Hoop wat fantastisch! eindelijk zwanger!
en marieke: ik wist wel dat je zwanger bent! lichte streepjes zijn ook streepjes! joepie!
Wat heerlijk voor jullie!
Pas goed op jezelf nu!
Joseetje hoe is het met jouw vandaag? je hebt je nod, he?
Diana
testen van gisteren voor mijn NOD :shifty:
Duidelijk zwanger Jose! :dance: :dance:
Echt wel Jose … gefeliciteerd, goh dan zijn er ineens zo weer een 4 meiden zwanger… goed hoor
Jose gefeliciteerd en alle goeds voor de komende 9 maandenen daarna :dance:
wat een goed nieuws de laatste dagen… Hoop en Marieke gefeliciteerd! En Jose ook zie ik toch echt… :dance: .
Ik ben in de race voor aprilmama, maar eerlijk gezegd voelde ik me vorige maand 10x zo zwanger als nu. Maar ja, wonderen bestaan he…
Meiden succes, geniet ervan, en ik duim natuurlijk voor de collega-wanna-be-aprilmama’s-to-be.
Groetjes,
OliviaMay
laten we hopen olivia may ik zit in zelfde schuit ik wil zo graag dat ik nu al zit te mopperen mijn emoties zijn de laatste 2 dgn waardeloos. snel boos verdrieitig…pfff nog 5 dgn dan mijn nod en dan 2 dgn later wil ik testen dindags of woensdags… maar hetis haast een vloek… als ikhet uitspreek alsof het dan juist niet gebeurd. bah kon je dat helemaal maar uitschakelen
bianca ik hoop toch zo met je mee!!
Houd hoop meid!
Dat frummeltje van jullie komt er echt, dat moet gewoon :-*
k heb gewoon geen vertrouwen meer, voel me nu gewoon errug rot…
pff wat doe je er aan hé. Ik ga zo maar even weg…
:-* en thnx
:hug:
:hug: Begrijp wat je bedoelt, Bianca, al heb jij heel wat meer moeten doormaken wat betr. zwanger worden dan ik.
Maar ik herken het feit dat je echt vreselijk emotioneel kan worden, zo vlak voor je NOD. En dat kan weer 2 dingen betekenen, zwanger of ongesteld worden. Zit helaas geen duidelijke lijn in. Was het maar waar, dan kregen we ten minste nog een beloning voor het bloedchagrijnig/half depri zijn die dagen!! :mrgreen:
Ik kan ook niet wachten op m’n NOD (zelfde dag als de jouwe), maar ik zeg steeds tegen mezelf dan ik hoe dan ook van elke dag moet genieten. Sommige mensen hebben die kans niet meer. Klinkt misschien zwaar, maar ik doe het puur om mezelf op te peppen en een dag niet verloren te laten gaan aan hoop dat de dag snel om is.
Ik heb gelukkig ook zoveel om van te genieten!
Meid, ik duim vreselijk voor je dat jouw & je man’s wondertje mag geschieden. Ik wist niet dat ik zo hard kon duimen voor iemand die ik eigenlijk niet ken… .
Nog even en het is maandag, dan dinsdag… en dan denken we ‘ach de tijd ging achteraf best snel voorbij’.
Ergens is deze periode voor je NOD ook wel weer positief spannend. Nu leef je nog in de mogelijkheid dat er een kindje in je buik aan het groeien is. Als je ongesteld bent geworden is die hoop helemaal weg en dan voel ik me leeg, raar he.
Nou we houden elkaar op de hoogte…
Succes en nog 's succes,
OliviaMay
ow, Bianca, wat doet het me pijn te lezen dat je zo moeilijk mee hebt.
Kon ik maar helpen, kon ik maar de goeie woorden zeggen om je beter te doen voelen.
Hier alvast nog een virtuele knuff van mij :hug: :-*
Gefeliciteerd jose! :dance: :dance:
tuurlijk ben je zwanger met die strepen!
ik heb ze wel lichter gehad hihi!
open die topic voor de aprilmama’s nou maar gouw! en geniet er van!