Toekomstige maartmama's?

@diana30 wrote:

een dag overtijd ahhhhh wat heerlijk… :mrgreen: ben al maanden niet meer overtijd geweest…maar heb de vorige x duidelijk afgesproken dat ik dit maar niet eerder ga testen of ik moet een week overtijd zijn …dit gaat me niet om het geld,maar gewoon om me voor een teleurstelling te behoeden…




:pray: :pray: :pray:

@diana30 wrote:

heb de vorige x duidelijk afgesproken dat ik dit maar niet eerder ga testen of ik moet een week overtijd zijn …dit gaat me niet om het geld,maar gewoon om me voor een teleurstelling te behoeden…




Nou respect hoor, ik kan dat dus echt niet. Ik heb al 2 testen gedaan (maandag pas NOD) en eentje was dus heeeeeel vaag, de andere van gisteren negatief. Morgen maar weer… (Kost wel een vermogen eigenlijk die testjes, ga ik niet elke maand doen hoor! :shock: )



Maar Heel Veel Succes, Diana en ook sterkte tijdens deze zenuwslopende wachtweek :thumbup:

Ik doe ook eig nooit een test, moet ik eig al zeker zijn van een zw.sch en dan voor bevestiging een test.



Vindt zo zonde vande kosten :think: :mrgreen:



Maar begrijp wel de drang ze wel te doen, vooraf eerlijk gezegt niet. Maar als je dat fijn vindt moet lekker doen.



Meis ik hoop dat jullie snel een + mogen hebben

@bianca81 wrote:

I

Maar begrijp wel de drang ze wel te doen, vooraf eerlijk gezegt niet. Maar als je dat fijn vindt moet lekker doen.





Daar heb ik eigenlijk maar een antwoord op… Onverbeterlijke, hopeloze en zeer ernstige nieuwsgierigheid. 't Is vreselijk…

@OliviaMay wrote:





Onverbeterlijke, hopeloze en zeer ernstige nieuwsgierigheid. 't Is vreselijk…




Kortgezegt…



Verlangen…hoop.

:-*



En dat is nu juist zo heeeel normaal.

Hoi hoi,

Ik zag dat er al een topic is geopend met maart-mama’s…

Omdat ik waarschijnlijk vorige week zaterdag mijn eisprong heb gehad, moet ik nog even wachten op mijn NOD. Het kriebelt wel hoor om eerder te testen, maar ben ook bang voor een teleurstelling. Klinkt idd gek, maar nu heb ik nog het idee dat ik misschien zwanger ben en als ik dan negatief zou testen, zou het een bevestiging zijn dat ik niet zwanger ben.

Ik heb bedacht dat ik over een week, op zaterdag 07.07.07 ga testen, mooie datum toch?

Dan zou ik op dag 36 van mijn cyclus zitten, met mij ei waarschijnlijk op cd 22, dan zit ik goed qua NOD toch?

Meestal word ik na mijn ei ongeveer 12 dagen later ongesteld, dus eigenlijk zou ik ook nog eerder kunnen testen toch?

Ik testte altijd met die vh Kruidvat, maar heb ze nu op internet besteld van mat care. Iemand ervaring met deze testen? Testten ze ook al een paar dagen voor je NOD positief?

Ik hoop me heel gauw bij de maart-mama’s aan te mogen sluiten!

Liefs, Daantje xxx

Hoi, ik hoop ook zwanger te zijn. Als dat zo is ben ik 14 maart uitgerekend. Ik had deze maand een kleine bloeding. Dat heb ik anders nooit dus misschien een innesteling? Ik heb mijn NOD nog niet gehad dus ik kan nog niet testen.



Wel grappig: ik zie in dit topic nog twee andere Diana’s meedoen. Een is dus al zwanger. Zou leuk zijn als we straks alle drie bij de echte maartmama’s zitten!



Liefs,

Diana

He spannend Diana!



Mijn uitgerekende datum zou ook ongeveer 14 maart zijn, grappig!

Wanneer ga je testen? Ik ben van plan zaterdag een testje te doen, kan haast niet wachten…

Nou maar hopen dat de :twisted: :twisted: :twisted: lekker wegblijven!

Houd je ons op de hoogte?



Liefs, Daantje xxx

de mijne zou dan 6 maart zijn. :mrgreen:

maare geen zwangerschaps verschijnselen hiero eigelijk op wat emobuien na dan…vanmorgen werd ik wakker en begon gelijk te huilen over twee kittens die gisteren zijn verhuisd haha…nou ja…ik spoor echt niet hahaha…we wachten weer rustig af…

Hoi. Ik moet nog een weekje wachten met testen. Maar misschien doe ik het ook wel op zaterdag net als jij Daantje.

Ik ben wel eens eerder eventjes zwanger geweest (hele vroege miskraam gehad) en toen had ik pas een positieve test na een week over tijd. Ik denk dus dat ik nog heel wat geduld moet hebben als het tenminste echt raak is.

Ik vraag me de hele tijd af: voel ik al wat? voel ik al wat? Maar ondanks dat ik hoofdpijn heb en een beetje moe ben heb ik niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. Ik denk eerder dat ik iets verkeerds heb gegeten want ik ben allergisch voor bepaalde smaakversterkers.

Nou ja, afwachten dus.

Diana30 ga jij ook op zaterdag testen? Ik las dat je een week wilt wachten. Spannend! :shifty: :roll:

schrap mij maar weer…ik ben net weer eens ongi geworden…het zou ook weer te mooi voor woorden zijn… :?





we hebben net samen afgesproken dat we de komende maand echt serieus er voor gaan en dus maar eens echt om de dag gaan klussen …het zal mij gaan benieuwen…soms heb ik echt ff geen hoop meer hoor…

He wat jammer Diana30!

Ik wens je heel veel succes in de volgende ronde. Misschien dus een aprilmama? Het zal heus wel weer eens lukken hoor!

Diana

Diana30,



Ik kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend baalt dat je :twisted: :twisted: :twisted: toch zijn gekomen…

Ik ga heel hard voor je duimen, de volgende ronde is het vast raak!

:hug: Liefs, Daantje xxx

Hier trouwens ook het gevoel dat het dit keer niet raak is… heb bijna geen last meer van kwaaltjes en voel me verder prima. Mijn temperatuuur was vanmorgen ook iets gezakt. Nou ja, we wachten af!

Komend weekend heb ik in ieder geval zekerheid!

Liefs, Daantje xxx

Lastig Daantje, ik hoop voor je dat het toch in orde is. Sommige vrouwen hebben weinig kwaaltjes.

Ik heb trouwens ook geen kwaaltjes. Ben alleen een beetje moe. Maar dat kan nog veranderen to het weekend. Toch?

Nou ik ben volgens mij wel weer in een innestelperiode beland of iig een poging tot. Sinds gisteren af en toe ongi-achtige krampen en wat rek en trek daar beneden. Af en toe best pittig zelfs.



Verder merk ik dat mijn humeur toch ook wel weer wat prikkelbaarder wordt.



Maar ja ik heb wel vaker gehad dat ik de nodige verschijnselen had maar toch uiteindelijk ongi dus het is toch afwachten.

Balen zeg, Diana. Helemaal als je al overtijd bent en hoop begint te krijgen.

Hoe is het met de andere meiden?



Hier wordt m’n geduld nog aardig op de proef gesteld…



Groetjes!

Ben wel benieuwd, maar deze maand weinig kans. Moet zeggen dat ik goed mijn gedachten er vanaf kan zetten, maar dat kan ook komen door onze bruiloft over 2,5 weken!!!



Verder weinig verschijnselen hier, maar dat zegt niet zo veel, want had ik bij de vorige zwangerschap ook niet. Ook van de ongi heb ik weinig last, duurt ook maar 4 dagen meestal. Ik heb nog geen zin in zoetigheid, anders wel de week voor de NOD… :?



Tot hoe lang hebben we kans op meer maart-mama’s? duurt nog wel ff dacht ik toch?



Groetjes Nienke

Hier ook wel spannend hoor :shifty:

zie ondertekst lieve Ikke

:pray: :pray: :pray: