Toekomstige maartmama's?

Hai Ikke,

Ik ben zelf ook in april jarig en mijn broertje ook!

Robbin, ons zoontje, is geboren in september, de maand waarin mijn man ook jarig is…

Allemaal bedankt v jullie lieve reacties… Nog een half dagje werken, dan heb ik vakantie! :dance:

Bella…spannend hoor! Ik ga voor je :pray: !

Alvast een fijn weekend!

Liefs, Daantje xxx

Heyyyyaaaaa ik 3 maart uitgerekent 2 na de verjaardag van Collin (is het zoontje van mijn partner)

Het komt steeds dichter bij en ik ben behoorlijk zenuwachtig. Ik denk telkens vanalles te voelen. Buikkrampjes, veel passen, etc, maar kan ook aan de zenuwen liggen. Ook zere (.)(.) maar dat zei ik gisteren al. :pray:

Gefeliciteerd, FluffyMaartje :dance:

Diana… spannend !!! :pray:

Hier ook geen Maartmama… :cry:

We gaan dus maar voor April… :pray:

Succes voor de dames die nog in spanning zitten…! :-*

Gefeliciteerd fluffymaartje! Ik had jouw berichtje nog niet gezien. Nog een maartmama dus. :dance: :smiley: :dance:

Nog een dag te gaan. Ben nu eigenlijk doodmoe maar kan niet goed slapen omdat ik er zo zenuwachtig van word. Ik voel mijn borsten steeds beter en voel me sind vanmiddag bijna ziek, net alsof ik een beetje griep heb: gespannen gevoel in mijn lijf. Ben ook lichtelijk draaierig en heb in de middag geslapen van de moeheid.

Word ik nou zo voor de gek gehouden? Of zou het dan echt???

Diana, Tans en Bella, :pray: wat ontzettend spannend!

NoortjeP, wat spijtig dat het het niet gelukt is… Heel veel succes volgende maand!

En FluffyMaartje; gefeliciteerd!

Ben ik nou nog iemand vergeten? Nou in ieder geval hoop ik snel weer zo’n blij berichtje te lezen. Wordt ik zelf ook vrolijk van…

En meiden mocht het niet zo zijn… Gaan we extra ons best doen om april mama’s te worden.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Noortje - dikke knuf voor jou meid :hug:

Diana, jij maakt het wel echt spannend met al jouw verschijnselen…

Nog 1 dagje wachten… En dan ga je testen?

Ik had vandaag bijna al getest. Maar ik hou me liever nog even in. Misschien tot maandag dan ben ik een dag over tijd. Of nog een hele week dan zou ik vast genoeg hcg hebben. Maar dat hou ik vast niet vol. HIHI

haha het hoofd zegt wachten

maar het hart zegt doen doen doen !!! :mrgreen:

Elke keer (nu alweer de vierde maand voor tweede kindje) kan ik redelijk wachten maar er komt dan gedurende laatste dagen een omslagpunt - dan ben ik het ineens zat. Van mij mag het donderdag zijn en dat ik weet of ik ongi ga worden of niet.

Heb nog steeds best sterke verschijnselen en begin ook weer wat moeier te worden en deel van de dag lage rugpijn. Ik voel me in zwangere staat maar het is nog afwachten of het mag zijn - en de laatste loodjes duren dus het langst :roll:

de laatste dag is het nu maar ik ben bang voor morgen. Ik verwacht namelijk nog niet zo snel een positief resultaat. Ik heb twee keer een vroege miskraam gehad (met twee en drie weken over tijd) en toen had ik pas heel laat een positieve test. Telkens net voor het mis ging. Dus ik ben bang dat ik weer eerst zal moeten twijfelen: zie ik nou een streepje of toch niet? En straks als ik dan eindelijk een mooie test heb gaat het misschien weer mis!

Ik weet dat ik een beetje overdrijf maar ik heb nu al zo genoeg van de spanning! Maar misschien test ik de volgende keer veel eerder positief; juist omdat het blijft! :roll: :eh: :shifty: :shifty: :shifty:

Dus ik weet hoe het voelt Bella!

De pest is dat het is zoals het is en dat we het op zich toch niet kunnen beinvloeden dus we maar beter rustig kunnen blijven :shifty: Misschien even buiten tegen een boom gaan schreeuwen.

En er kan iets inzitten dat je eerder en beter positief test als het een goede is omdat er ws toch al wat mis was de andere keren en dan gaat het hcg ook niet goed omhoog (of blijft achter hoe je het ook noemen wil)

Op zich had ik toen ik eenmaal zwanger was van Lasse een heel goed en rustig gevoel over - vanaf de dag van bevruchting wist ik dit is goed. Natuurlijk kon ik het pas achteraf echt goed plaatsen net zo goed dat ik mijn sombere gevoel bij mk ervoor ook pas achteraf echt goed snapte.

ERgens heb ik nu ook een dieper liggend gevoel dat het misschien wel eens goed zou kunnen zijn deze keer - maar in de loop van de week zal het bewijs moeten volgen.

He ik zie ineens dat je in Zeist woont. Wij ook :mrgreen:

Misschien woon je wel bij me in de straat ofzo :lol:

Wil je het weten? dan stuur ik wel een pb

Wel spannend of je gevoel klopt

Heb dus getest. Een test van matcare. Ziet er eigenlijk negatief uit. Ik heb hem helemaal open gemaakt en het plastic venstertje verwijderd. (Doen anderen dat ook?) Als ik dan tegen het licht kijk lijkt het soms dat ik een tweede streepje zie. Maar ik zal het me wel verbeelden want het is kleurloos. Eigenlijk alleen een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichte schaduw. Ik voel me zo’n doos. Ik maak mezelf gewoon bijna express gek. Nu weet ik toch niets meer. Ik moet gewoon een paar dagen wachten en dan weer testen. (Als ik tenminste niet gewoon ongesteld word.) :? :? :? :?

enne… :eh: niet gaan feliciteren voor ik het weet he. :wink:

'T is vast alleen verbeelding. :roll: :wink: :roll: