Toekomstige mei-mama's ?

Iemand trouwens iets van twinkie gehoord??

@Becca wrote:

Ik haat wachten!

Ondertussen heb ik even dit lijstje gemaakt. Als jullie het niks vinden, houd het op hoor! Heb ik in ieder geval wat tijd kunnen doden :wink:

HAHAHAHAHAHA die is geweldig!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

mooie lijst becca!!

ik haat wachten ook!!

en me vriend maar gewoon door gaan met het gewone leven en lekker klussen die maakt zich nergens druk om en ik maar wachten en wachten en wachten pffff.

ik ga me huis maar eens een grondige poetsbeurt geven en de zolder verder schilderen van de week. vanmiddag werken bah!!

het is wat in het leven…

Ik zou het leuk vinden als we zwanger zijn om met zijn alleen een andere topic aan te maken en als we bevallen zijn een keer met zijn allen naar de dierentuin te gaan met ons gezin kunnen we mekaar eens echt ontmoeten wat vinden jullie ervan??

@bianca&? wrote:

Ik zou het leuk vinden als we zwanger zijn om met zijn alleen een andere topic aan te maken en als we bevallen zijn een keer met zijn allen naar de dierentuin te gaan met ons gezin kunnen we mekaar eens echt ontmoeten wat vinden jullie ervan??

klinkt super Bianca! De kans is wel klein dat we allemaal zwanger zullen zijn, maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit :wink:

Becca, helemaal goed met die opoe! Hahaha, grappig dat we allemaal dat ‘opoe’ overnemen :lol:

Bianca, de mannen zijn er altijd minder mee bezig, komt ook omdat zij niet voelen wat wij voelen denk ik. Als ik eindelijk een keer afgeleid ben, voel ik opeens een krampje in m’n onderbuik en dan denk ik er meteen weer aan. En dat is natuurlijk bij die mannen heel anders. De mijne vroeg gister of ik al getest had :wink: Hij begreep na mijn uitleg wel waarom dat nog geen enkele zin had.

Tja, Twinkie, dat zag ik ook, die was als eerste aan de beurt om zo maar te zeggen, ik ga zo eens even op zoek of ik iets kan vinden van haar.

Tammy, dat ovulatietesten verhaal is erg herkenbaar, ik had precies hetzelfde he, dat ie opeens lichter werd en dat ik daardoor tot de conclusie kwam dat ie al geweest was. Tis even wennen misschien, en aan het klussen kan het zoiezo niet liggen, want dat deden we evengoed wel!

Becca, voel je nog meer behalve die verstrooidheid? Ben je teruggegaan om die tas te betalen? :clap:

Lautje, je hebt een hele goede reden om naar je werk te gaan (wat doe je eigenlijk?) KOK!

Ik heb altijd zin om te werken omdat ik van die gezellige mensen heb in de thuiszorg. Ok, de ene keer heb ik meer puf dan de andere keer, deze week ben ik best moe moet ik zeggen.

Bianca, dat van die dierentuin enzo, daar wil ik nog even niet aan denken als je het niet erg vind :oops: Nieuwe topics, allemaal gezellig natuurlijk, maar verder wilde ik niet te ver vooruit denken.

Zoiezo hoor, ik heb me ook niet opgegeven voor de grote algemene kok-meeting, dat gaat me wat te snel, ben ik niet aan toe, vinden jullie dat erg raar?

:think:

@Twinkie wrote:

priscilla01: ook ik denk dit weekend mijn NOD te hebben. Pas als er woensdag nog niks is dan ga ik denk ik maar voorzichtig aan een test denken. Wordt dus er spannend.

Het is voor ons het eerste kindje en we zitten pas in de tweede ronde, dus ik zal nog nergens van uit gaan. We hebben alle tijd.

Sterkte en succes

Dit is haar laatste berichtje…joehoe, Twinkie, waar ben je? Hoe is het met opoe? Nog gezien? Al getest?

@Sterre74 wrote:

Zoiezo hoor, ik heb me ook niet opgegeven voor de grote algemene kok-meeting, dat gaat me wat te snel, ben ik niet aan toe, vinden jullie dat erg raar?

nee hoor, helemaal niet! Ik ga ook niet naar de grote meeting en ik kom toch alweer een paar jaar op kok. Wel heb ik een aantal mensen van kok al eens een keer in het echt gezien, dat was van het mei2006 topic. Daar heb ik ook een hele lieve vriendin aan over gehouden die ik regelmatig zie en spreek.

Maar verder ben ik ook niet zo’n meet-persoon hoor! Het is ook net hoe mijn pet staat :wink:

Ik ben financieel medewerkster, echt een super leuke baan!

Doe echt van alles, van factureren tot organiseren van feestjes. :mrgreen:

Vond het al leuk om te werken elke dag, maar nu door KOK nog leuker! :thumbup:

x

@Becca wrote:

@Sterre74 wrote:

nee hoor, helemaal niet! Ik ga ook niet naar de grote meeting en ik kom toch alweer een paar jaar op kok. Wel heb ik een aantal mensen van kok al eens een keer in het echt gezien, dat was van het mei2006 topic. Daar heb ik ook een hele lieve vriendin aan over gehouden die ik regelmatig zie en spreek.

Maar verder ben ik ook niet zo’n meet-persoon hoor! Het is ook net hoe mijn pet staat :wink:

En een andere vriendin helemaal verslaafd gemaakt aan KOK!!! :mrgreen:

@lautje84 wrote:

En een andere vriendin helemaal verslaafd gemaakt aan KOK!!! :mrgreen:

Zal de rest even uitleggen:

Lautje en ik kennen elkaar, ik heb haar aan haar haren mee naar kok gesleept :mrgreen:

Zie net dat je uit Hoorn komt Lautje, ik ben daar geboren en m’n dochter ook, in het Sint Jan :mrgreen:

@Sterre74 wrote:

Zie net dat je uit Hoorn komt Lautje, ik ben daar geboren en m’n dochter ook, in het Sint Jan :mrgreen:

Ja, woon nu al 4 jaar in Hoorn, en het bevalt me heeeel erg goed! :mrgreen:

Sinds een paar maanden ook een nieuw huis gekocht, wat echt helemaal het einde is, dus wil nu echt niet meer weg!

( Hihihihi, met genoeg slaapkamers voor beebjes! )

xxx

Blech…net naar de wc geweest en zag dat ik een beetje bruinverlies heb…die betekend dat mijn ongi er aan komt :cry: :cry: :cry: :cry:

Potverdepotver :frowning:

Echt geen innestelingsbloed?

Daarover gesproken, ik zat in de bus te rekenen (vergat haast uit te stappen) ik kan vanaf morgen ook de eerste tekenen al verwachten. Ik had steeds een cyclus van 27 dagen, maar de laatste was 25. Dus vanaf morgen wordt het pas echt spannend…jammer dat ze geen ‘nagelbijtende smiley’ hebben :shifty:

ik denk het niet sterre…ik zit nu op dag 23 en ga uit van een cyclus van 25 dagen, meestal krijg ik mijn bruinverlies dag 23 of 24. De vorige keer was de innestelingsbloeding dag 21, dus ik ga er vanuit dat ik die nu niet meer krijg…

Ben al herftig teleurgesteld…ach ja…heb ik dat ook maar weer gehad :roll: En nu maar hopen dat het snel doorzet…

Moet zeggen dat ik wel giga baal, want dan heb ik ook die 2 weken buikpijn dus voor niks gehad :evil:

@Sterre74 wrote:

Bianca, dat van die dierentuin enzo, daar wil ik nog even niet aan denken als je het niet erg vind :oops: Nieuwe topics, allemaal gezellig natuurlijk, maar verder wilde ik niet te ver vooruit denken.

Zoiezo hoor, ik heb me ook niet opgegeven voor de grote algemene kok-meeting, dat gaat me wat te snel, ben ik niet aan toe, vinden jullie dat erg raar? :think:

Nee hoor, das helemaal niet raar. Hier eigenlijk precies hetzelfde. Eerst maar eens kijken of het wel lukt met zwanger worden en als dat gelukt is is het maar de vraag of het allemaal goed blijft gaan. En als de kleine er dan is, dan wil ik er dus misschien wel over nadenken, maar nu npog niet.

Becca :hug: Toch balen…ik herken het gevoel. Dat je dat ziet aan je papiertje en dat je dan denkt ‘he k*t’ daar gaan we weer. En dan derest van de dag eraan werken om er overheen te komen en als het dan eenmaal echt doorgebroken is, vol goede moed door naar de volgende ronde. :pray:

het was maar een idee hoor mensen zeg ook niet dat we dat moeten doen!!

hopen dat het allemaal snel mag gebeuren voor ons allemaal en dat het dan voorspoedig mag verlopen.

idd jammer dat er geen nagelbijt smile is.

nou ik ga me klaar maken voor me avonddienst.

tot morgen!! of vanavond haha

@Becca wrote:

Blech…net naar de wc geweest en zag dat ik een beetje bruinverlies heb…die betekend dat mijn ongi er aan komt :cry: :cry: :cry: :cry:

:hug: :hug: :hug:

Wat ontzettend balen zeg!

We gaan duimen dat het dan de volgende ronde raak is!

xxx