Toch zwanger???

Op 3 oktober heb ik de tp van een cryo gehad. Op 9 oktober (vorige week donderdag) begon ik wat bloed te zien en op vrijdag 10 oktober brak het in alle heftigheid door; ik bloedde zo hevig dat ik 's ochtends wakker werd en mijn hoeslaken onder het bloed zat (met maandverband om). Ok, over en uit, dacht ik toen. Ziekenhuis gebeld dat ik ongesteld was en zij zeiden ook dat deze poging mislukt was.



Deze week was ik nog steeds aan het bloeden en niet zoals ik normaal gewend ben, maar alsof ik iedere dag opnieuw moest beginnen met menstrueren. Beetje lichtroze elke keer als ik naar de wc ga. Vreemd. Ik had de Clear Blue test toch liggen, dus dacht, ga hem toch maar doen. Heb ik me daar toch een dik vet kruis in het venster staan! Ik ben helemaal van slag. Kan dit nog van de pregnyl zijn die ik 2,5 week geleden heb geprikt? Ik gebruik verder geen hormonen. Hoe kan ik anders zo bloeden en toch zwanger zijn? Ik hoop dat iemand me iets kan vertellen, want het ziekenhuis kan ik nu niet bellen maar ik sta te stuiteren.



Groetjes, Carenza

Carenza,



Kan me voorstellen dat je loopt te stuiteren. Maar als de test positief uitslaat, dan heb je HcG in je bloed. Naar mijn weten krijg je dat met spuiten oid niet binnen en heb je dit hormoon alleen in je bloed als je zwanger bent.



Hebben ze 1 of 2 cryo’s teruggeplaatst??? Als het er 2 zijn kan die bloeding zijn van een van de twee. Of zeg ik nu iets heel stoms??



Veel vrouwen (bijna 50%) vloeien in de eerste weken van de zwangerschap!



Succes met stuiteren, maar ik denk dat een felicitatie hier op zijn plaats is :mrgreen:

Ze hebben er 1 teruggeplaatst. Maar is er weleens iemand geweest die heeft gebloed alsof ze menstrueerde? Inclusief krampen enzo?



Afijn, ik wil gewoon antwoorden op vragen, maar ben bang dat ik tot morgen moet wachten. En dat geduld heb ik geloof ik, ben ik bang, even niet. Tjemig de pemig…



:mrgreen: :pray:

Mijn collega heeft tijdens haar zwangerschap een gewone menstruatiecyclus gehad totdat ze 5 maanden zwanger was :shock:



Stelt je dat een beetje gerust??

Ik hoor er wel vaker over, maar ik was zo zeker dat ik niet zwanger was… ik heb de kattenbakken gedaan en ik heb een tampon gebruikt! Chips!



Ik stuiter. Dit ben ik als ik stuiter. Komt wel weer goed. Was het maar vast morgen.

Ik ben erg benieuwd. Houd je me op de hoogte??



Ga in ieder geval voor je duimen. :pray: Maak je geen zorgen over de kattebak enzo. Kan in de eerste weken nog geen kwaad. Dan heb je nog geen bloedband met de beebie.

kind 1 , wist pas dat ik zwanger was met 9,5 week kind twee pas met 11 weken :oops:



en ja ik ben dus al die tijd gewoon ongesteld geweest :eh: dus ja het kan :mrgreen:

Het kan helaas ook zo zijn dat er wel een beginnende zwangerschap is geweest en dat je een soort van miskraam hebt gehad. Een test kan alsnog positief aangeven, HCG is niet meteen uit je bloed. Veel bloedverlies met krampen daarbij is helaas niet zo’n goed teken. De test kan niet meer positief zijn door de Pregnyl, die is met een dag of 12 wel uit je lichaam.



Ik zou morgen de gyn bellen om te vragen wat je hiermee moet. Misschien willen zij een bloedonderzoek doen. Aan de HCG-waarde kun je zien of er wel of geen zwangerschap is. Of desnoods binnenkort een echo maken om te zien of er wat zit.



Succes!

Ik zal inderdaad geduld tot morgen moeten hebben. De zenuwen gieren door mijn lijf. Had me er al helemaal bij neergelegd dat deze poging was mislukt, zat ook echt op de wc met die test om te bewijzen dat het echt niet zo was en de horizontale streep verscheen netjes, ik liet hem mijn vriend zien, legde hem weg om af te vegen en op te staan, kijk nog 1 x naar de test en zie zo de verticale streep staan. Wat er dan door je hoofd gaat is niet te beschrijven.



En nu kan het dus nog alle kanten op. Maar welke? De wachtweken zijn nog nooit zo spannend voor ons geweest. Helpen jullie duimen? Ik ga mijn verwachtingen niet te hoog spannen, traantjes heb ik vorige week al gelaten, maar een beetje hoop is er wel, kan ik niet ontkennen.

Heb je ook een foto van je test??

wow snap dat je aardig aan het stuiteren bent!!!



Ben erg benieuwd, hoop het zo voor je!

Lijkt me toch een duidelijk kruisje.

Wow, die is inderdaad wel érg duidelijk! Ik weet verder niks van behandelingen in het ziekenhuis, dus daar doe ik geen uitspraken over :wink: . Maar wél dat mijn moeder hevig bloedde en dacht dat ze gewoon ongesteld geworden was, maar ze was tóch zwanger van mijn broertje! (Die inmiddels 26 jaar is :wink: )

Ik had net zo’n dikke plus!! En ben zwanger van een tweeling…

Okee, ik had geen bloeding, maar dit lijkt me een duidelijk gevalletje: ‘zwanger!’!!!

Nog twee minuten, dan mag ik bellen. Gelukkig heb ik geslapen vannacht, dat scheelt.

Dat lijkt me een duidelijke plus. Het lijkt mij dat je niet zo’n duidelijke plus zou hebben als het mis was gegaan bij deze termijn (hCG is dan nog erg laag en je hebt dan, als je al positief kunt testen, een veel lichtere streep).



Ik zou zeggen: ZWANGER!! :-*

Ik moet zo naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Zouden jullie voor ons willen duimen? Het is wel vreselijk onwerkelijk, maar kan die glimlach niet meer van mijn gezicht afkrijgen. Ik probeer de hoop niet te hoog te laten worden, maar je zou toch bijna zeggen dat het wel zo is. Zo’n dikke plus, ik zat er vanochtend nog even naar te staren.





Bedankt voor het meedenken en meeleven!

Succes!!!



En laat je ons nog even weten hoe hoog je hCG was/is?

Uiteraard! :-*

En??? En??? En???