Toekomstige maartmama's?

Dank je wel, lieve Bianca :-*

Dag ikke,

hoe voel jij je? kwaaltjes?

Hoelang wacht je voordat je gaat testen?



spannend!

Hey Diana,



ik voel me eigenlijk ‘gewoon’ - ik voel niks speciaals of zo

( Mss heel af en toe wat pijnlijke (.)(.) maar dat had ik vorige keer eigenlijk ook )

Bij de eerste IUI ben ik een week overtijd gegaan en heb ik 4 testen gedaan. Dat was dus echt wel frustrerend ! Ik weet niet of ik nu al zo snel ga testen. Mss als ik dit weekend nog niet ongi ben, dat ik het dan wel aandurf…

Maar idd, opnieuw erg spannend :pray:

Ikke veel succes de komende dagen :thumbup:

De spanning is alweer voorbij: ik ben ongesteld geworden vanmorgen.

Als ik het positief bekijk dan ben ik tevreden dat ik niet weer een week overtijd ben gegaan en in onzekerheid zat…

Als ik het negatief bekijk dan… wel iedereen die erg graag zwanger wil worden, die weet wel hoe het voelt :frowning:

Op naar IUI 3 dus

Wat jammer nou, Ikke.



Hier gebeuren vreemde dingen, maar m’n hoop op zwangerschap is voorbij. Ik heb nu 3 testen gedaan, een gaf een heel vaag streepje, maar alleen boven het plusje, een was negatief, en de laatste gaf een heel licht, maar compleet streepje. Wilde bijna joelend naar de winkel voor nog een test om zeker te zijn, maar toen begon ik vanmorgen te bloeden.



Misschien was het een prille zwangerschap en is het nu al mis gegaan, of ben ik een van de weingen die een fout testresultaat kreeg. Maar ik ga in ieder geval een nieuwe ronde in.



Heel veel succes voor de meiden die nog maartmama’s kunnen worden en voor de echte maartmama’s: Gefeliciteerd :dance: en heel veel sterkte en geluk om de eerste spannende weken door te komen!



Ik neem vanavond lekker een wijntje bij het eten en ga deze maand weer heerlijk aan de klus… :inlove:

ohhh lieve ikke ik dacht vanmorgen zo gelijk even na zien of…



ach meis wat rot, en ja ik en de rest weten het gevoel…



op naar iui 3 meis, met nog meer succeswensen dan maar.



Liefs bianca :-*

Jammer hoor ikke en OliviaMay. Olivia, ik denk dat het bij jou wel een prille zwangerschap was want ik geloof niet zozeer in een verkeerd testresultaat. je bent dus in elk geval vruchtbaar! :stuck_out_tongue:

Dank je Diana. We zijn zeker vruchtbaar want we hebben hier al een prachtig klein meisje rondlopen :inlove: .

En de licht positieve test… ik probeer er maar niet meer te veel mee bezig te zijn. Feit is gewoon dat ik ongesteld ben geworden dus daar kan ik niks meer aan doen.

We gaan het volgende maand opnieuw proberen…



Hoe gaat het met jou? Kom je een beetje door deze spannende wachtdagen heen? Wan kan de tijd lang duren he, als je zo graag wilt dat het al weekend is!

Succes hoor!

oliviamay ik had jou reactie nog niet gelezen na ikke…



jij ook sterkte,



:-*

Dank je wel Diana en OliviaMay!

Tja, het is even slikken en weer doorgaan hé

Maar kom… derde keer goede keer dan maar hier :pray:



OliviaMay, is je ongesteldheid anders dan anders?

Moet wel echt teleurstellend zijn als je eerst licht positief test.

Ik hoop voor je dat je de volgende keer vet positief test :thumbup:

en dan horen we hopelijk nog van elkaar bij de april - mama’s :mrgreen:



Diana, voor jou blijf ik dit topic nog in de gaten houden.

Echt wel lastig hé, die dagen nog afwachten …

Ik hoop voor jou goed nieuws binnenkort ! :thumbup:



Bianca, dank je wel voor je onderschrift ! Is weer echt wat voor die lieve, begrijpende Bianca :-* Het doet me echt goed meis, bedankt !!

