Toekomstige mei-mama's ?

hallo allemaal

nee ik lees niet teveel op het internet vind het gewoon fijn om te weten wat er allemaal in je lichaam gebeurt.

maken jullie je maar niet druk om mij!!

ik zit op me werk dus ga het kort houden en lees soms f als ik tijd heb!!

Ha Dames,

Nou ik ben er rond mijn eisprong veel mee bezig. Dan wil ik vaker klussen en mijn vriend dan vaak weer net niet, dan krijg ik het op mijn heupen. Voor de rest probeer ik het zoveel mogelijk los te laten om te kunnen genieten van alles om mij heen.

Wat betreft eten, drinken en- of medijnen let ik eigenlijk nergens op. Misschien niet zo goed maar ja, anders is het leven zo saai vind ik. Als ik zwanger zou zijn let ik natuurlijk wel op maar nu nog niet

Dat van die baarmoedermond klinkt eng, ik gebruik wel ovu testen.

Sterre, laten we hopen dat het klachten zijn. Anders is het ws een buikgriepje ofzo of iets verkeerd gegeten

Inderdaad is stoppen met de pil goed voor je libido, ik weet ook niet of ik ooit de pil nog ga slikken.

groetjes Leonie

Avond!

De klachten zijn nog het zelfde. Vandaag had ik mijn eerste werkdag op mijn nieuwe afdeling en was ik ook totaal niet met mijn klachten bezig, maar eenmaal thuis voelde ik toch weer een wat kramperige buikpijn en ik heb het idee dat mijn (.) (.) gespannen zijn. Maar ja…ik heb géén innestelingsbloeding gehad, die ik bij amy wel had en de buikpijn was toen ook 10x zo erg…

Best maf…elke zwangerschap schijnt toch verschillend te zijn, maar onbewust ga je toch heel er naar vergelijkingen zoeken van de vorige keer.

Ik drink overigens wel gewoon bier, als ik het doe, is het hooguit 2 op een avond en dat alleen in het weekend.

Meds: ik heb een neusspray die ik gebruik en die mag ik ook in de zwangerschap gebruiken. Ik heb hem ivm de vele bijholte en voorhoofsholte ontstekingen die ik heb gehad.

Lautje: thuis internet? Zit je dan op je werk te internetten? :naughty: :mrgreen: Lekker hoor, dat je dat nu heb! :dance:

Niet veel tijd gehad om alles te lezen, reageer nu even op een dingetje, rest komt later ;).

Over de alchohol.

Ik heb vanaf het moment dat ik probeer zwanger te worden geen alchohol meer gedronken. Om twee redenen niet. Het is niet goed als je zwanger ben, je kind kan er ernstige dingen door krijgen (en er wordt ook gezegd dat 1 glaasje al teveel kan zijn). En ten tweede is het beter voor je vruchtbaarheid als je geen alchohol drinkt.

Dus ik laat het lekker staan, mijn tijd komt wel weer ;).

He Tammy,

Zet mijn NOD dan maar op 12 september. Dan ga ik uit van een cyclus van 32 dagen, met clomid.

Mijn slijm is nog niet vruchtbaar genoeg volgens mij, maar de streepjes worden wel steeds iets duidelijker…

Mijn temp was vanmorgen ook nog aan de lage kant, dus nog even geduld hebben! :wink:

Liefs, Daantje xxxx

ps of moet ik mijn NOD er zelf bij zetten? Geen idee hoe dat moet… Iemand?!?

he woeshi ik heb ergens gelezen dat juist een glaasje alcohol goed is voor het klussen als ik het weer vind op interenet zal ik het wel plakken!!

verder was als het dus goed is gister mijn eisprong maar voor de zekerheid klussen en voor de lekker natuurlijk!!

slaap lekker allemaal tot morgen.

Goedemorgen meiden!

Helaas nog steeds geen internet thuis :x :x :x

Behoorlijk balen, maar het ziet ernaar uit dat het ook nog wel even gaat duren!

Ik drink ook helemaal geen alcohol meer sinds we bezig zijn, maar nu moet ik toegeven dat ik altijd al heeeeeeeeel weinig heb gedronken…

( 2 glaasjes Baileys in de maand ongeveer )

Wheeeeeee, ik heb geen zin om te werken!

xxx

Twinkie: 26 augustus

Esther: 31 augustus

Bec: 1 september

Woeshi: 2 september

Kayleigh: 3 september

Sterre: Ongeveer 5 september

Tammy: 6 september

Bianca&?: 8 September

Leonie: 12 september

Lautje84: 12 September

Daantje_77: 12 September

Priscilla: 19 September

Zo even het lijstje weer even aangepast.

Woeshi: Wil jij hem misschien veranderen bij ons lijstje?? Dat deed jij toch??

Ga nu even eten, kom straks terug, dan ga ik reageren op iedereen.

Ow ja, wat ik nog wel heel eventjes kwijt wil is dat mijn streepje (wat op een streepje moest lijken) vanmorgen echt nog maar heel iets te zien was :dance:, dus had zaterdag toch een positieve test. We zijn van het weekend druk aan de klus geweest. donderdag, Zaterdag, zondag en gisteravond geklust, dus dat zit wel goed. Ik hoop dat er dit keer een klein wondertje in me mag groeien :pray:.

