Ooooh Tans :hug:
Tans :hug:
wat jammer tans!
Dankje meiden, we geven de moed nog niet op hoor en blijven proberen . Nu even weer oop de natuurlijke manier zou ook moeten kunnen dus wei weet.
Tans
Meiden die nog in de race zitten succes!!!
Hey Tans, wat een teleurstelling!
Spannend voor de andere meiden hier. Laten jullie wel weten wat de uiteindelijke uitslag wordt?
Wij zijn volop aan de klus voor een aprilbaby. Nou ja volop… eigenlijk niet zo veel geklust dus ik heb niet zo veel hoop als de vorige keer. Maar goed, we hebben maar 1 succesvolle kluspartij nodig he.
Jullie ook succes en ik lees nog even vol spanning mee.
Hoi, hoi,
Tans jammer voor je, ben je trouwens allang aan het klussen? Ik hoop voor je dat het de volgende keer raak is.
Hier moet ik nog een dag geduld hebben. Ik heb de test vandaag gehaald. Ik weet niet of ik het tot morgen uithoud. Spannend.
Iedereen trouwens succes, spannende tijden voor iedereen!
Groetjes Priscilla
@OliviaMay wrote:
Wij zijn volop aan de klus voor een aprilbaby. Nou ja volop… eigenlijk niet zo veel geklust dus ik heb niet zo veel hoop als de vorige keer. Maar goed, we hebben maar 1 succesvolle kluspartij nodig he.
Jullie ook succes en ik lees nog even vol spanning mee.
Tijd voor een nieuwe topic dus - wannabe april 2008 mama’s :mrgreen:
Ik vond het wel wat hebben hoor om met elkaar die twee weken een beetje te bekletsen.
Maar ik ga eerst nog even genieten van mijn weekje niemandsland. Vandaag denk ik laatste ongi dag (week dus met ongi bezig geweest :roll: ) en ergens volgende week mijn ei. Hoewel de vruchtbare dagen zich daarvoor natuurlijk alweer aandienen.
HOe dan ook even een paar dagen niets op dat gebied.
Hier nog steeds op het wachtbankje
Hier ook nog op het wachtbankje…
Hier ook maar heb de nodige ongiverschijnselen dus hier gaan we op naar de volgende ronde.
Liefs Marieke
Hoi allemaal,
nou vanmorgen test negatief. Ongelooflijk maar waar. Ik ben net naar de dokter geweest. Hij wilde eerst een bloedtest doen, maar op het formulier stond deze er niet bij. Dus geen bloedtest voor mij. Ik moet er maar van uit gaan dat ik niet zwanger ben helaas. Ik ben nog wel steeds kotsmisselijk, en ontzettende steken in mijn liezen en een opgeblazen gevoel in mijn buik.
Weet iemand waar dat aan kan liggen, de dokter zei misschien een virusje.
Groetjes Priscilla
weet je wat nou het stomme is, ik merk dus helemaal niets…geen zw. verschijnselen maar ook geen ongi verschijnselen :shock:
wel een opgeblazen buik :x
Behalve wat miniscuul bruinverlies merk ik dus ook nog helemaal niks. :think:
Het is stil op het forum. Vakantie misschien? :lol:
Of is het vanwege het mooie weer? :think:
Luna en enails: jullie verschijnselen kunnen best bij een zwangerschap horen, he. Spannend!
Marieke1978 ben je echt al ongesteld?
:thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen!
Nee ben nog niet ongesteld, morgen is de dag, meestal word ik het in de avond, ik heb heel sterk het idee dat ik ongi word, hoofdpijn is vandaag al heftig aanwezig en ook voel ik het in mijn benen.
Nog wel ff een matcare test er tegenaan gegooid maar die was negatief.
Liefs Marieke
Jammer, Marieke. Tenminste als je het bij het juiste eind hebt. Ik vind het altijd wel opmerkelijk als mensen hun lichaam zo goed kennen.
Voor de andere meiden: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Ik duim voor jullie!
gr. Nienke
Dat van die benen herken ik ook - als ik lage rugpijn krijg en zware bovenbenen erbij weet ik wel hoe laat het is.
En mijn exceem speelt dan ook op - tja hormonen he :roll:
Ik heb vandaag mijn NOD, ik heb allerlei verschijnselen, maar ik blijf er vanuit gaan dat ik ongi ga worden hoor!
De verschijnslenen:
- van de week 's nachts wakker geworden van krampen in mijn buik, dacht dat ik, wanneer ik naar de wc ging, geconfronteerd zou worden met een vervroegde ongi. Gelukkig helemaal niets! De dagen erna bleef ik soms krampjes hebben.
- moe
- zere borsten, vooral mijn tepels (ene keer wat meer dan de andere keer).
25 juni j.l. heb ik een kijkoperatie gehad waarbij ze endometriose hebben verwijderd, ik heb het idee dat die verschijnselen daar misschien nog van zijn. Vooral het moe zijn, de operatie was onder algehele narcose!
Maar goed, vandaag dus mijn NOD en tot nu toe nog niets te zien en ook (nog) geen buikpijn!
Liefs,
Hoop
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:-* :hug:
Ik wil wel meedoen voor aprilmama’s. Ik weet binnen nu en 4 dagen of ik een aprilmama mag worden. Ik heb nog er weinig verschijnselen en die zijn het zelfde als bij een ongi. Toen ik zwanger bleek te zijn van Bas had ik dat ook, erg weinig klachten. Dus wordt lekker spannend.