Heb net toch maar testje gedaan, was eigenlijk meteen niks te zien maar nu, nog geen 5 minuten later zie ik toch een heel licht lijntje, of ik zie em omdat ik em wil zien of hij staat er echt heel licht…
Zucht, nu gaat mijn gevoel een loopje met me nemen denk ik, misschien vanmiddag maar ff een predictor test kopen :think:
Spannend! Streepje is een streepje zou je zeggen!
Ik heb hier de CB digitaal in huis, maar laat hem netjes nog even in de kast liggen (maar heb het er moeilijk mee)!
Ik ga nu heel erg twijfelen, als ik em bij de deur in het daglicht houdt zie je heel duidelijk een streepje… :think:
Hihihi je maakt het heeel erg spannend!!!
Duim voor je dat het echt positief is hoor!!!
Lol, ik krijg het er nu zelf warm van, helemaal omdat ik het echt niet verwacht, en nog geloof ik dat streepje niet, het gevoel hebben dat het in mijn hoofd zit, ga maar eens de predictor kopen vandaag, die gaf bij Roos heel duidelijk zwanger aan terwijl de cb heel onduidelijk was.
oooh wat een spanning hier :mrgreen:
meiden ik hoop op allemaal positieve testen.
Nog 4 dagen dan weet ik hier ook meer, mischien ben ik ook een aprilmama to be
Voor jou ook spannend joseetje! :thumbup: succes!
Nou net toch een predictor gehaald en gedaan maar die geeft niet zwanger aan, der zit niks anders op dan gewoon af te wachten wanneer de ongi komt.
Jose spannend hoor!
He marieke wat jammer :hug:
nu maar hopen dat de ongi snel komt zodat je weer verder kan :-*
Ja maar toch blijf ik met die test zitten, der staat echt een lijntje…maarja…we zullen zien…
Jammer, je bent er dus eigenlijk niets mee opgeschoten :? We moeten blijven afwachten!
1 van de twee testen kan natuurlijk een fout resultaat geven, dan hooop ik voor jou dat degene die negatief zei, dat die het fout heeft.
En zolang er geen ongi is…
Ik wil geen brenger van slecht nieuws zijn hoor maar als Predictor negatief aangeeft… :hug:
Hahaha ach ja, ik ging er helemaal vanuit dat ik al ongi zou zijn geworden en had me daar ook echt bij neergelegd, zou te mooi zijn in 1x zwanger…alleen nu die test brengt me toch aan twijfelen.
Nou Mellie daar hou ik ook rekening mee hoor, ik zwoer bij predictor haha…we wachten wel af…
Hierbij de test van matcare, geen idee of jullie het zo kunnen zien, was lastig te fotograveren.
ik zie een heeeeeeel vaag streepje!!! spannend zou voor de zekerheid morgen nog een keer testen
Marieke met welke test had je wel een streepje? ik heb dit al drie keer gehad en elke keer bleek ik toch zwanger een paar dagen later. Een heel licht streepje kan echter wel betekenen dat er misschien iets mis is en dat je het weer kwijt raakt denk ik. Maar ik weet zeker dat je zwanger bent! clearblue vond ik altijd heel prettig, predictor is iets minder gevoelig en blijkt pas wat later een streepje te laten zien dan andere tests.
Had je toevallig matcare gebruikt? Een streepje is echt een streepje! behalve als het streepje lichter is als de achtergrond of als het op de verkeerde plek zit!
Ik zeg dit omdat ik weet hoe afschuwelijk het is om te twijfelen aan een zwangerschap terwijl je eigenlijk weet dat je zwanger bent. Ik heb nu drie keer een miskraam gehad een paar dagen na het eerste lichte streepje en ik wou dat ik het meteen geloofd had zodat ik er tenminste van had kunnen genieten zolang het duurde. Ik wist het meestal pas heel zeker door de miskraam zelf omdat ik dan dikke bloedstolsels had en langer ongesteld was. Net vorige week was de laatste keer.
Als ik wel zwanger ben dan zou dat iig de moeheid verklaren. Ik denk overigens niet dat de dikte van het streepje te maken heeft met wel of geen miskraam.
We wachten rustig af, ik gooi er morgenochtend of zondag nog wel een test tegenaan, weer een matcare die ik nog heb…als dat zelfde resultaat heeft dan zal het wel zo zijn, ook nog een predictor, die bewaren we ook nog maar een paar daagjes :mrgreen:
Het zal me echt verbazen als het echt zo is en ik gewoon na 1x proberen weer zwanger ben, is het niet zo dan is het jammer maar helaas en gaan we op naar de volgende ronde.
Liefs Marieke
ja predictor geeft later pas pos uitslag ik had dit keer met CB 1 dag voor mijn nod een pos test en met predictor pas bij 5 dagen overtijd! succes met de volgende test!!!