Tammy wat spannend :shock: :pray: :pray:

Lautje: :evil: stomme internet!

Nou, als ik niet zwanger ben, is er serieus iets aan de hand met mijn geheugen. Bij de supermarkt hier hadden ze een aanbieding van een sporttas voor 5 euro, ik had hem onderop de kinderwagen gelegt, omdat hij vrij groot was.

Had ika lles afgerekent, was ik niet alleen de helft vergeten (moet ik weer terug :roll: ) maar óók lag de sportas nog onbetaald onderop de wagen :wall: :wall: Schaamde me dood!!!

De hond is ook weer aan het slopen, dat deed hij ook alleen toen ik zwanger was…oh, ik durf niet te hopen :pray: :pray:

@Becca wrote:

Tammy wat spannend :shock: :pray: :pray:

Lautje: :evil: stomme internet!

Nou, als ik niet zwanger ben, is er serieus iets aan de hand met mijn geheugen. Bij de supermarkt hier hadden ze een aanbieding van een sporttas voor 5 euro, ik had hem onderop de kinderwagen gelegt, omdat hij vrij groot was.

Had ika lles afgerekent, was ik niet alleen de helft vergeten (moet ik weer terug :roll: ) maar óók lag de sportas nog onbetaald onderop de wagen :wall: :wall: Schaamde me dood!!!

De hond is ook weer aan het slopen, dat deed hij ook alleen toen ik zwanger was…oh, ik durf niet te hopen :pray: :pray:

We gaan allemaal heeeeeeel hard duimen voor je!

Ik hoop het zo voor je!

x

@Becca wrote:

Meds: ik heb een neusspray die ik gebruik en die mag ik ook in de zwangerschap gebruiken. Ik heb hem ivm de vele bijholte en voorhoofsholte ontstekingen die ik heb gehad.

Becca: Wie is Meds :lol:?? Klinkt wel positief je klachten :pray:.

Woeshi: denk dat je wel gelijk hebt over de alchol. Stel dat je toch zwanger raakt, dan is het niet goed voor het kindje. Maar aan de andere kant, als het nog heel lang duurt, kun je niet echt genieten :think:

Zelf drink ik niet. eigenlijk deed ik dat voorheen ook maar heel weinig zo’n 3 keer per jaar. Roken doe ik ook niet, dus hoef ik ook niet op te letten. Alleen met medicatie en sommige etenswaren let ik op. Pas moest ik eigenlijk antibiotoca, maar toen ik vertelde dat we bezig waren met zwanger worden zei de arts zelf al dan doen we dat maar niet. Voor de rest doe ik alles gewoon.

daantje: Ik heb het verandert hoor. Hopelijk heb je snel een donkerder streepje.

Lautje: Balen zeg dat je nog geen internet thuis hebt. Lukt het niet om het aan te sluiten??

Nou ga even de was doen en strijken. Tot vanmiddag :-*

Nee, er is een internetkabel van de vorige bewoners, dus wij dacht dat we gewoon die kabel konden gebruiken… Blijkt dat de provider waar wij bijzitten het vertikt om die kabel te gebruiken, omdat hij reeds eerder door een andere provider aan is gesloten…

Belachelijk, dus ik hoop dat mijn handige papa alles weer wil omzetten…

Maar ja, hij doet al zoveel!

xxx

Wat kinderachtig zeg :?. Ze halen toch gewoon hun geld binnen of ze het nu via die kabel doen of via degene die er nu ligt, soms kunnen bedrijven echt rare dingen doen.

@Tammy wrote:

Wat kinderachtig zeg :?. Ze halen toch gewoon hun geld binnen of ze het nu via die kabel doen of via degene die er nu ligt, soms kunnen bedrijven echt rare dingen doen.

Ja, heeeeel erg zielig gewoon!

Maar ja, ik hoop dat mijn paps dit weekend tijd vrij heeft voor ons, anders wordt het nog later!

xxx

Wij hebben internet via kpn, das wel heel handig vindt ik zelf, wnat dat is draadloos. Zo aangesloten. Kastje sluit je aan op de telefoonaansluiting en je sluit een kastje aan via de computer. Je betaalt een vast bedrag per maand, echt heel makkelijk. Als je er niet uitkomt kan je altijd voor zoiets kiezen.

@Tammy wrote:

Becca: Wie is Meds :lol:??

hihi, ik bedoel met ‘meds’ medicijnen :mrgreen:

Ik durf echt niet hopen hoor, zo bang dat ik zo teleurgesteld zal zijn als ik wel opoe op visite krijg…

Dat heb ik ook elke ronde, ga het nu ook proberen ok niet te hopen. Ben er wel giga mee bezig, soms echt super iritant :?.

morgen!!

nou hier nog 1 heb zondag wss me ei gehad en voelde gister allemaal rare dingen in me buik om ziek van te worden nou denk ik dat me lichaam me gewoon in de …neemt maar goed het is ff afwachten ik moet ook niet gaan hopen dat het de eerste keer al raak is maar goed stiekem doet iedereen dat wel!!

Ik haat wachten!

Ondertussen heb ik even dit lijstje gemaakt. Als jullie het niks vinden, houd het op hoor! Heb ik in ieder geval wat tijd kunnen doden :wink: