Toekomstige maartmama's?

Ok wij gaan er ook weer voor - dus evt maart maar als het bij mij goed raak zou zijn zou ik 20 maart uitgerekend zijn.



OliviaMay jij dus evt twee dagen eerder maar is het niet wat prematuur om aan je niet misselijkheid op te hangen dat je niet zwanger zou zijn??



Vind het wel een leuk - een wannabe maart mamma topic.



Kan je toch je gevoelens kwijt en je onzekerheden in deze ronde.



Iedereen succes iig.

Hopelijk worden jullie maart-mama’s!

Ikzelf ben een maart-2007 mama en het is heerlijk om daarna de lente in te gaan MET beeb in kinderwagen :inlove:

Ik duim voor jullie!

Hallo meiden,



Mijn duimen draaien voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Het is dat ik nu met vakantie ga, maar over ruim een week wil ik een Maart mama’s 2008 topic hoor :wink:

Ik durf hem echt niet te openen :oops:



Veel succes!!



gr, Diana :-*

Ik vroeg me al af waarom er geen maart mama topic was - ik lees de laatste maanden elke keer vanaf begin wat mee (het mocht maar goed raak zijn, kan ik zo meedoen in loop van de maand)



Maar ja als niemand hem durft te openen :wink: Valt er ook niets te lezen.

Ja meestal is degene die op de eerste van de maand uitgerekend is er direct bij om een topic te openen, nu dus nog niet…misschien meerdere mensen op vakantie?



Bella, zouden wij samen een maart 2008 mama worden? Ik ben ook een december 2005 mama namelijk, net als jij. Lees sindsdien ook met die topic mee, maar schrijf niet mee. Ik vond er destijds teveel meeschrijven, kon het niet bijhouden. En later was het al zo’n hecht groepje dat ik er niet tussen wilde komen.



Diana GEFELICITEERD!



groetjes Nienke

Hoi hoi,



Ik ga HET topic dan toch maar openen…hihi.



Verhuizen jullie alvast mee?



Ik ga morgen op vakantie, vanaf 8 Juli weer online…



gr, Diana :-*

NIenke als je alsnog mee wil schrijven met dec 2005 mama’s kan dat hoor - zo hecht zijn we echt niet. Gewoon meedoen en dan komt het vanzelf goed.



Maar wie weet gaan we elkaar nu treffen bij de maart mama’s. Ik durf niet echt meer te verwachten nu ik alweer in ronde vier beland ben maar het zal toch wel een keer weer lukken dus waarom nu niet.



Diana je kan het :thumbup:

@Bella wrote:



OliviaMay jij dus evt twee dagen eerder maar is het niet wat prematuur om aan je niet misselijkheid op te hangen dat je niet zwanger zou zijn??


Ja dat is zeker waar, maar de misselijkheid is er nu een paar dagen, onmiskenbaar. En nee, ik heb geen positieve test, en ik weet ook dat de kans heel groot is dat ik helemaal niet zwanger ben. Ik mag daar helemaal niet vanuit gaan.

Maar als ik al m'n lichamelijke klachten op een rijtje zet: zere borsten (alsof m'n tepels worden omgedraaid), zeurende pijn in onderbuik, misselijk-af en toe behoorlijk- MOE,
Nou ja, dan zet het je wel aan het denken he. Gisteren heb ik getest maar zag ik alleen de bovenkant van het plusje, heel vaag dus eigenlijk gewoon negatief.

Ergens heb ik alleen zo'n stellig voorgevoel en ik kom daar maar niet vanaf.

Gelukkig zien m'n vriend en ik de humor er nog van in, naarmate hoe misselijk ik ben ben ik heel erg, een beetje of niet zo zwanger... :wink:

Weet je, als ik maandag (=NOD) gewoon ongesteld wordt is het niet eens zo'n ramp voor mij. We zijn zo kort bezig en we hebben zo'n prachtig kindje waar ik ook nog zo vol van ben. Ik zou alleen zo in de war zijn omdat ik zulke heftige lichamelijke signalen heb.

We zien het wel, er zit namelijk maar een ding op he, en dat is afwachten!

Bianca, dikke knuffel van mij. Ik hoop dat je misschien met pijnstillers (of met heel veel liefde van je man) wat verlichting krijgt voor je pijn.
En natuurlijk blijf ik voor je duimen.. Sterkte

Voor de andere meiden: Heel veel succes!
Hebben jullie al 'kwaaltjes'?
:-*
OliviaMay

olivia maar jouwn test gaf dus wel iets aan…ook een heel klein beetje betekent zwanger he meid…



ik hoop zo dat ik me ook kan aansluiten bij jullie… :pray:

Diana, ik zie dat het vandaag je niet ongi dag is!! :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wanneer ga je testen? Heb je al getest?



Ook voor de andere dames natuurlijk :thumbup: :thumbup:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:



PS. Ik kan mij ook herinneren dat ik voor mijn zwangerschap van Jelte 1 week overtijd was, nog niet getest, maar wat voelde ik mij al zwanger :oops: Idd de uitgerekende datum al bekeken, namen gezocht etc.

Helaas bleek ik toen gewoon erg onregelmatig ongi te zijn.

Wat dat betreft vind ik het helemaal niet raar te lezen dat anderen zeker voor je NOD dat ook hebben.

ik heb eergisteren al stiekem getest en die was negatief …dus ik ga er ook vanuit dat het weer verkeerd gaat ,maar goed ik kan ook veel te vroeg getest hebben natuurlijk dus we blijven hoop houden… :pray:

Bianca :hug: :-*



Diana30, ook hier vandaag de niet ongidag :shifty: Vanmiddag maar weer es een testje ertegen aan gooien als ik nog niet ongesteld ben of bruinverlies heb.



:thumbup: :pray: voor iedereen!!

spannend dames…



Succes , jammer dat de test negatief was van jou diana.



Wij zijnnu 2.5 jaar na de laatste MA. pff gaat zo snel hé? Achteraf gezien natuurlijk.



Hopelijk volgende maand meer geluk.,maar dan ben ik geen maart mama meer ihih



Jullie succes , ik typ nu niet meer mee heeft geen ut, of er moetal eenzwangere zijn natuurlijk :pray: :pray: :pray:

Ik wil ook mee doen!!! ik moet over 4 dagen ongesteld worden maar hoop natuurlijk van niet!! heb gister (veel te vroeg) al stiekem een test gedaan maar was negatief!! :frowning: dus nu maar blijven hopen heb wel pijn in mijn borsten ben moe vaak sagerijnig en soms weer heel vrolijk, t zou wel snel zijn heb vorige maand mijn mirena spiraaltje laten verwijderen dus misschien voel ik me daarom zo :think:



nou daaag gr katie

Claudje :dance: :dance: :dance:



Meiden zie topic in Zwanger zijn :inlove: :dance:

:dance:

een dag overtijd ahhhhh wat heerlijk… :mrgreen: ben al maanden niet meer overtijd geweest…maar heb de vorige x duidelijk afgesproken dat ik dit maar niet eerder ga testen of ik moet een week overtijd zijn …dit gaat me niet om het geld,maar gewoon om me voor een teleurstelling te behoeden…

Oooo Diana30, wat spannend, ik ga heel hard duimen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

@bianca81 wrote:

Claudje :dance: :dance: :dance:



Meiden zie topic in Zwanger zijn :inlove: :dance:




:-*

Claudje!!!



Gefeliciteerd (volgens mij had ik dat al ergens gedaan! hihi)



Geniet ervan!



Liefs,

Hoop