Hee wat spannend Diana. Als je echt zwanger bent dan stijgt je HCG hormoon met de dag he, dus misschien is er morgen wel een iets duidelijker streepje. Maar je kunt ook een paar dagen wachten om zeker te zijn…
Wat zal jij in de spanning zitten.
Succes!
Ooooh, wat ken ik dat gevoel goed !
Je zit te turen en te staren naar die test tot je bijna zelf met je ogen een streepje tevoorschijn tovert…
Maar zolang er nog geen ongi is, is er hoop :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Diana veel succes met nog een paar dagen afwachten :hug:
Dank je wel allemaal!!!
Ben erg gespannen. Ik zou er in kunnen berusten als ik ongesteld werd of als ik zwanger ben. Maar niet weten welke van de twee het nu is vind ik vreselijk. Het ene moment denk ik: ik ben gewoon zwanger anders zou ik echt helemaal niets zie op die test. Maar dan kijk ik er nog eens naar (het is nog steeds te zien) en dan vind ik dat het veel te licht is. kan ook een deukje zijn of zo.
Vanmorgen werd ik wakker met een heel raar gevoel. Niet echt misselijk, eerder een beetje draaierig of lichthoofdig. En ik voelde mijn baarmoeder trekken. Mijn eerste gedachte was: ik word ongesteld. Maar het is nu weg. Zou het dan toch bandenpijn zijn?
Ik weet dat ik het los moet laten. Maar dat is het moeilijkste wat je nu van me kunt vragen.
Ben ook erg benieuwd naar jouw Bella!
Liefs,
Diana
Diana, succes met het onzekere. Kan het me heel goed voorstellen. Die schaduw zag ik ook inderdaad altijd op de testen :roll:
Bella, ook spannend voor jou. Wel knap dat je je gevoel durft uit te spreken. Ik heb zelf weinig last van mijn ongi. Ik voel dus niks aankomen, geen ongi maar ook geen zwangerschap. De vorige keer had ik tot de 8e week ofzo geen verschijnselen. Net of ik niet zwanger was…
Voor mij wordt het nu ook spannend…vandaag of morgen zou ik toch ongi moeten worden. De vorige cyclus was 29 dagen, dus dat is morgen. Maar hij wordt wel elke keer korter, dus zou vandaag ook kunnen zijn.
groetjes Nienke
Oh ja, Diana ik heb eigenlijk nog niet gehoord van bandenpijn bij zo’n korte (eventuele) zwangerschap. (Maar ja, er zijn natuurlijk 1001 uitzonderingen altijd hier).
Ik duim met je mee en houd het in de gaten hier.
gr. Nienke
Ik heb al twee keer een vroege miskraam gehad met een paar weken over tijd. De eerste keer had ik de hele tijd bandenpijn en dacht daarom dat ik bijna ongesteld was. Tot ik het wel een beetje lang vond duren en toen was ik dus zwanger. De tweede keer had ik het weer niet.
Ik heb gelezen dat je baarmoeder dan een soort rekoefeningen doet voor later. Maar ja het kan ook gewoon de ongesteldheid zijn. We zien het wel.
Ook spannend voor jouw, Nienke!
Ik had gisteren een paar keer voor een tijdje een stevig zeurend gevoel naar mijn liezen toe trekkend en toen heb ik toevallig ook eens op zitten zoeken op zeurende pijn en kwam toen ook bandenpijn tegen.
Dat je dat juist zou hebben in begin van een zwangerschap omdat je baarmoeder dan aan banden hangt terwijl verderop in zwangerschap hij/zij klemligt in je bekken.
Ik weet niet of het echt dat was bij mij maar omdat jullie het er ook zo over hebben en het woord gisteren bij mij ook langs kwam dacht ik ik meld het even.
Net een gat laten vullen bij tandarts - wel gezegd dat ik zw zou kunnen izjn dus hield ze er rekening mee met foto’s nemen (loden schort op me gelegd) en geloof dt ze dan een andere verdoving gebruiken.
Ben er weer een jaar vanaf en volgend jaar mag Lasse mee om te wennen.
Hoi, ik vind die “zeurende pijn” toch wel wat eng. Lijkt namelijk heel erg op ongesteldheid. Ik heb het vooral 's morgens. Verder komen er nu ook pukkeltjes in mijn gezicht. Heb ik anders ook minder last van.
Diana, Bella en Nienke ik hoop echt me jullie mee hoor!!!
Wat maken jullie het spannend zeg !!
Ben intussen ook wel weer benieuwd hoe het met alle andere bijna zwangeren gaat: Tans is alles nog goed en wanneer is jouw NOD? Nienke al getest? Bella wanneer ga jij testen?
Ik heb stiekum toch weer steeds meer het gevoel dat het wel goed zit bij mij . Donderdag weer eens testen. Heb gisteren al een rompertje gekocht. Hihi.
Ik begin langzamerhand wel wat zenuwachtig te worden - het is de komende dagen toch weer de uren van de waarheid.
Bij mij trekt het vooral naar mijn liezen toe en ik zie het maar als positief dat ws mijn bm aan gewicht aan het toenemen is.
Mijn borsten zijn nog gevoelig en zwaarder en stond vanochtend redelijk misselijk op.
Ik voel me hoe dan ook nog steeds met verschijnselen en eerdere maanden was dat tegen deze tijd al weer weg.
Ik ga donderdag testen
spannend Diana, Bella en Nienke!
We duimen voor een positieve uitslag morgen!
Oh Bella, hopelijk weten we het dan donderdag allebij!
Hallo dames!
Nog niks te bekennen hier (ook al paar keer de tampontest gedaan). Maar ja dat zegt niks. Ik heb weinig last van mijn ongi, ineens is het er. Dan een paar uurtjes zeurderig gevoel en dan is het over. Normaal gesproken handig, maar nu kan het maarzo ineens zover zijn natuurlijk. Ook voor de vorige zwangerschap had ik weinig kwaaltjes (wel winderigheid en heb ik nu ook nu ik het zo bedenk :think: )
Ik begin wel een positief gevoel te krijgen, maar ben heel voorzichtig. Denk ook niet dat ik morgenochtend al ga testen, pas donderdag. Dus Bella, misschien kunnen we allebei donderdag een nieuwtje vertellen hier! Klinkt positief wat je allemaal voelt, hopelijk zet het door en heb je donderdag een positieve test in je handen.
gr. Nienke
Oh Diana, ook donderdag testen lees ik nu, dan wordt het echt een spannende dag!
Ik heb de test al in huis - meestal ben ik stipt op tijd of soms zelfs eerder de afgelopen tijd dus overtijd voor mij is heel wat. Dus ben benieuwd of ik morgen een heuse Nod ga hebben.
Nienke en Diana - tot donderdag :mrgreen:
:mrgreen: :thumbup: :thumbdown:
Had gisteren een beetje rozig slijmverlies. Het lijkt nu weer over maar ik heb toch maar alvast weer een test gedaan. Helaas word ik er niet echt wijzer van. Het is een test van matcar e, die je in setjes van negen stuks naar huis gestuurd krijgt. De eerste zes had ik al eerder gebruikt en ook daar heb ik me toen blind op gestaard of er niet toch een licht tweede streepje was maar toen zag ik echt niets. Maar op deze laatste twee zie ik dus nu heeeeeeeeel licht een schaduw van een streepje en eerlijk binnen de 15 minuten dat hij geldig is. Dus eigenlijk denk ik wel dat het echt is. Maar stel dat ik me nou toch vergis?! Vreselijk. OOOOh ik be ZO onzeker
Ik hoop maar dat ik vandaag niet nog meer bloedverlies heb.
Ik duim voor jullie twee morgen, Nienke en Bella, ik ga zelf nu maar weer even wachten. Tot zaterdag ofzo.
JEEEEEEAAAAHHHHHHH!!! :dance:
Ik ben zwanger! Pppppfffff ben nu op mijn werk, maar kan nog niet echt aan het werk, ben helemaal hyper. Toen ik vanmorgen nog niet ongesteld was had ik een voorgevoel. Ik had nog een testje liggen van voor de vorige zwangerschap. Mijn vriendje sliep nog, die heb ik wakker gemaakt en hem met een duffe kop de test laten zien. HIj is ook superblij.
Aanstaande zaterdag hebben we onze vrijgezellenfeesten (dat weten we eigenlijk nog niet), dus ik hoop dat ik stiekem de biertjes aan de kant kan schuiven. Hopelijk hebben ze niet 1 of ander drankspel bedacht!
Ben als alles goed gaat uitgerekend op 18 maart.
Ik heb de Clear blue gebruikt, geen gedoe met wel of niet een 2e streep, gewoon een - of + in beeld.
Diana, irritant dat je nog niks zeker weet. Rose slijm hoeft niks te betekenen natuurlijk.
Bella, jij bent ook zo nieuwsgierig aangelegd volgens mij, al een testje gedaan?
pppfff, nou toch maar proberen aan het werk te gaan, het is hier smoordruk!
groetjes Nienke