Dames vandaag helaas ongi geworden. op naar de volgende ronde.
Marieke ik voor je.
Luna het is toch al heel goed nieuws dat je een eisprong gehad hebt.
Genoeg om blij mee te zijn deze maand of niet?
Tuurlijk wel jammer dat het niet gelijk raak is, maar nu weet je wel dat het echt mogelijk is :-*
Net nog een matcare gedaan…
zie hieronder…morgenochtend ga ik de kruidvat nog maar eens proberen…
Balen Luna, hopelijk zit je er volgende maand bij
uuuuh marieke volgens mij ben jij zwanger hoor :inlove:
wel een duidelijke testuitslag vindt ik hoor… succes voor morgen iig :thumbup:
jah meid volgens mij mag ik je voorzichtig feliciteren!!
Dat mag, gisteravond de kruidvat test gedaan en daar verscheen al heel snel een streep :mrgreen: :inlove:
Liefs Marieke
Gefeliciteerd, Marieke :dance:
Marieke, gefeliciteerd :dance:
Hier nog steeds geen nieuws!
Morgenvroeg gooi ik er een testje tegenaan!
Hoi Marieke,
gefeliciteerd, echt geweldig nieuws :dance:
En Hoop, ik zal duimen voor je morgen, succes!
Groetjes Priscilla
even een vraagje,
heeft iemand het meegemaakt dat als je ongeveer 11 dagen overtijd bent en een negatieve zwangerschapstest hebt dat je later toch zwanger blijkt te zijn?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes Priscilla
Priscilla ik heb het zelf nooit meegemaakt maar ik weet dat het in de praktijk wel mogelijk is en ook wel es gebeurd. Zelden hoor… maar soms gebeurt het.
gr bianca
Ik heb het ook vaker gehoord. Mijn moeder heeft het gehad toen ze zwanger was van mijn zus…toen testte ze pas 3 weken overtijd positief!
Hier nog steeds geen nieuws, ik kan dus nog steeds een maartmama worden, ik hoop het zo!
vreselijk het wachten Hoop , ik zie je naam en denk gelijk neeeeeeeee niet ongi :?
er isnog dus doen we verder
Hihi ik lijk iedereen hier in spanning te houden!
Hubbie vraagt ook telkens als ik naar het toilet geweest ben: En???
hihihi
Ik hoop zo dat er morgen ZWANGER op de test staat (CB digitaal)!
Liefs,
Hoop
Ik hoop ook met je mee hoop, dus morgenochtend ga je testen?
Hopelijk krijg je net zo’n mooie uitslag als wij vandaag, ik kon het namelijk nog niet geloven
Voor dat resultaat ga ik inderdaad Marieke!!!
Ik ga morgenvroeg testen idd, voor 09.00 uur in ieder geval!
Liefs,
Hoop
Dan kom ik morgenochtend nog ff spieken voordat we naar twente gaan, succes meid, tis jullie zo gegund, en Bianca ik vind dat jij dan maar een april mama moet worden hoor, bid nog steeds iedere dag voor jullie
Owwwww niet eerdur wij gaan om 8 uur weg, pff hele dag wachten he verdorie
marieke mens je bent zwanger, de test zegtzwanger… wauwie maar vrij rap toch na het beginen ? tof man…
ow hoop succes voor morgen wijkomen erg laat trug… ( test dus effe voor 7 uur 8) :lol: )
Doegie meiden …
en idd ik ga voor de komende maand dan maar… we hebben iig juiste periode geklustmaar ja met een zieke man is het zaad natuurlijk niet al te best, na tegaan dat drm de iui al 3 maand uitgesteld is en hij nu al 2 keer zware medicijnen heeft… ik ga er nietvan uit iig.
Maar lief dat er gehoopt wordt voor me want dat doet altijd goed.