Toekomstige maartmama's?

He dames,

Net getest. Helaas negatief Had ook wel errug leuk geweest in 1 keer raak. Nou ja laat die dan maar doorkomen. Enige balen is wel dat mijn ei dan waarschijnlijk op of rond de dag is dat we 21 uur onderweg zijn naar mijn zwager in Brazilie. Beetje lastig klussen dus.

Ik heb dus (nog) niet veel vertrouwen in de volgende ronde. Maar laat ik niet teveel op de zaken vooruit lopen. Ben nog niet ongi dus geen idee wanneer ik weer met de Clomid start.

balen meid! Maar wie weet…

ennneee pas op op weg naar brazilië he, het in het vliegtuig doen is strafbaar :smiley: :wink:

gr, Eva

PS: wil misschien heel eigenwijs er morgen toch een testje tegenaan gooien… heb nog steeds helemaal geen verschijnselen niets…dus nog maar even wachten.

Spannend Eva, ben benieuwd! :pray:

Luna idd zolang er nog geen ongi is… :pray:

Hier ook nog geen ongi, maar wel het gevoel alsof het ieder moment doorzet, vorige keer kwam het ook in de avond.

Liefs Marieke

nou meiden, heb net toch alvast getest en een licht streepje!!! :dance: :dance: :dance:

Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Eva, JP en Mick gefeliciteerd!!!

Liefs Marieke

Hier overigens een dag overtijd nu :think:

dank je wel marieke!!! nu :pray: voor jou ook!!!

1 dag overtijd hier ook :pray:

Meiden met een posi-test! Gefeliciteerd :dance:

Meiden die nog op het wachtbankje zitten, succes!!! :thumbup:

Heb je al getest Hoop?

Hier nog steeds het idee dat de ongi eraan komt, vreemd gevoel in mijn buik…( als ik morgen nog geen ongi ben, wat ik niet verwacht gooi ik er een test tegenaan )

Liefs Marieke

Nee nog niet getest, wil graag wachten tot zondag, maar weet niet of ik dat ga redden :mrgreen:

@Marieke1978 wrote:

Heb je al getest Hoop?

Hier nog steeds het idee dat de ongi eraan komt, vreemd gevoel in mijn buik…

Liefs Marieke

Dat gevoel heb ik ook!!!

:mrgreen: Zondag een speciale dag? :mrgreen: Tis jullie zo gegund meid :pray:

Nou eigenlijk maandag dan zijn we 3 jaar getrouwd, maar mijn ouders vertrekken zondag voor 3 weken naar Canada en ik zou het leuk vinden als zij het al weten voordat ze vertrekken!

Ow dat is wel heel speciaal ja, nou ik :pray: :pray: dat je een mooie positieve test in handen mag hebben.

Liefs Marieke

Dank je wel en ik hoop voor jullie morgen ook!! :pray: :pray: :pray:

Thnx maar ik ga er zelf vanuit dat ik gewoon ongi ga worden hoor, anders had ik vandaag al lang getest haha.

ik zou morgen eigenlijk pas mijn nod hebben maar had gewoon het gevoel dat ik vanochtend moest testen…en zie daar!

@ENails wrote:

ik zou morgen eigenlijk pas mijn nod hebben maar had gewoon het gevoel dat ik vanochtend moest testen…en zie daar!

Dat gevoel had ik woensdag maar …daar was geen streep te zien haha, nee wij gaan echt op naar de 2de ronde.

ENails, geweldig, gefeliciteerd! Ik zou niet voor mijn NOD durven testen. Zo bang dat het een enorme teleurstelling zou zijn.

En in die ruim twee jaar dat wij de kinderwens hebben heb ik al zovaak het idee gehad dat ik zwanger was, dat je dan rustig een paar dagen afwacht! (is wel moeilijk)

Dank je wel Hoop!

Ik vind het onwijs knap van je dat je je geduld kan bewaren elke keer, petje af! ik hoop ook echt voor je dat je binnenkort beloond wordt hiervoor!