooguit een x stofzuigen.

zaterdag had ie de was gedaan aaaa wat lief.

kleding van 40 graden met handdoeken van 60 graden je raad het al ik kon het opnieuw gaan doen.

ach heb het best naar mijn zin als vrouw zijnde.

zou het kindje in je buik niet willen missen.

zaterdag naar de bewegende buik van mijn collega gekeken het kindje was druk bezig wss zijn hutje aan het opruimen :lol:

GEK werd ze ervan nou ik wou wel met haar ruilen.

Ik was alles (ƃĀ”lles!) op 30 graden, soms met een voorwas (Biotex) en het wordt bijna altijd helemaal keurig schoon en fris. Beter voor je kleding ƃĀ©n het milieu. Voor manlief is op deze manier de was doen ook niet heel ingewikkeld. Als hij er wat aan moet doen, denk ik er wel aan dat ik het selecteer, want anders gaan alle kleuren door elkaar in de machine. Ook doe ik bijna alles in de droger. Man weet ā€˜rare stofjes en BHā€™s niet!ā€™. Soms wel handig, al doe ik het toch liever zelf, hoor.

Mijn tante is 81, dus ze heeft een mooie leeftijd. Vanmiddag is alle familie weer opgetrommeld (vorige week dinsdag ook al), ze schijnt nu echt slecht te zijn. Ik had niet heel intensief contact met haar, maar het is wel een speciaal mens. Tot 2 weken terug nog steeds haar humor (toen was ik voor het laatst bij haar, daarna alleen broers en zussen) en een positieve instelling. Vind ik heel knap voor een mensje van die leeftijd die niet echt iets heeft om voor te leven; al jaren geen man meer, geen vriend, geen kinderen, ook geen huisdieren meer. De laatste dagen vond ze het wel goed zo, ze gaf een beetje op en dan kan het snel gaan natuurlijk. Ze kreeg ook al morfine. Mijn moeder is ook heen, ik hoop maar dat ze gauw vredig uit haar lijden wordt verlost en haar man en broers (waaronder mijn vader) weer ontmoet, daar zal ze wel naar uitkijken. Zij is de oudste van de broes en zussen, mijn vader de jongste! Maf hoe het soms kan gaanā€¦

Hier blijft het inbraak+brandalarm af gaan vandaag, hoogst irritant. Het is een storing, dus niets ergs aan de hand gelukkig. De monteur komt vanmiddag en tot die tijd zit ik elk uur met toeters en bellen. Ach, je wordt wel handiger met die apparatuur op deze manier. Vanmorgen was het wel even spannend; in mijn uppie de boel openen terwijl je ziet dat het inbraakalarm is afgegaan (zwaailichten buiten). Er zal maar wel iemand zich schuil houden binnen! :shock:

Ik vind het ook prima om vrouw te zijn; zoals Bianca al zegt dat zwanger zijn, dat zou ik voor geen goud willen missen, zo mooi! Zo sneu dat dat niet alle vrouwen gegund is.

Er zijn dingen die me leuker lijken als man, wbt kracht, meer ontzag krijgen en zoā€™n piemol lijkt me voor af en toe ook wel wat :mrgreen:

Sterre, vervelend dat het toch heeft doorgezet. Die opoe, vals hoor, om in je slaap alsnog de deur te forceren :? Maar goed dat je voorzorgsmaatregelen had getroffen.

He hoi dames!

Sorry dat ik al een paar dagen niet heb gereageerd, druk druk drukā€¦ :oops: Ik lees wel trouw mee hoor! :wink:

Sterreā€¦ balen dat de :twisted: toch zijn gekomen, volgende ronde heb je vast meer geluk! :pray:

Wel slim dat je al aan een tampon had ged8!

Woeshiā€¦ joehoe :dance: super de super! Van harte gefeliciteerd en nu maar lekker genieten! Ik hoop dat we ons allemaal heel gauw bij je aan mogen sluiten! Als mei- of anders juni-mamaā€™s!

Kayleighā€¦ spannend zeg! De deur goed gebarricadeerd voor oma?

Ga je vanavond testen? Ik duim heel hard met je mee! :pray:

Laat je het ons nog even weten dan?

Tammy, over hoeveel daagjes wil jij gaan testen?

Ook voor jou, :pray: ( en natuurlijk voor iedereen hier! )

Weet niet meer of ik het al gepost had, maar mijn ovulatietietest was woensdag echt positief :dance: Donderdag was het streepje al weer minderā€¦ Mijn temp was donderdag laag en vrijdag hogerā€¦ Dus mijn eisprong gehad!

Nu afwachten maar. Wil woensdag 12 september gaan testen, als ik dan nog geen visite heb gehad! :wink:

Ik hoop het toch zoā€¦

Mijn schoonzusje kreeg afgelopen week te horen dat het niet goed wasā€¦ Ze zou 7 1/2 week zwanger zijn :cry: Het erge is dat het er ook nog eens twee waren en dat dit haar derde MK al is. Ze hebben nog geen kindjeā€¦ :cry: :cry: :cry:

Bij ons is het ook al 2 keer mis gegaan, maar wij hebben al een kindje. Dat scheelt wel veel hoorā€¦

Ik hoop echt dat 2008 voor ons allemaal een supermooi baby-jaar wordt!

Manlief is vandaag jarig ( 27 ), dus ik ga nog even wat in huis doen, Robbin ligt lekker te slapen.

Ik spreek jullie gauw weer! :-*

Liefs, Daantje xxxx