Toekomstige maartmama's?

Het wordt hier ineens weer druk! Spannend hoor!

Luna en hoop, ik voel ook nog helemaal niets hoor…maar dat voelde ik bij de eerst ook niet, dat kwam toen pas rond een week of 7 volgens mij.

Het stomme is dat ik soms alleen niet weet of ik nou 'iets’voel of gewoon enorm hoop… :wall: :smiley:

Marieke, misschien heb ik het mis, maar hebben wij toen de tijd niet al eens gemaild met elkaar (ik heet Eva)??? wij liepen toen net iets na elkaar volgens mij…

Nou meiden, met zijn allen maar hard hopen…

voor de niet zwangeren :hug: :hug:

Hey Eva, dat klopt, is jou Mick niet van september?

Zou wel grappig zijn als we weer bijne tegelijk lopen nu :smiley:

Liefs Marieke

hoi Marieke, Klopt! Mick is van oktober 2005!

Grappig zeg!!!

Tja, ik hoop het ook heel erg dat we misschien gelijk lopen :pray:

Nog steeds geen verschijnselen hier…

Hier ook geen verschijnselen dus nog even afwachten…

en duimen natuurlijk!!!

Tans

Ja indertijd was je ook bezig met het opzetten van je eigenbedrijfje, is dat allemaal gelukt?

Hier wel verschijnselen maar dat kan ook in mijn hoofd zitten haha…is de eerste ronde hier dus ik verwacht nog niks.

Liefs Marieke

Hoi allemaal,

ik ben nieuw op dit forum.

Nienke gefeliciteerd met je zwangerschap. En de anderen kop op en gewoon weer lekker uitkijken naar de volgende maand. Is soms moeilijk, maar gewoon doorgaan!

Bij mij is het ook erg spannend. Had afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden, maar niks. Ik heb wel vorige week maandag en dinsdag beetje bruinig bloed gehad. Verder geen buikpijn gehad. Wel zoals bij mijn eerste zwangerschap flink misselijk, licht in het hoofd en zeurende/trekkende pijn in liezen (bandenpijn) en witte vloed. Gisteren test gedaan, negatief. Ik snapte er helemaal niks van. Ben naar de dokter geweest. Die ziet het wel zonnig in, volgende week woensdag testen. Hij denkt dat ik wel zwanger ben. Maar zelf durf ik het nog niet te denken. Dan zou het echt te mooi zijn. Dit was onze eerste poging voor een tweede kindje.

Wat denken jullie ervan?

Leuk zo’n forum.

Groetjes Priscilla

Ja Priscilla het duurt af en toe even voor dat je genoeg hormonen hebt voor de test. Helaas gaat dat niet bij eenieder even snel en moet je nog even in spanning zitten. Ik hoop het voor je!

Wat mezelf betreft: ik raak er meer en meer van overtuigd dat ik toch wel zwanger was. Ik ben namelijk nog steeds lichtelijk misselijk en ik bloed ook heel heftig en met reuze stolsels! (pardon voor de details) Het is dan al de derde keer dat het zo vroeg misgaat en ik maak me toch wel een beetje zorgen. Ik ga maandag toch maar even iemand bellen over wat ik hier mee moet. Misschien komt dit wel heel vaak voor en heb ik gewoon het pech dat ik het telkens merk omdat ik er zo mee bezig ben.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik ben erg benieuwd wie zich nog allemaal bij ons komen aansluiten!!!

Voor de andere meiden, heeeeeeeeeeel veel succes dan de volgende ronde!!! :pray: :hug:

@Marieke1978 wrote:

Hier stiekem ook in de running voor een maartmama to be :smiley: Spannend hoor, nog 1 week…

Liefs Marieke

Heel stiekem :mrgreen:

Hier nog steeds geen kwaaltjes. Of is veel last van afscheiding ook een “kwaal” ? :oops:

hah Luna1 ja hoor kan wel :thumbup: :pray:

Hoi,

Diana bedankt voor je reactie. Ik moet nog 5 nachtjes slapen en dan als het goed is weet ik het. Ik krijg wel steeds meer zeurende pijn in mijn liezen (goed teken, had ik bij Luuk ook). Geduld is een schone zaak had de dokter gezegd. Ik zei, ja maar wij vrouwen hebben dat niet echt, toch?

