Toekomstige mei-mama's ?

nou lautje!!

als het bij mij lang duurt en jij snel zwanger bent stuur hem dan ook maar mijn kant op haha

nog steeds geen :twisted: had net ongi krampen en pijn in me rug tijdens het boodschappen doen had voor de zekerheid een ob in gedaan.

kwam thuis en nee hoor geen :twisted:

heb net lekker een bolletje met kip kerrie op en verse jus orange heerlijk.

stond nog wel even bij de kaarten te kijken moest 2 geboorte kaartjes kopen voor me collega’s en zag een hele leuke kaart met gefeliciteerd een kleinkind die ga ik denk kopen als ik zwanger ben en geef ik aan me ouders met foto van postieve test.

maar heb hem nog maar niet gekocht ondanks dat :twisted: er nog nie zijn.

Ha dames,

Teig, welkom en spannend voor jou!

Nou ik word gek van die onzekere gevoelens. De hele dag denk ik dat ik ong ga worden. Sinds vanmiddag een raar weig gevoel en geirriteerder. Ik hoop niet dat als alles goed blijft ik dit de hele zwangerschap blijf houden.

Morgenochtend doe ik nog een test om te kijken of de streep dikker is, hetzelfde of weg.

Ik durf echt nog nergens vanuit te gaan.

groetjes Leonie

Mini: je schrijft 3x zwanger te zijn geweest en ik zie maar 1 banner, heb je een mk gehad? En ik begrijp je gevoel ontzettend hoor! Voor mannen is het gewoon toch een ver van hun bed show. Mijn hubbie reageerd net als de jouwe: “volgende keer beter” terwijl ik al bijna geen zwangere vrouw kan zien, omdat ik al steeds met mijn neus op de feiten wordt gedrukt dat we het nog niet zijn. En dan ongesteld worden…pfff…voelt altijd als een trap na vind ik. :hug:

Lautje: lief van je hub hoor!!

Bianca: spannend hoor,al 1 dag overtijd :pray:

Teig welkom!

hoi

ik heb ook het gevoel dat ik ongesteld moet worden.

maar ik moet nog een week :?

mijn borsten lijken ook wat gevoeliger te worden.

wachten duurt zo lang nu

cindy ik sleep je er wel doorheen!!

net als je mij er doorheen sleept!!

nog steeds niet ongi!! vreemd :think:

@Becca:

Ik heb voor mn zwangerschap van onze zoon 2 mk gehad. (12 en 13 wkn)

@Lautje. ja dat superzaad ken ik. Maar waar is t als je t nodig hebt?:wink:

Spannend hoor meiden, wel veel aktie hiero!

We wilden pas zaterdag de test doen, maar ik kon niet langer wachten. Vanochtend hebben we deze dus meteen samen gedaan en de test was positief! Ik had wel een groot aantal zwangerschapskenmerken (hoofdpijn, misselijk, brandend maagzuur, moe, stemmingswisselingen, etc etc) waardoor ik het vermoeden al had dat ik zwanger zou zijn, maar toch had ik elke keer weer de angst dat het ingebeeld was. Bij elk krampje ging ik toch denken dat ik ongesteld zou worden. En het wachten totdat je kan testen duurt zo vreselijk lang. Echt, al zou je willen om er even een paar uur niet aan te denken, dat lukt dan op de één of andere manier niet. Dus voor iedereen die nog aan het wachten en hopen is, heel veel sterkte!

teig gefeliciteerd!!!

Wauw Teig: gefeliciteerd en geniet ervan!!

Ha dames,

Teig gefeliciteerd !!!

Vanmorgen weer getest en de streep is wel dikker nmaar niet donkerder wel goed zichtbaar.

Ik test zondag nog een keer en dan pas ik mijn banner aan en ga ik maandag een afspraak met de verloskundige plannen.

Mijn vriend zei gister al die herrie voor niks. Maar ja mannen weten gewoon niet wat je voelt. De onzekerheid zal zeker nog wel tot de twaalfde week blijven en vast daarna ook wel.

Ben vooral in de morgen misselijk en in de avond, heb trek in hartige dingen terwijl ik een echte zoetekauw ben. Koffie en pindakaas vind ik nu vies.

groetjes Leonie

Van harte gefeliciteerd Leonie. En wat betreft die onzekerheid: dat gevoel ken ik. Twee streepjes zijn natuurlijk twee streepjes, dus zwanger. Ik ben ook nog wel bang dat het mis kan gaan, maar daar moeten we natuurlijk niet vanuit gaan.

:inlove: :thumbup: :clap:

Gefeliciteerd Teig én Leonie!!!

Super op naar de 12 weken grens en genieten :-*

nog even volhouden :pray: :pray: :pray:

:mrgreen: :mrgreen:

F’lien :silenced: :pray: :mrgreen:

SCHIET mij maar LEK!!!

ik kon niet wachten tot morgen en heb getest geen eens een vage streep!!

ben nog niet ongi en heb een hele opgeblazen onderbuik!!

ik zou toch zweren dat ik zwanger ben maar we wachten weer af!!

wacht nu tot donderdag!! dan ga ik samen met cindy testen!!

twee weken geleden op zaterdag was het slijm helemaal weg en gewoon afscheiding dus moet toch echt volgende week ongi worden als ik niet zwanger ben!!

:pray: :pray: :pray: Bianca, spannend!!!

Evelien

Spannend!! :dance: :wink:

:-*

Teig : gefeliciteerd!

Bianca: wat vervelend zeg, niet ongi en ook geen positieve test :hug:

@Leonie, ik kan je alleen maar aanraden om je verstand op nul te zetten en te gaan genieten!

Gefeliciteerd meid.

Die tip komt van iemand die een hele rare zwangerschap heeft gehad van haar zoon, na 2 mk. Ik heb er gewoon vertrouwen in gehouden dat het goed moest gaan. Wanneer het wel mis zou gaan, was het vroeg genoeg om me zorgen te maken. (ik heb gevloeid tot 24wkn en er is sprake geweest van mogelijk een heel grote afwijking waardoor mijn kindje niet levensvatbaar zou zijn, dus onderzoeken en stress genoeg gehad, maar gewoon hoop blijven houden tot het tegendeel waar zou blijken)

En nu ikke weer.:smiley:

Mn man hecht geen waarde aan dat testje. Pfoeh!

Ik heb weer wat hoop. Sinds woensdag heb ik toch geregeld wat last van mn borsten, niet onwijs zoals met eerdere zwangerschappen, maar ook niet te negeren. Ik heb heel soms wat onderbuik-buikpijn. Ik ben op dit moment straalmisselijk (anders zit ik op zaterdag echt niet om half 8 met n pannetje stevige soep achter mn pc,dan blijf ik liever nog ff liggen in mn bedje). Mn onderrug voelt beurs en nog erger: alle spieren rondom mn doos doen pijn als ik n tijdje in dezelfde houding heb gelegen (v.a. maandag ofzo). Dus niet super happy slapen 's nachts.

Ik heb heel lang BI gehad na de bevalling. Dus ik vrees wel n beetje t ergste, maar ook die angst duw ik nog ff in een donker hoekje, wat heb ik eraan?:wink:

Dus zou t toch kunnen? Of vette PMS?

Zo hier is mijn buik weer rustig, dat wil zeggen de mega krampongi gevoelens zijn weer weg.

Hele nacht is mij vreselijk lucht ontsnapt :silenced: :shifty: en ook het misselijke gevoel trok gisterenavond weer snel weg…

Nog steeds veel witte vloei, verder gistrenavond beetje hoofdpijn…

Heb heerlijk geslapen, Merel was logeren bij mijn schoonouders, dus even een nacht zonder onderbreking én een cohtend zelf wakker worden/uitslapen, doet een mens goed :mrgreen:

Ik wacht de :twisted: vanaf woensdag maar gewoon af en anders de streepjes :inlove:

Ben weer terug hoor :cry:

Even gekopieerd:

Nou het is over voor ons :frowning:

Gisteren tijdens het winkelen ben ik veel bloed verloren, zomaar opeens, helemaal uit het niets.

Heb de dokter gebeld, maar ik moest maar afwachten totdat zij terug zou bellen na een overleg met de gyn. Nou dank je de koekoek, ik ga dan zelf wel naar het ziekenhuis. Om half twaalf verloor ik het bloed, om 12 uur zaten we in het ziekenhuis. In eerste instantie waren ze me gewoon vergeten, was lunchpauze en het was druk. Om half 3 werden we dan geholpen.

Er is bloed geprikt en een echo gemaak, helaas was er op de echo weinig van een vruchtje te zien, maar wel veel slijmvlies, eileiders zagen op dit moment nog goed uit. Uiteraard heb ik het natuulijk weer dat de speculum niet meer dichtging, lig je daar hoor :oops: :frowning:

Daarna urine onderzocht op zwangerschap, uiteraard was die test positief. Toen nog een keer bloedprikken omdat ze dachten dat het misschien een bbm-zwangerschap kan zijn, dus hcg-gehalte in mijn bloed onderzocht. Wachten op de gyn…

Eindelijk kwam daar de gyn. Echt een hele symphatieke man, heel lief, heel duidelijk. Ook hij zag niets op de echo. Ik moet dinsdag terugkomen en weer opnieuw bloedprikken om te kijken hoe hoog het hcg-gehalte dan is.

Het kan nu 3 kanten opgaan.

1. ben nog steeds zwanger, maar korter dan ik dacht. Eigenlijk onmogelijk gezien mijn voorgeschiedenis met zo ontzettend laat positief testen, dat zei de gyn ook al.

2. ik heb een bbm-zwangerschap, wat zou betekenen dat dinsdag het hcg-gehalte omhoog is gegaan en zij nog steeds niets zouden kunnen zien op de echo in mijn baarmoeder. Ze gaan dan een echoscopie doen.

3. ik heb toch gisteren al het vruchtje verloren (heb het niet gezien). Dat zou betekenen dat het hcg-gehalte dinsdag omlaag is gegaan.

Ik denk zelf het laatste helaas.

Maar de gyn zei wel dat aangezien dit de 3de mk is, dat het misschien aan de stolling ligt. Ik wil en ga dit ook laten uitzoeken. Don heeft zoiets van, wat jij wilt, ik sta achter je.

Dus dinsdag weet ik eigenlijk meer, maar ga er maar vanuit dat het er niet meer zit :cry:

Oh ja, gisteren was mijn man jarig… happy birthday schat :cry: