Toekomstige mei-mama's ?

Ha Dames,

Nou lautje, dat is geen verhoging :snooty: maar gewoon koorts. Kruip maar lekker op de bank of in bed als je thuis komt.

Sterre, ik zou ook onzeker worden van het dan werl dan geen bloed. Kan geen kwaad om eens met de HA te praten, toch.

Ik had gister enorme steken aan mijn rechter eierstok, ws mijn eisprong. Nu is het weg gelukkig want zelfs lopen en slapen deed pijn.

Vandaag lekker vrij, geen plannen.

groetjes Leonie :smiley:

@Sterre74 wrote:

Lautje, 39.2 noem ik geen verhoging meer hoor! Ik zou dan op bed blijven liggen, pas je goed op jezelf?

Nou, ik geloof wel dat ik maandag de dokter maar eens bel, want dit is ook niks. Ik werd vannacht wakker om te plassen en verloor daarbij heel wat bloed, dus tampon d’r in. Bij het wakker worden was de tampon nagenoeg leeg. Sorry voor de vieze praat, al weet ik dat jullie het best kunnen hebben. Het komt dus steeds maar een beetje en daar baal ik van. Hou niet van dat halfslachtige. Of je doet het goed, of je doet het niet, daar hou ik van. Maarja, op dat bloed heb ik geen invloed.

Ik kan me heel goed neerleggen bij het feit dat het zwanger worden deze maand niet gelukt is, maar ik vind het vooral vervelend dat ik nu al ongesteld ben terwijl ik het 3 weken terug ook al was.

Dus ik ben een beetje in een klaag bui :frowning: Ook was ik al vroeg wakker en meteen dacht ik weer aan de droevige dag van gister

Hoe is het met jullie?

Ja, ik pas goed op hoor, ben al bijna klaar met werken en dan ga ik lekker naar huis!

Vanavond maar weer lekker op tijd mijn mandje in en morgen gaat het hopelijk al wat beter!

Moet wel eerlijk zeggen dat ik verder weinig last heb hoor, ben alleen ontzettend moe! ( Kan wel achter mijn bureau in slaap vallen!!! )

Niet misselijk, geen pijn in mijn buik, zelfs geen hoofdpijn! Dus het gaat wel over als ik morgen rustig aan doe hoor!

Ik kan me zo voorstellen dat je nou gewoon duidelijkheid wil! Of wel de :evil: :evil: of gewoon een mooie positieve test!

Dus vanaf hier een hele dikke digi :hug: :hug: :hug: ! :wink:

Dus als ik jullie niet meer spreek voor het weekend:

Meiden, heerlijk weekend toegewenst, zonder :twisted: :twisted: :twisted: en het liefst een of twee positieve uitslagen! :mrgreen:

Enne, niet te veel beppen zonder mij he, anders moet ik maandag een half uur eerder beginnen om alles bij te lezen! :lol:

Hoi meiden,

effe geleden, en effe bijgelezen.

Teneerste echt verschrikkelijk wat er gebeurd is met Mo, ik ken haar niet, maar dat maakt het niet minder erg. Ik zal een kaarsje opsteken voor haar en haar gezinnetje :kaars:

Lautje, ga maar lekker uitzieken en laat je maar verwennen door je mannetje.

Trouwens over het klussen rondom de eisprong en mannen. Ik kan daar ook wel over meepraten. Normaal gesproken vindt hij het hartstikke gezellie om te klussen. Maar als het voor echie moet nou dan is het soms wel eens moeilijk. (gewoon een beetje bang om voor de 2e keer vader te worden). Maar blijven praten is het belangrijkste en dan komt het gewoon weer goed, haha :wink: Mijn mannetje heeft dan echt het idee zo van nu moet het gebeuren

Verders hier lekker in de klusweek. Moeilijk te bepalen wanneer ei komt of geweest is. Qua temp gaat het van 36,4/36,1/36,4 dus niet echt te peilen. Wel donderdagochtend een lange slijmsliert (lekker praatje), weten jullie wat dat betekent??? :doh:

Maar we blijven lekker bezig hier

Sterre ik zou als ik jouw was effe een afspraakje maken bij HA. Kan nooit geen kwaad en dan ben je zelf misschien wel gerustgesteld.

En Bianca, ik wens good luck, ik zelf ben 5 jaar geleden gestopt. Ik heb tien jaar gerookt. Ben er zelf heel makkelijk van afgekomen gelukkig. Maar ik ga duimen voor je dat het gaat lukken en als je wilt zeiken kom maar op :thumbup: :thumbup:

Liefs Priscilla

Waar blijft het wanna-be-juni mama’s topic? :lol:

Ik wil hem niet openen. Vindt het iets teveel de goden verzoeken na de missed abortion en curretage die we de afgelopen week hebben gehad. Afgezien van het feit dat ik niet weet hoe mijn cyclus zal zijn

gr. Nienke

Was even aan het rekenen of het niet nog in mei kon :think:

Dus iedereen die vanaf nu ongesteld wordt en in de volgende ronde zwanger raakt, zal dan in juni uitgerekend zijn inderdaad.

Ik open geen topic omdat ik deze ronde even niet mee doe, maar als er ‘bekenden’ van mij meeschrijven zal ik natuurlijk wel meelezen, want ik ben wel heel nieuwsgierig!

Nienke :hug: :hug:

Wat is het hier vandaag rustig gebleven zeg :shock:. Volgens mij niet zo vaak gebeurt.

Lautje: Hoop dat je je snel wat beter voelt. 39.2 is koorts dan hoor je niet op je werk te zitten :naughty:, maar thuis op bed te liggen :wink:.

Sterre: Zoals ik al zei bij de aprilstoppers geef ik je groot gelijk dat je contact opneemt met de huisarts. Je cyclus neemt een beetje een loopje met je, maareh wie weet hé :pray:. Maareh ga je volgende maand een keer over slaan wat betreft zwanger worden of gaan jullie gewoon klussen maar niet gericht, dus niet vruchtbare dagen uitrekenen enzo?

Bianca: Hier doen we het vaak ook evne samen. Gaat ten eerste sneller, maareh mannen zijn inderdaad al snel makkelijk in het zeggen ‘heb je nog niet gewassen’ ofzo. Hier morgen ook saampjes aan de slag.

Nienke: veel meiden die hier kletsen hebben hun NOD nog niet gehad, dus het duurt denk nog even voor hij geopend wordt. Snap dat jij hem nog niet wil openen.

Nou hier eigenlijk geen gekke dingen, ga nu naar mijn bed ben kapot.

Dag Dames!

Vandaag zijn de duivels eindelijk doorgebroken

Ik heb het lijstje aangepast, als er iets niet klopt, hoor ik het wel.

Wat mij betreft gaan we over als de laatste die nog zijn nod moet hebben, die ook gehad heeft, of een posi. test heeft.

Wat balen meid :hug:. Had bij jou echt het gevoel dat het weleens raak kon zijn met al die klachtjes. Dat lichaam ook hé :evil:. Nou hopelijk mag het volgende ronde wel raak zijn :pray:

Tammy, ik neem me voor (voor zolang als ik dan kan hoor) om niet te gaan tellen deze maand. Zal m’n banner trouwens maar eens weghalen.

Ik kan onmogelijk tellen omdat ik nu al sinds donderdag wat bloed verlies, maar ik kan het geen ongesteldheid noemen. Dus wat de eerste dag is, geen idee. Ben d’r wat down van moet ik zeggen.

En het woord ‘klussen’ wil ik deze maand maar eens niet gaan gebruiken, gewoon vrijen als we d’r zin in hebben. En dat is, eerlijk gezegd niet vaak, in ieder geval niet allebei tegelijk :? Ik word zo onzeker van wel of geen bloed, dan kan ik niet aan sex denken helaas.

Vorige maand ben ik trouwens pas gaan tellen na de eisprong, maar dat heeft niet geholpen.

Hee Becca, is het bij jou nu pas goed doorgebroken? Ook eerst een dag of 4 ‘gerommel’ dus?

Ah dus Woeshi en Kayleigh zijn nu als eerste aan de beurt, ben benieuwd, voelen jullie al iets?

Tammy, ik las iets over puistjes, dat kan wel iets betekenen denk ik. Alhoewel ik opeens ook meer puistjes heb hoor, maar, dat is al sinds ik met de pil gestopt ben. Maar toch :pray: :slight_smile:

Was een jaar of 18 (ahhhh wat word ik oud!) de reden dat ik met de pil begÃÂČn, in de hoop dat mijn puistjes minder werden.

Nou ja, trouwens, misschien zijn er wel al meiden die niet nu al meegekletst hebben die zin hebben om een ‘wannebe-juni mama topic’ te openen, kan toch ook?

Sterre: Hoe is het vandaag dan met het bloedverlies?? Je hoort namelijk weleens dat vrouwen ondanks dat ze zwanger zijn toch wat menstrueren, maar dan minder en anders dan normaal. Dat plaatje vind ik nu wel bij jou passen :pray:. Moet zeggen krijg eigenlijk altijd wel wat puistjes voor de NOD, maar meestal komen die pas een dag of 2 a 3 daarvoor en nu 5 dagen :think:. We moeten afwachten hé dan zullen we het weten. Zat er aan te denken om deze maand misschien maar even met je mee te doen. Gewoon klussen wanneer we zin hebben ook als zal dat om de 3 dagen zijn. Niet de vruchtbare dagen uitrekenen en ook geen ovulatietesten gebruiken. Ik zie wel of ik het als ik ongi ben geweest nog steeds wil. Misschien helpt het wel even, even ontspannen.

Ha Sterre,

Vervelend hoor dat je niet weet wanneer je ong begonnen is en dus ook niet weet wanneer je ovu is. Misschien is het inderdaad maar beter om even niet te tellen deze maand. En eh klussen vind ik ook een rot woord, ik gebruik het alleen hier. klinkt zo mechanisch.

Mijn vriend en ik hebben ook vaak dat de een wel zin heeft en de ander niet. Ik maak er ook geen punt meer van, vreet alleen maar energie.

hier een :hug: voor jou!

groetjes Leonie

Hoi meiden,

Hebben we nog steeds niets gehoord van Esther? Ben benieuwd.

Ik had de hele tijd niet het gevoel zwanger te zijn, helemaaaal geen kwaaltjes ook ofzo. Wel heb ik wat rommelende darmen, maar denk eerder dat dat aan mijn eetgewoonten ligt de laatste week. Af en toe steekjes gehad afgelopen week, maar dat kunnen dus ook darmen zijn.

Verder helemaal niets, maar moet wel zeggen dat ik me vrij positief voel nu. Geeeeeen idee verder.

Is het heel erg onzin om nu al te testen? Kan het bijna niet laten :oops:

Ha Kayleigh,

het is wat vroeg om te testen maar sommige testen pikken al vroeg het HCG hormoon op. Dus je kunt een poging wagen??!!

groetjes Leonie

Het is natuurlijk beter om te testen als je iets overtijd bent of op de NOD dag, maar je hoort het weleens hoor, dat dames eerder testen.

Zal als ik jou was dan wel morgenochtend doen, dan is de concentratie van je urine beter, dus ook het hcg hormoom beter. Hier ook helemaal geen klachten :think:, kan nog komen natuurlijk zit 5 dagen voor mijn NOD, maar meestal krijg ik na de eisprong van meerdere dingen last en nu dus niet. Zal voor je hopen kayleigh :pray:

Meiden, ik ben de afgelopen dagen beetje ziekjes geweest, dus ik heb niet alles bijgelezen. Maar ik wou hier wel even iets melden

Ik ben zwanger!!!

Net een test gedaan en die was positief :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nu hopen dat het blijft!

:: gefeliciteerd meis ::

Geniet er lekker van. Voel ik me wel beetje jaloers :oops:, maar het is je gegund en wie weet volg ik je wel :pray:.

Wauw Woeshi, gefeliciteerd meid!!!

Super!!

Hier zijn de Russen weer gearriveerd

Wanneer blijven ze nou eens helemaal weg
?

WOESHI GEFELICITEERD!!!

hoeveelste ronde??

zo buro staat al ga ik zo de computer aan sluiten jaja ook dames kunnen dat!!

ben weer helemaal happy heb lekker geshopt en ben flink aan het opruimen natuurlijk kon ik het niet laten om even te lezen en wat te typen.

heb hier dus al vanaf maandag pijn in me buik en nu drukkend gevoel weet niet wanneer is precies me eisprong heb gehad dus weet ook niet of ik al wat kan voelen maar maak me er niet druk om zijn nog genoeg dingen te doen als ik niet zwanger ben en is pas ronde 1 dus verwacht er niet zoveel van.

wel heb ik gelezen dat iemand die zwanger was met de eisprong en erna last had van haar onderbuik en bleek zwanger te zijn als ik ongi wordt en het is nog niet weg bel ik ff met de ha.

Dankjullie wel!!!

Het voelt nog echt heel onwerkelijk, haha.

Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is dat mijn vitamine B12 iets te weinig was, dus maandag even de dokter bellen of dat kwaad kan en wat er aan te doen is.

En ik blijf voor jullie allemaal duimen dat het snel raak is :pray: .

Hé Woeshi GEFELICITEERD echt super voor je. Het is inderdaad een onwerkelijk gevoel, ga maar lekker in je roze wolk zitten de komende maanden. (hopelijk gaan de eerste 3 maanden snel, daarna ga je echt genieten, reken maar!!) Echt super voor je :dance: :dance:

Zo, who is next girls???

Kayleigh ik zou pas gaan testen als je 3 dagen overtijd bent, het is zo’n teleurstelling als het negatief is. En misschien hoeft het geen teleurstelling te zijn als je wat langer wacht. Dus meissie effe geduld nog als het kan.

Sterre, klote voor je dat je zo in de onzekerheid zit. Ga er maar vanuit dat het ongi is. Hoop voor jouw dat het snel over is zodat je weer verder kan gaan meis.

En Becca baaaalllleeeennnnn voor je, laat de ongi :evil: maar snel weer weg gaan, zodat je er weer voor kan gaan!!

Zo meiden, ik ga m’n zoontje uit bed halen. Tot snel

Liefs Priscil