Toekomstige maartmama's?

Marieke ik vergeet je te feliciteren :oops:

Bij deze

:: :dance: GEFELICITEERD EN ALLE GOEDS !!! :dance: ::

even spieken nog niks wij gaan heel dagje weg meis succes moge de test posi zijn ik hoop het voor je

Yeah!!!

Ik heb vanmorgen positief getest!!!

Ik ben zo blij!!! :dance:

Liefs,

Hoop

Jaaaaaaaa Hoop nogmaals…

:: :dance: GEFELICITEERD EN ALLE GOEDS !!! :dance: ::

:-* :-* :-*

Jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, meid heel erg gefeliciteerd met de positieve test!!! Tis jullie zo gegund.

:-* Marieke

Dank jullie wel!

Marieke, we zijn op dezelfde dag uitgerekend! :slight_smile:

Lol, dat meld ik net bij de maartmama’s :mrgreen:

Hihihi ik zag het! :mrgreen:

Verder nu al kwaaltjes of nog niet?

Ik ben me gister misselijk geweest, nu had ik ook hoofdpijn dus kan ook daar van komen natuurlijk.

Liefs Marieke

Nog niet echt, alleen zere borsten! Maar goed, wie weet wat er nog gaat komen!!!

Vind het wel fijn dat ik iets voel, anders wordt je ook maar onzeker!

Ja kan ik me voorstellen hoor, vooral bij de eerste, ik ging echt iedere keer kijken op het toilet haha, ik merk dat ik er nu meer nuchter onder ben en het wat beter los kan laten.

Ik loop de hele tijd al met een big smile op mijn gezicht!

De 2,5 jaar wachten is eindelijk beloond!!!

Ik zou willen dat ik het los kon laten, maar dat gaat geloof ik niet lukken (en ik moet het eerst nog echt beseffen)!

Liefs,

Hoop

Ga jij nog maar lekker van je roze wolk genieten meid, en idd 2,5 jaar wachten word beloond, gelukkig heb ik dat niet hoeven mee te maken, helaas zovelen onder ons wel :cry:

Maar meid het is nu zover, er groeit een klein minihoopje in je dus ga jij maar lekker door met smile-en :mrgreen: :mrgreen:

Hoop, nogmaals gefeliciteerd !

En zo zien we dat wachten en volhouden uiteindelijk wordt beloond ! SUPER ! :-*

breekt even in

Lieve Hoop. laat gevoel niet los hoor, dat mag echt waar! Je mag nog ruim 8 maanden stralen :inlove: echt ik heb weer traantjes, nogmaals van harte!

:-* Annette

Voor alle andere meiden ook mijn harte felicitaties!

is weer foetsie

marieke en hoop van harte gefeliciteerd geniet van de tijd die komen gaat en van het spugen vermoeidheid zere borsten vieze smaak haha geloof me je doet het allemaal met plezier!!!

Hoop ik heb je een pb gestuurd maar wil je ook hier

VAN HARTE FELICITEREN MEIS

wat een heerlijk nieuws zeg ben zo blij voor jullie.

geniet van je wondertje in je buik

:-* chantal

Hoop!!!

ooooh wat ben ik blij voor jullie!!! :dance:

Gefeliciteerd!!! :inlove:

Hoi Hoop,

gefeliciteerd meid, echt ongelooflijk. Ga er maar lekker van genieten, het is je heel erg gegund!

Ga maar lekker in je roze wolk zitten.

Liefs Priscilla

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: