Ha Woeshi,
Gefeliciteerd, je word een echte meimamma. !!! :dance: :dance: :dance:
groetjes Leonie
:dance: :dance: Hoera Woeshi! :dance: :dance:
Gefeliciteerd meid!
gefeliciteerd woeshi
geniet er lekker van :dance: :dance: :dance:
JIPPIE!!
me buro staat en computer is aangesloten inclusief internet!!
zo raakt ons huisje steeds meer af!!
nu eindelijk een plek om me administratie bij te werken!! en voor me vriend om zijn school werk te doen!!
Van harte Woeshi!!!1 :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik ben echt ontzettend blij voor je!!!
Heb eindelijk alles bijgelezen, dus kan nu eindelijk reageren, haha.
Sterre: Echt balen zeg, dat het zo onduidelijk is. Ik denk dat een bezoekje aan de HA niet verkeerd is, hij kan je misschien wat meer duidelijkheid geven.
Ik heb trouwens nooit last van het ontpillen gehad, het enige wat veranderde was dat mn cyclus van 28 naar 31 dagen ging.
Bianca: Ik heb er hier ook zo één zitten hoor, die denkt dat het huishouden door de kaboutertjes wordt gedaan :lol: . En mooi dat je nu je computer aangesloten hebt!
Oja, en het was de eerste ronde dat we er echt voor gingen en meteen raak!
Lautje: dat noem ik inderdaad ook geen verhoging meer!
Priscilla: Beetje laat antwoord, dus nu heb je er vast niks meer aan, maar volgens mij betekend een lange sliert toch dat je eisprong in de buurt is?
Kayleigh: Ik heb vandaag getest ipv morgen, want zowieso was mijn cyclus meestal 31, is één keer 32 geweest dus had ik daarmee gerekend. En vandaag was dus 31. En ik had heel sterk het vermoeden dat het wel eens raak kon zijn… Wat dus zo was . Ben erg benieuwd of je het wachten nog volhoudt of toch maar gaat testen!
Nou, ik ga hard verder met duimen voor jullie allemaal (en ook voor mezelf dat het goed blijft gaan!)
he woeshi
voelde jij je eisprong? en had je meteen erna al het gevoel dat het goed zat??
en heb je om de dag geklust of alleen rond je eisprong? en al lang gestopt met de pil?
zo wat een vragen he?? nou hoop dat ik over twee weken ook een positieve test mag doen.
Ik denk dat ik mijn eisprong gevoeld heb, had namelijk rond de tijd dat hij moest komen een beetje buikkramp en vervolgens ook draderig slijm.
Ik had niet meteen daarna het gevoel dat het goed zat. Ik had dat gevoel eigenlijk pas de laatste twee dagen, ik was wel ziek, maar had ook een soort van rust over me heen (beetje moeilijk uit te leggen) en had gewoon heel erg het gevoel dat ik niet ongesteld zou worden.
We hebben vanaf de laaste dag van mijn menstruatie tot de zondagochtend na (wat denk dat) mijn eisprong was om de dag geklust.
En toen had ik er opeens helemaal geen zin meer in om het om de dag te doen en hebben we het lukraak nog een paar keer gedaan .
En ik ben in april gestopt met de pil, toen hebben we het tot half juli met condoom gedaan, daarna zijn we daar ook mee gestopt. En toen na mijn ongesteldheid in augustus zijn we het voor het echie gaan doen.
Ik hoop ook voor je dat je over twee weken een positieve test hebt!
Woeshi, gefeliciteerd!!!
Hartstikke goed zeg, lekker dat het zo snel raak is.
Geniet ervan. Ik duim met je mee voor een voorspoedige, gezonde zwangerschap.
Je hebt vroeg getest, was dat vanwege je positieve gevoel de laatste dagen? Welke test heb je gebruikt?
Ik heb nog niet getest. Inderdaad doe ik dat dan met ochtendurine, als ik het al doe. Moet ik morgenochtend maar zien. Tot 3 dagen overtijd wacht ik echt niet, want dan is de goede hoop veel te groot en dan de eventuele teleurstelling dus ook. Als ik morgenochtend (stel dat) een negatieve test heb en raak daarna 3 dagen overtijd, dan hoop ik toch veel minder. Dus ik denk dat dat meer bij me past.
De vorige keer testte ik op de NOD zelf en die test was overtuigend.
Ik zie dus wel, wie weet ben ik gewoon weer regelmatig wbt cyclus en wordt ik morgen of maandag ongi. Dan is een test niet nodig.
Vervelend is wel dat ik mijn ongi niet echt voel aankomen, dus dan kan het me zomaar overvallen.
Succes allemaal dames!
PS. Ik zag bij de huppeldepupstoppers dat Esther ook zwanger is! Net als Woeshi ook de 1e ronde, goed bezig!
Ja, omdat ik een goed gevoel erover had (en was ook maar één dag voor mn NOD als ik van mn langste cylcus uitging) . En dan eerst een paar dagen overtijd zijn leek me niks, want als het dan niet raak zou zijn zou ik inderdaad ook meer teleurgesteld zijn.
En ik heb de clearblue test gebruikt.
Succes in ieder geval!
En leuk voor Esther :mrgreen: .
Bianca: fijn dat je computer lekker aan gesloten is. Schiet het al op in het huisje met de kleine klusjes??
Kayleigh: En en, nog getest?? ben heel benieuwd
Nou hier nog 4 dagen voor mijn NOD en moet zeggen dat ik best spannend vind. Misschien hoop ik wel beetje teveel dat het raak is :?. Ik moet zeggen heb eigenlijk nog steeds niet echt kwaaltjes ofzo. Voorgaande maande had ik last van mijn borsten, darmen, rug en af en toe misselijkheid en nu eigenlijk niks bijzonders :think:?? Afgezien van twee dikke puisten sinds een dag of 3, die echt pijn doen en na mijn idee een wat vettere huid. Dat van die vettere huid viel me vanmorgen op, maar weet eigenlijk niet of ik dat wel vaker heb. Nou we wachten gewoon rustig af.
Ik had het ook van Ester gelezen, dat ze zwanger was :dance:.
Ze zal het hier vast nog wel komen vertellen.
Volgens mij is deze maand best een vruchtbare maand, heb al meerdere meiden langs zien komen die zwanger waren .
Zeg, ik zie misschien iets over het hoofd, maar die Esther waar jullie het over hebben, kletste die hier ook mee dan? Dat is toch een andere Esther? Ik volg het niet helemaal geloof ik :think:
Woeshi, hoe voel je je?
En derest?
Tammy, succes met wachten, ik weet het, een week kan dan heeeeeeel lang duren. Maar, aan de andere kant kan het achteraf omgevlogen lijken, gek is dat he.
Nou snap ik het ook niet meer :?. dacht echt dat dat de Ester was die ook bij ons mee kletste :lol:. Volgens mij is dat inderdaad niet zo, maar goed toch een zwangere hé.
Ik snap wat je bedoelt, nu lijken 4 dagen heel lang, maar als die eenmaal omgevlogen zijn, dan viel het eigenlijk toch wel weer mee. Dat wachten is gewoon klote . Maareh hoe is het nu bij jou??
Esther is van de augustus stoppers!!
maar idd al 4 zwanger!!
Goedemorgen,
Esther kan toch zowel bij de aug-stoppers als bij de wannabe-meimama’s meekletsen? Zou kunnen. Maar ik denk niet dat ik haar bewust heb meegemaakt, dus misschien is het inderdaad een ander.
Ik heb niet getest (Woeshi, bedankt voor je test-info), morgen denk, als er nog niets is komen opzetten. Heb wel het idee dat het wat rommelt onderin, maar geen idee wat dat precies is. Ik droomde vannacht wel dat ik ongesteld was geworden, in 1x heel erg :?
Fijne dag!
Ik ben het inderdaad niet hoor.
Zoals ik al zei, de Russen zijn hier weer aangekomen…
Liefs Esther :**:
Hé Woeshi, ik hoop inderdaad dat die sliert betekende dat mijn eisprong bijna moest komen want dan hebben we goed geklust, haha.
Hoe gaat het nu met je?? Dringt het al een beetje tot je door dat je zwanger bent, echt heerlijk voor je? Is het trouwens je eerste??
En Kayleigh heb je al een test gedaan vandaag? Ben benieuwd, wordt hard geduimd hier :thumbup: :thumbup:
Liefs Priscil
Ja, ziejewel, het is een andere Esther, was even verwarrend, want ik ken alleen de ‘juf Essie’ Eshter. Nou ja, ken Van hier dan, en die was ongesteld geworden :hug:
Geen russen Essie; Opoe
Ha Dames,
Kayleigh, ik :thumbup: voor je! Spannend hoor.
Ik moet nog 9 dagen wachten tot ik wat weet, ga er niet vanuit want heb deze maand niet :snooty: veel geklust. Maar je weet maar nooit, ik wacht geduldig af.
groetjes leonie