Oh Nienke wat fantastisch!!! :dance: :dance: :dance: :thumbup: !!!
Ik heb even verder gelezen en zie dat ook andere vrouwen hele lichte streepjes hadden bij matcare dus ik ga vanmiddag ook clearblue halen, want die deed het bij hen dan meteen goed. Misschien toch morgen nog eens proberen dus!
@nienke2 wrote:
JEEEEEEAAAAHHHHHHH!!! :dance:
Ik ben zwanger!
Gefeliciteerd!!! En heel veel geluk & genot de komende maanden! :dance:
Nienke gefeliciteerd, hier nog even afwachten mijn nod is eigelijk de 15de maar ik mag vanwege medicijnen de 18de pas testen.
Ik weet niet of het raak is of niet moet gewoon nog even afwachten…
Ik duim voor Bella en Diana donderdag spannend hoor!!
Gr Tans
Gefeliciteerd, Nienke :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik hoop voor jullie een goede, zorgeloze zwangerschap :thumbup:
Geniet ervan ! :-*
Bella, Diana, voor jullie komt het ook dichterbij om te testen.
Ik kom hier morgen zeker weer spieken en hoop voor jullie beiden een positieve test !
Nienke heel erg gefeliciteerd :dance:
Zelf heb ik sinds afgelopen nacht constant lage rugpijn en werd er vannacht al aardig sjaggie van. Zag het niet als een goed teken. Voelde me vandaag ook helemaal niet goed en zat er best doorheen.
Net meen ik was roze verlies waar te nemen op wc papier en dan weet ik het wel weer - dit gaat niet goed.
Heb het er even helemaal mee gehad - weet even niet meer waar ik het vertrouwen in mezelf en mijn lichaam vandaan moet halen.
Net even flink zitten janken tegen mijn moeder die morgen zou komen om met wat dingen te helpen. Wilde haar het liefst afzeggen maar ze komt toch en we zien wel hoever we komen.
Hoi Bella. Ik heb nu al meerdere dagen lichte ongipijn en ik verlies sinds vanmorgen ook wat bruin bloed. Ook bij mij kan het dus zo voorbij zijn. Toch heb ik nog niet een helemaal slecht gevoel door de twee testen, die ik heb gedaan, al waren ze nog zo licht. Zolang het niet echt doorzet heb ik dus nog hoop :kaars: :kaars: :kaars:
En ik hoop dat het bij jouw ook ok is. Pijn en roze of bruin bloedverlies komen allebij regelmatig voor in het begin van zwangerschappen. Maar ja: het is natuurlijk in eerste plaats een teken van ongesteldheid.
Ik ben nu overal aan het nalezen wie dit ook heeft meegemaakt. En ik leef van alle verhalen waar het wel goed ging!
Nou het eerste heldere bloed is ook een feit dus ik doe over een paar weken wel mee met een wannabe april mama’s ofzo.
Gr Caroline
Hoi ook hier ongesteld. Ik voel me echt zo’n muts. Waarom laat je jezelf soms zo voor de gek houden? Ik moet het nu ook weer aan enkele vriendinnen vertellen met wie ik mijn vermoedens had gedeeld.
Ik heb mijn banner maar op 32 dagen gezet en pas als ik dan nog overtijd ben ga ik nadenken.
Wat die twee tests nou betekenen weet ik niet maar ik hou het er liever op dat ik me heb vergist want anders was dit miskraam nummer drie en daar kan ik moeilijk mee leven.
Ook vervelend voor jouw Bella. Ik hoop echt dat je een aprilmama wordt!
Ik moet er nu eerst weer even over nadenken wanneer ik doorga want deze keer kwam eigenlijk nog niet zo goed uit.
Als ik het echt goed bereken mag ik pas in september weer aan de slag.
Liefs, Diana
OOOOOhhh dames, ik had zo gehoopt dat jullie meekonden naar de maartmama’s. Ik blijf voor jullie duimen en succes met de s*itbui die je er van kunt hebben!
Bedankt dames voor de felicitaties, we zijn heel blij, maar we zijn het er ook over eens dat het minder indrukwekkend is dan bij de eerste zwangerschap. We weten nu wat ons te wachten staat en verheugen ons op de reactie van onze dochter straks als de beeb er is.
Is alleen Tans hier nu nog in de race?
gr. Nienke
Jammer Diana en Bella - knuf voor jullie :hug:
Jammer Diana en Bella
jaja ik ben nog in de race, heb ook rugpijn maar voor de rest valt het wel mee met verschijnselen dus ben bang dat het bij mij ook niet gelukt is. Maar ik houd jullie op de hoogte hoor!!
tans
Wat jammer, Diana en Bella :hug: . En wat betreft je mutserig voelen omdat je (bijna) zeker wist dat het raak was - join the club zou ik zeggen. Je bent zeker niet de enige!
Veel sterkte en hopelijk meer geluk in de volgende ronde…
Tans voor jou blijven we natuurlijk duimen. Kom op, terug geplaatste embryootjes; sluit dit topicje leuk af!!
Nou Tans, ik blijf het voor jouw nog wel volgen. De 18e, (woensdag denk ik?) wil je testen he? Ik duim voor je!
Ik kan het zelf wel weer relativeren. Komt eigenlijk wel beter uit als het pas een paar maandjes later gebeurt.
Ik heb nu eerst een lange vakantie en ga er ook niet mee bezig. Als ik het nog kan regelen ga ik naar sicilie.
Ga jij iets leuks doen bella?
Ik moet de 21e mijn nod hebben, dus lees alvast hier mee…
Leuk ENails! dan hebben we misschien nog een maartmama?!
ik hoop het…
In theorie zou het gelukt kunnen zijn, maar ja…
Heb helemaal nergens last van nog…
voor de wel zwangeren , gefelciteerd
vooor de meiden die helaas ongesteld zijn, zwaar klote. Ik weet precies het gevoel en de teleurstelling.
Hier stiekem ook in de running voor een maartmama to be Spannend hoor, nog 1 week…
Liefs Marieke
En hier nog eentje! Maar voel nog helemaal niks :think:
Ik wacht ook in spanning af. Deze wachtweek lijkt wel de langste ooit!
Nog precies een weekje, maar nog geen tekenen!
Succes allemaal!
Liefs,
Hoop