Het wordt voor mij nu wel spannend. Ik begin mijn (.)(.) te voelen. Maar dat hoeft niet echt iets met zwangerschap te maken te hebben. Ik ga er maar van uit dat het niet zo is. Misschien wordt ik dan toch nog verrast, hihi. :pray: :slight_smile:

ha meiden



Ik heb net een ivfpoging ondernomen, vandaag is de terugplaatsing. Als het lukt ben ik ook nog een maartmama, ben erg benieuwd!



Tans

Diana, ik hoop echt dat je nog verrast mag worden :pray:

De tijd kruipt voorbij, maar nog even afwachten meid - ik duim voor je :thumbup:



Tans, succes met de terugplaatsing vandaag ! Ik had ergens gelezen dat er 3 bevrucht waren. Super nieuws hé :dance: Hopelijk kunnen ze er twee terugplaatsen. Wordt het ander dan ingevroren of niet?

En wie weet word je idd nog een maart - mama. Ik hoop het van harte :pray:

Spannend spannend spannend

ik duim voor je tans! :pray: :thumbup:

Spannend hoor, Diana en Tans! Laten jullie het hier wel weten als je een positieve test hebt??



Dank jullie wel, Bianca en Ikke…



Met mij gaat het goed, jammer van m’n ongi, maar wel…BIEFSTUK vanavond haha. Met Wijn!!!

Gelukkig niet zo’n last ervan (wel nog steeds van m’n (.)(.), raar eigenlijk).



Nou Diana, Tans en Nienke, heel veel succes en mocht het niet zo zijn… Gaan we (met de andere meiden samen natuurlijk) toch aprilmama’s worden?

Maar laten we duimen :pray: !

Groetjes

Hier ook gisteren bezoek gekregen van de :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Op naar de volgende ronde en een heerlijk lange vakantie van 6 weken…

Alle 3 de keren dat ik zwanger ben geworden waren in mijn vakantie. Dus maar heel hard :pray: :pray:

Mijn cyclus wordt gelukkig steeds wat korter, dit keer "maar "33 dagen…

De vorige 2 keer allebei 38. Heb ook wel 44 gehad!

Liefs, Daantje xxxx



p.s. We gaan nu gewoon door voor de toekomstige april-mama’s dan maar.

Mooie maand om jarig te zijn! :slight_smile:

@daantje_77 wrote:



p.s. We gaan nu gewoon door voor de toekomstige april-mama’s dan maar.

Mooie maand om jarig te zijn! :slight_smile:




:thumbup:

That’s the spirit!



(Maar wel jammer hoor Daantje…)



Zijn april-kindjes een beetje leuk??

Hier is de ongi alweer zo goed als over. Volgens mij was het te zwaar voor een innestelingsbloeding, maar te licht voor een gewone menstruatie. Snappen jullie 'm nog? Maar wel veel helder rood (

:silenced: ) dus ik ga er nog altijd van uit dat m’n buikje (weer) leeg is.



Groetjes aan iedereen (en klus ze :inlove: )

Daantje, Ikke en OliviaMay - helaas geen maart mama’s to be :cry: Veel succes met de volgende ronde.



Tans jij ook hier :mrgreen:



Ik heb afgelopen dagen het nodige gerek getrek (ongi achtige gevoelens) gevoeld - precies in de innestelperiode dus laten we hopen dat het eitje zich goed ingegraven heeft.



Verder sinds een paar dagen af en toe wat last van mijn borsten, licht misselijk en kwa humeur wat kortlonterigerder.



Dus de verschijnselen zijn er weer volop - maar het blijft toch afwachten of er een goed eitje is voor komen liggen.



NOg 6 dagen en dan weet ik meer :pray:

Jammer, Daantje, dat je weer ongi geworden bent… :hug:

Maar wel goed idd dat je cyclus korter wordt !

En April is een zeer mooie maand - hihi ben namelijk ook in april geboren :mrgreen:

Ik hoop voor je dat de vakantie een positief effect heeft op jou :thumbup:



Bella, laten we hopen dat die verschijnselen idd wijzen op de innesteling !

Veel succes met het verdere afwachten :thumbup: