Toekomstige mei-mama's ?

Hoi meiden,

inderdaad balen voor je lautje van het internet. Je kan tegenwoordig echt gewoon niet meer zonder internet. Ik hoop voor je dat je snel internet hebt.

Heb trouwens iemand iets gehoord van Twinkie, die zou afgelopen weekend haar NOD hebben??

Zo te horen heb iedereen weer lekker goed geklust, ben benieuwd hoor, hier wordt hard geduimd :thumbup: :thumbup: voor jullie.

Hier zijn we ook weer lekker aan de klus, trouwens heb nog een vraagje, toen ik ongi werd vorige week woensdag toen is mijn temp. vrijdag gezakt van 36,7 naar 36,2 heel netjes. Maar nu is sinds zondag (ongi weg) de temp. gestegen naar 36,6 snappen jullie dit??? Nu ik een vrij korte cyclus heb gehad van 24 dagen, zal dit mijn eisprong toch niet geweest zijn???

Liefs Priscil

Hé Becca,

ik had nog effe niet bijgelezen, maar wat ontzettend balen voor je meid :hug: Maarja ziet het maar zou, maar goed dat het nu komt en niet dat je een paar dagen overtijd ga, want dat is helemaal zenuwslopend.

Effe lekker leuke dingen gaan plannen en dan is het zo weer voorbij :wink:

Liefs Priscil

Nou zeg…hoe is het mogelijk, hier ook een kleurtje aan m’n papiertje :frowning:

7 dagen na de eisprong? Belachelijk vroeg :frowning:

Hoi meiden,

Ik internet dus ook best veel vanaf mijn werk. In ‘het seizoen’ kan dat meestal niet, maar als het rustig is, waarom niet? Als ik maar aanwezig en beschikbaar ben voor de klanten en telefoontjes…

Woeshi, heel verstandig en goed van je dat je geen alcohol gebruikt. Ik heb ook wel gehoord dat het de vruchtbaarheid wat verminderd, ja. Maarja, soms ben je ook wat losser met een glaasje alcohol, dus dat is dan wél weer goed voor de sex :lol: Lastige afweging… Denk dat jouw keuze nog de beste is.

Lautje, balen van je internet thuis. Is zo lastig, zonder!

Tammy, goed geklust hoor! Spannend.

En Becca, ook voor jou spannend met dat vergeetachtige en de hond. Klinkt inderdaad wel als een teken…

Wat sloopt de hond eigenlijk?

Becca, wat een heel erg grappig lijstje! Leuk met die opoe, haha. Wel toepasselijk vanwege onze gesprekken hier :mrgreen:

Twinkie kan dus al getest hebben, ben benieuwd!

Ik zit ook in het groepje dec2005-mama’s en daarmee hebben we 2 meetings gehad. Met 1 van de meiden heb ik wel wat vaker ‘gemeet’. Ik vind dat wel erg gezellig, zie je ook eens hoe ze ‘echt zijn’ waar je zoveel lief en leed mee deelt…

Zo’n massale meeting heb ik ook niet echt behoefte aan, hoor.

Ah, Lautje en Becca kennen elkaar ‘in het eggie’ en Lautje woont dus in Hoorn. Sterre, waar woon jij nu dan?

Ik woon ook in Noord Holland, maar dan in de buurt van Schagen.

Becca, dat zijn wel heel vroege ongi-tekenen dan toch!? Wat een teleurstelling zeg :cry: :-*

Verdorie, Sterre ook een vies toiletpapiertje :cry:

We zullen maar denken ‘gedeelde smart is halve smart’…

Voor beiden: :hug:

Sterre: Kan het geen innestelingsbloed zijn?? Is dit dezelfde dag als wanneer het voorheen steeds begon of is dit eerder??

He Tammy, bedankt voor het plakken van mijn NOD! :-*

Vanmiddag een donkerder streepje dan gisteren op mijn ovutest, echt bijna gelijk aan de teststreep! :dance: Morgen nog maar een testje doen en dan denk en hoop ik dat ik rond cd 19 mijn ei heb :pray:

Mijn luteale fase is meestal 11 dagen, maar ik weet niet of dat met clomid ook veranderd. Iemand een idee?

Bah, bah al die vieze toiletpapiertjes, maar totdat oma er nog niet echt is, gewoon positief blijven. Je weet maar nooit…

Enne Sterre… 7 dagen na je ei zou ook een innesteling kunnen zijn?! Anders is het idd wel erg vroeg…

Priscilla, heb je alle dagen van je cyclus getemperatuurd?

Dan heb je ook pas een beter beeld van wat je cyclus doet… Ik heb een paar maand terug ook getemperatuurd en daar schommelde het voor mijn ei ook wel eens rond de 36,6/ 36,7.

Als je je ei hebt gehad blijft je temperatuur hoger dan in de periode daarvoor en schommelt wat minder volgens mij.

Het zou wel snel zijn als je nu je ei al zou hebben denk ik. 24 dagen-14 = je ei rond dag 10. Dat zou komend weekend zijn dan…

Als ik jou was zou ik gewoon nog even doortempen, elke ochtend voor het opstaan en het dan in je agenda bijhouden ofzo. Hoe lang/kort is de tijd van je ei tot je NOD?

Anders zou je ventueel ovulatietesten kunnen gebruiken deze week?! Dan heb je misschien nog wat meer duidelijkheid?

Verder geen nieuws, ik hoop wel dat we ons allemaal binnenkort bij de mei-mama’s mogen aansluiten… :wink:

Liefs, Daantje xxx

Sterre, bij jou kan het een innesteling zijn hoor! Die heb je ong 7 dagen na je ei, daarom weet ik zeker dat het bij mij m’n innesteling niet is…

Bianca: ik vind dat je idee er in ieder geval van getuigt dat je het hier gezellig vind :mrgreen: En dat is het ook :thumbup:

Becca, wanneer was jouw eisprong dan?

Nou meiden, mijn werkdag zit erweer op, ik spreek jullie morgen!!!

xxx

@Sterre74 wrote:

Becca, wanneer was jouw eisprong dan?

Ik weet het niet helemaal zeker, maar ik denk de 17e of de 18e, dus we zitten nu ongeveer 10 dagen later. Ik moet zeggen dat het wel bij dat ene sliertje gebleven is, maar ik ben er nu zo van overtuigt dat ik het ga worden, dat ik maar netjes afwacht…

Lautje: tot morgen :mrgreen:

Tja, het is bij die ene keer gebleven, tot nu toe uiteraard, morgen zien we weer verder.

Daantje welke testen gebruik jij ookalweer? Als het net zo als bij Tammy en mij ging kan het zijn dat het morgen weer lichter is, maar dat maakt niet uit als je maar doorklust toch? Ben heel benieuwd…

Ik had het er net met m’n vriend over dat ik vorige week zo ontzettend bezig was met ‘we moeten klussen’ en ok, ik had er vorige week ook best zin in, fijn van de natuur dat ze dat zo regelen rond je eisprong. Nu heb ik er geen behoefte aan en ben ik alleen maar aan het denken aan wat of ik iets voel.

Maar als je gaat lezen (ja, ook ik ga vaak op zoek op internet) over zw.sch.vershijnselen, gaat het vaak als eerste over ‘je menstruatie die uitblijft’ en daarna over alle bekende dingen. Dus de meeste klachten komen pas als je positief getest hebt? Klinkt logisch, onder invloed van het hcg hormoon dat elke dag toeneemt. Dus ik kan wel zoeken naar klachtjes maar dat wat ik voel, is het meeste psygisch denk ik dan.

Of denken jullie daar anders over?

Nou ja, dat waren mijn gedachten zo’n beetje op het moment :slight_smile:

Steere: de klachten schijnen pas te gaan komen als het ingenesteld is, omdat je lichaam dan het hcg hormoon gaat aanmaken. Als jij vandaag inderdaad je innesteling had, dan zou je vanaf nu klachten kunnen gaan krijgen, maar dat hangt er helemaal vanaf hoe gevoelig jij op het hormoon reageerd.

Ik iemand die helemaal nooit ergens last van heeft gehad, terwijl mijn schoonzus 9 maanden lang heeft liggen kotsen.

Het is ook zo moeilijk om op die verschijnselen af te gaan, vooral omdat je ze allemaal ook kan hebben als de duivels er aan komen.

Er zit gewoon echt niks anders op dan te wachten tot je overtijd bent… pff

Zat toevallig even hier te neuzen of het al spannend is hier.

maar over hcg aanmaken dat doet het eitje al vanaf dat het bevrucht is. Vanaf de bevruchting gaan er al hormonen aan de slag om van alles te regelen.

Ha Sterre,

Spannend hoor, ik duim voor je!

Ik denk dat elke vrouw anders op de hormonen reageert en dus ook eerder of later last heeft van verschijnselen. Mijn collega kreeg bv na twee maanden pas gevoelige borsten en mijn vriendin na drie dagen overtijd al. Dus dat verschilt denk ik heel erg.

groetjes Leonie

Ik heb overigens altijd al klachten gehad meer dan een week van tevoren.

Ik vind mijn klachten te vaag om hoop te krijgen eigenlijk…

Ik zou wel willen dat ik kon slapen tot zaterdag. Zo moe ben ik nou ook weer niet, maar dat schiet tenminste op :wink:

Hoe is het met de anderen? Het wordt wel steeds spannender he…

Hier was ik wel…

Helaas niks geworden, maar was dit weekend weg en had geen internet.

Volgende keer beter. Heb een korte cyclus (+/- 24 dagen) dus we kunnen snel voor de volgende ronde.

Succes iedereen die nog wacht. :thumbup: :thumbup:

HELP!!!

ik dacht dat ik zondag me eisprong had omdat ik vrijdag slijm had en zondag wat voelde nou heb ik gister en vandaag vet veel pijn in mijn buik en heb ik net een hele grote prop slijm gevonden.

Is mijn eisprong dan NU?? of Morgen het was denk idd geval niet zondag.

nou ik ga als ik thuis ben manlief maar eens verleiden voor een gezellig onderonsje!! tot morgen!!

Becca: Echt een heel leuk lijstje heel toepasselijk die opoe :lol:. Geef de moed niet op meid :pray:. Pas als het echt doorzet is deze ronde voorbij, maar tot die tijd kan er nog van alles gebeuren.

Lautje: Kan me voorstellen, dat een werkdag nu nog leuker :D. Kan je weer KOKen.

Sterre: Jij ook de moed nog niet opgeven hé, totdat de :twisted: er nog niet zijn is deze ronde nog niet voorbij. Snap wel dat je baalt, maar ben nog steeds hard voor je aan het duimen :thumbup: :thumbup:. Misschien was het wel innestelingsbloed. Hier krijg ik ook altijd veel zin om te klussen rond de eisprong. Maar mannetje lief ook gelukkig. Als mijn eisprong is geweest wordt het wel iets minder, maar nog steeds voldoende vind ik. Mannetje lief zegt altijd kan ik weer bijladen :D.

Twinkie: Balen meid :hug:. Nieuwe ronde, nieuwe kansen, denk ik altijd maar, verzacht een beetje zeg maar. Hoop dat er volgende ronde zo’n kleintje in je mag groeien.

Bianca: Kan je niet echt helpen. Als je gestopt ben met de pil kan je lichaam gekke dingen doen. Kan zo zijn dat je over een week weer slijm hebt. Je lichaam is van slag van de hormonen en moet zich bijstellen. gewoon lekker klussen wanneer je zin hebt, komt vast goed.

Nou ik ga zo lekker onder de wol kruipen. Weltrusten allemaal.

Daantje: Wat fijn dat de streep nu eindelijk donker genoeg was! Dan is je eisprong dus in de aantocht, nou zal voor je hopen :pray:.

Hallo!!!

Weer een nieuwe dag, alleen vandaag heb ik echt geen zin om te werken…

Gisteren weer niet geklust, beetje oneenigheid met mijn hubbie… :x :frowning:

Af en toe snap ik niets van mannen hoor!!!

Deze maand zal het dus wel uit draaien op een bezoek van opoe, volgende maand weer een nieuwe ronde!

xxx