Toekomstige maartmama's?

Zijn hier al meiden die misschien maartmama’s worden?



Ik was vanmorgen erg misselijk en heb dus even gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn als ik zwanger zou zijn (rare actie weer van mij, maar ik ben ook best raar

:mrgreen: )

11 maart!

No way dat ik bij de 9 maanden mama’s een topic open, want ik weet natuurlijk nog van niks.

Maar om de zenuwslopende wachtdagen leuk te maken ben ik vast maar gaan kijken. O ja en volgens de chinese kalender wordt het een meisje :inlove: .

(voor het geval jullie hieraan twijfelen: Ik neem mezelf ook niet serieus hoor…)

haha, een soort wenstopicje dus voor jou! :lol:

kzal maar voor je duimen dan he… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

eh… Meer een soort "zien-jullie-ook-dat-ik-raar-ben-topicje :lol:

Je bent de aller raarste ik denk dat ik zwanger ben muts op de KoK-site meis



lekker toch, gewoon doen hoor.



Ik duim mee :thumbup: :-*

:mrgreen:

Hahaha ik hoop dat je snel een topic mag openen bij de maandmama’s



Succes meis!!!



Liefs,

Hoop

:mrgreen:



Toen ik dacht zwnager te zijn, schreef ik al stiekem bij betreffende mama’s, en het was nog raak ook, maar dat wist ik zelf stom genoeg eigenlijk ook al zeker. Het ging alleen mis, dus dat durf ik niet meer. Hopen dat ik misschien een mama ga worden wel…tja als het dan ook nog eens maart zou zijn…dat zou leuk zijn!



Dusse helemaal gek ben je niet hoor! Enne…ik weet precies wanneer mijn ei was (gebruik hormonen) dus tja…ook ik heb al gekeken wanneer dat dan zou zijn als t raak was…ook maart hahaha!



Hoe lang moet je nog wachten?



Groetjes wienie

Ik vind het helemaal niet raar hoor!

Ook ik heb gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn als het dit keer raak is: ongeveer 14 maart.

In september '06 en maart '07 heb ik 2 MK gehad, we hebben al een zoontje van 21 maand. Nu zijn we druk aan het oefenen en beeld me natuurlijk weer van alles in: zere borsten, vaker plassen. Ook van deze kant: afwachten maar… Stel dat we idd zwanger zijn, melden we ons gezellig met z’n allen bij de maart-mama’s aan…

Omdat ik zo’n rare cyclus heb, moet ik van de gyn nu een cyclus tempen en ben er nog niet helemaal zeker van of ik mijn ei heb gespot…

Met een cyclus van 38 dagen, net als de vorige keren zou ik rond 9 juli mijn NOD hebben. Ik houd jullie op de hoogte!



Liefs, Daantje xxx

@bianca81 wrote:

Je bent de aller raarste ik denk dat ik zwanger ben muts op de KoK-site meis







:smiley: That’s me!!



Laten we inderdaad binnenkort met z’n allen verhuizen naar de echte maartmama’s. Zou ik erg gezellig vinden :thumbup: .



Jullie ook veel succes en tot snel he. :wink:

Hoi hoi,



Ik heb gisteren en vandaag positief getest! Maar ik ben er compleet door overdonderd. Mijn cyclus doet de laatste 3 maanden al raar; had afgelopen zondag ook bruinverlies, nu niets meer, nog geen ongi.

Ik durf nog geen maart topic te openen; nogal mixed feelings door een miskraam in Januari '07. Overmorgen ga ik op vakantie dus ik hoop jullie over 1,5 week te “joinen”



liefs, Diana :-*

ik zou hopen als ik ook positief mag testen maar meis ik schreef al elders gefeliciteerd…



fijne vakantie :-*

Thanks Bianca :-* :-*



:pray:



Diana

dank je,



ik zou nu dubbel blij zijn met zwangerzijn ( vergt ms uitleg , maar dat wil ik even niet. ) Het zou nu gewoon goed zijn nog meer als anders.

ik hoop het zo

Mag ik mee naar de maart mama’s?

Ik ben ook zo’n muts die alvast gaat uitrekenen wat de uitgerekende datum zou zijn als het raak zou zijn :lol: (deze keer 18 maart).



Maar we hebben niet zoveel kans deze maand. We hebben alleen geklust op de dag van de eisprong zelf, en ik denk zelf iets er na. Heeft dat wel zin denken jullie?



gr. Nienke

Diana gefeliciteerd! Jij bent er dus ECHT een!



Voor de rest duim ik gewoon.

(heel hard)



Ja Nienke, het zou wel kunnen natuurlijk, als ik het zo lees. Jij ook veel succes! Zelf ben ik vandaag niet misselijk, dus m’n zwangerschap zou wel eens van korte duur kunnen zijn geweest…



Er zit niks anders op dan afwachten he!

Diana gefeliciteerd!!!



Ik hoop me ook te kunnen aansluiten bij de maart mama’s :pray: Morgen is mijn NOD en als het raak zou zijn ben ik 7 maart uitgerekend.



Maar ik stond vanmorgen al op met ongikrampen :thumbdown: dus denk toch dat ik ongesteld ga worden helaas.

meiden ik duim ook voor jullie!!! zouw el leuk zijn ik ben zelf een februari mma en dan zijn wij de hekkensluiters niet meer haha

Zelf ben ik vandaag niet misselijk, dus m'n zwangerschap zou wel eens van korte duur kunnen zijn geweest..


Euhm ms begrijp ikje verkeerd, maar je bent toch nietzwanger ( althansniet bevestigd? ) Het hoeftniet zo te zijn als je voelt dat zo is dát het ook zo is, of begrijp ik je verkeerd ?

Ms stomme vraag.

Hier ook nog geen sprake van ongi hoor maar idd ongi krampen bruinverlies al 3 dgn..

ook mijn uitger datum zou 7 maart zijn .

We zien wel ikga er niet van uit door de menstruatie klahten die ik altijd heb ik nu ook heb

hier ongesteld geworden , niet erg beetje maar maar oooow zon pijn … lig weer es dubbel ws door de endometriose. Herkenbaar hier dus niks ergs.