Ik zou als ik jouw was wel even naar de huisarts gaan. Als je voelt dat je echt zwanger bent geweest en het wordt naar jouw gevoel elke keer afgebroken dan zal ik zeker even gaan praten met een deskundige. Misschien is het wel helemaal niks en dan kun je met een gerust hart doorgaan.

En Claudje, ik hoop inderdaad dat ik bij de Maart moeders hoor, ik laat het weten.

Weet iemand misschien dat innestelingsbloed veel voorkomt, ik had het bij de eerste zwangerschap niet?

Gezellig zo’n forum, kunnen we elkaar een hart onder de riem steken!

Groetjes Priscilla

Hoi MArieke, ja klopt van mijn bedrijfje, die is inmiddels bijna een jaartje in een ‘echt’ bedrijfspand gevestigd, met groothandel en opleidingscentrum erbij. Per 1/8 krijg ik er ook iemand bij in de zaak! Loopt dus helemaal op rolletjes :smiley:

Meiden, weet iemand of het écht mogelijk is om gewoon per ongeluk een keer ongesteld te zijn geweest tijdens het begin van je zwangerschap? Mijn buik bolt de laatste tijd namelijk enorm op, dus hubbie zei joh ben je misschien niet verder dalijk…(zou nl kunnen maar omdat ik vorige maand ongesteld werd dacht ik van niet dus)…

En als ik nu niet zwanger zou zijn, ben ik wel heel benieuwd waarom ik zo ‘bol’ wordt (niet van het eten hahahaha)

Zou eigenlijk maandag willen testen, ben dan 3 jaar getrouwd en we zitten dan in Euro disney, maar dat is gewoon nog te vroeg (kan pas zaterdag waarschijnlijk testen)…pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff :smiley: :smiley:

Groetjes, Eva

Hoi Eva,

ik zou lekker tot zaterdag wachten, is natuurlijk nog wel lang, maar anders word je misschien maandag teleurgesteld terwijl dat misschien niet hoeft. Nog effe geduld meid. Ik ben ondertussen al een week overtijd en volgens de dokter is het verstandig tot en met woensdag te wachten. Dus joh wachten we lekker samen.

De doktersassistente zei trouwens dat er inderdaad vrouwen zijn die gewoon nog een ongesteld krijgen als ze net zwanger zijn. Dus alles kan. Heb je verders nog verschijnselen?
Groetjes Priscilla

Hihihi spannend he, maar ook wij hebben een nieuw geheimpje, een overduidelijke positieve test, alleen is het onze gok dat het kindje in maart komt, half maart of eind maart, heeeeel pril dus nog!

Ik heb net 3 miskramen achter elkaar gehad zonder reguliere menstruatie daartussen, dus wij kunnen onze uitrekendatum nergens echt op baseren, maar het kan volgens ons alleen maar in maart komen, dusssss,… mag ik mij bij jullie voegen zolang het goed gaat?

groetjes!

Kabouter mama :smiley:

Wow kabouterje wat een gave foto :inlove:

Eva ken het gevoel. ik kan waarschijnlijk vrijdag testen, maar wil NU testen :mrgreen:

Hoe gaat het met de rest op het wachtbankje?

Hier vandaag een paar druppels bruin/oud bloed verloren :think: Verder voel ik niks. Zit nu op dag 26 van mijn cyclus, dus kan het begin van een ongi zijn. Maar dat is dan wel vroeg voor Clomid. Ooooooh kon ik ook maar testen.

Hoi kaboutertje, ga ook eens kijken bij:

kindje op komst forum index

zwanger zijn

9 maanden mama’s

yeeessss maart mama’s 2008

heeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd! en wat een leuke foto!

Liefs, Diana

Helaas ik moet afhakken…snik snik Tans