Toch zwanger???

Gisterochtend op het werk kon ik me niet concentreren. Ik piekerde me suf en kon maar tot 1 conclusie komen; enorm gevloeid, geen baarmoederslijmvlies meer, dus die kleine moest wel een eileider zijn ingekropen. Ik wilde op alles googlen wat met termen als bloedingen, slijmvlies en innestelen te maken had, heb mezelf een halt toegeroepen en heb het ziekenhuis gebeld om mijn zorg en twijfels van me af te praten. Dat heeft geholpen, het was fijn er even een deskundige over te spreken.



Vandaag heb ik er nog een zwangerschapstest tegenaan gegooid; enorme dikke verticale streep, meteen al. Waar de streep woensdag nog langzaam verscheen, was ie er nou meteen en twee keer zo dik. Sja, nu is het nog alleen duimen dat het vruchtje op de juiste plek zit.



Nog twee dagen… :pray:

:pray: kan me voorstellen hoor dat je onzeker er van word ik blijf voor je duimen :thumbup:

Kan me die onzekerheid heel goed voorstellen hoor!

Goed dat je het even hebt overlegd met een deskundige anders blijf je zo erg piekeren.



Blijf voor je duimen hoor!!!

Mis-se-luuuuk!!



Nog 1 dag te gaan.

Het klinkt op zich wel goed allemaal. Hopelijk heb je morgen een mooie waarde en zit het vruchtje op de juiste plek! Succes!

Oh, het blijft spannend dus! Heel veel succes morgen, en ik hoop echt dat alles goed zit! :pray:

hoe laat moet je morgen?

Morgenochtend eerst heen om bloed te prikken en om 13:45 uur hebben we de echo en de uitslag van de waarde.

Heel veel succes morgen!! Blijf voor je :thumbup:! Laat je ons morgen niet te lang in spanning? :wink:

Oempf, ik zal mijn best doen. Evenals de familie, die we ook moeten inlichten. Het ‘grappige’ is, dat we deze zwangerschap geheim wilden houden. We waren aan de terugplaatsing begonnen in het geheim, niemand die ervan wist. En toen het niet lukte, vonden we dat we toch maar de familie in moesten lichten. We gingen immers weer een periode in van prikken zetten, naar het ziekenhuis gaan en ja, da’s moeilijk geheim te houden. Dus tegen de tijd dat iedereen het wist, bleek ik ineens toch zwanger te zijn. Achteraf voelt het wel goed, want iedereen leeft nu erg mee voor morgen.



Als ik meer weet en niet in tranen zit, dan post ik de uitslag z.s.m. hier! :thumbup:

F*ck! Ik zie weer wat bloed als ik afveeg…

Hee Carenza,



En??? HOe is het??? NOg meer bloed gezien :cry: ?? Spannend hoor, nog een paar uurtjes… Ik blijf duimen :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:thumbup:

Bloed is vanochtend geprikt, nu is het afwachten voor de afspraak van 13:45 uur. En dan zul je uiteraard zien dat je vriend is geveld door de buikgriep en ik alleen heen moet en dat ik vannacht om half 1 nog bij de huisartsenpost stond omdat Lissa zo verschrikkelijk hoeste dat ze er bijna van moest overgeven en van ellende niet kon slapen en alleen maar huilen. Die bleek ontstoken oren en amandelen te hebben, dus de hele bubs ziek en ik in onzekere afwachting en dan zie je ook nog bloed bij het afvegen.



Ik heb mijn huilbui al gehad. Er zijn ergere dingen, maar ik voel me ff zielig.

:hug: :hug: :hug: blijf voor je hopen meis

sterkte meis met wachten, mijn duimen draaien overuren :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

O lieverd, het zit je niet mee zeg.



Hoop dat je vanmiddag toch een positief bericht krijgt.



Dikke :hug:

en weet je al meer??

Spannend! Ik hoop dat je goed nieuws te melden hebt!

:pray: :pray: :pray: :pray: