Toch zwanger???

spannend zeg :lol:

:pray:

O dat is idd spannend voor je zeg! Ik gooi er ook even een paar :thumbup: :thumbup: :thumbup: tegenaan! :pray: :pray: :pray:

Bloed is geprikt, nu moet ik om 15:00 uur bellen. Nog drie kwartier wachten. Ik hoef ook niet twee keer achter elkaar te komen, zoals bij de vorige keer met de ICSI-poging, dit is gewoon dé test.



Ik ga niet nagelbijten.

Ik ga niet nagelbijten.

Ik ga niet nagelbijten.

Ik ga niet nagelbijten.

Ik ga niet nagelbijten.



-kluifkluifkluifkluifkluif-

ow wat spannend zeg :thumbup:

jemig, maar die test is wel onwijs positief!!!

wat spannend zeg…

mijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: draaien ook

:pray:

het is bijna 3 uur… :pray:



*gaat gauw kind van school halen en dan hup… gauw naar de uitslag kijken :mrgreen: *

oh je ben nu aan het bellen :pray: :pray: :pray:

In principe zwanger, maar ik moet maandag nog een keer laten prikken om te zien of de waardes aan het stijgen zijn en 's middags een controle om te kijken of alles goed gaat, mede omdat ik zo had gevloeid.



Nog geen zekerheid of alles goed is dus, maar er is iets gebeurd, dat moge duidelijk zijn.



Ik ben totally flabbergasted! Nog even doorduimen dus, dat het allemaal goed gaat.



Overigens was de waarde die ze hebben gemeten 131. Mocht iemand dat wat zeggen.



Ik ben echt sprakeloos. Zit er een beetje als een zombie bij. Ik ben dus zwanger, maar gaat het goed? Nog bijna 4 dagen wachten totdat we meer weten.

voorzichtige gefeliciteerd dan!!

hopelijk nemen de waardes toe en is het meer dan verdrie dubbeld maandag!!!

kan me voorstellen dat je niet super blij bent nog…pffffffffffff wat rot die onzekerheid

@Carenza wrote:

In principe zwanger, maar ik moet maandag nog een keer laten prikken om te zien of de waardes aan het stijgen zijn en 's middags een controle om te kijken of alles goed gaat, mede omdat ik zo had gevloeid.



Nog geen zekerheid of alles goed is dus, maar er is iets gebeurd, dat moge duidelijk zijn.



Ik ben totally flabbergasted! Nog even doorduimen dus, dat het allemaal goed gaat.



Overigens was de waarde die ze hebben gemeten 131. Mocht iemand dat wat zeggen.

Ik ben echt sprakeloos. Zit er een beetje als een zombie bij. Ik ben dus zwanger, maar gaat het goed? Nog bijna 4 dagen wachten totdat we meer weten.




Die waarde is heel netjes voor een zwangerschap van deze duur hoor. Kijk maar eens HIER voor de hCG waarden tijdens de zwangerschap. Ik snap dat ze nogmaals willen prikken en :pray: voor je dat de waarden gewoon netjes stijgen (hCG verdubbeld ongeveer elke 1 1/2 tot 3 dagen, kan je een beetje uitrekenen waar je maandag minimaal ongeveer op moet zitten).



In ieder geval alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!

Hier ook alvast een voorzichtig gefeliciteerd!!

Irritant zeg dat je nu toch nog een paar dagen in onzekerheid zit.



Blijf voor je :thumbup: :thumbdown:

Bedankt!



Het kan ook buitenbaarmoederlijk zijn, vertelde de assistente me, dus daar hou ik voorzichtig rekening mee. Ik wil nog niet te blij zijn. Ik hoop dat ik maandag luid kan roepen dat ik zwanger ben. Tot die tijd moet ik de dagen even door zien te komen. Morgen aan het werk, godzijdank.



Wat een onwaarschijnlijke verrassing. Gek genoeg zei ik het nog tegen mijn vriend vorige week: “Zul je zien, houdt die uk ons mooi voor het lapje, zitten we nu in de rats en test ik volgende week positief”. Dat was toen het bloeden net begon. En voila, wat gebeurt er?



Kan er maar niet over uit. Ik ga zo maar koken, heb ik wat te doen.



Fijn dat jullie meeleven, ik vind het prettig hier mijn gedachten af en toe even neer te zetten.



:-*

:pray: :pray: Spannend hoor. Jeetje tot maandag wachten… Dat duuuuurt lang… Schrijf hier maar lekker van je af!!



Smaakte het eten een beetje???

:-*

Hahaha, nee, ik had de aardappels aan de kook, wilde de hutspot erbij gooien en die bleek over datum. Stonk een uur in de wind. Dus we hebben Chinees besteld en een potje voor Lissa. Die ook nog eens ziek is, het arme kind. 39 graden koorts, ontstoken oogjes, een enorme blaf en duidelijk niet lekker.



Ik ga vanavond heerlijk op de bank hangen, dekbed over, en lekker no-nonsense tv kijken, daar heb ik heel veel zin in. En dan is het nog maar 3 dagen.



Alhoewel het wel steeds door mijn hoofd blijft spoken dat het haast wel buitenbaarmoederlijk moet zijn, logischerwijs, maar ik weet niks totdat ze het in het ziekenhuis hebben gecontroleerd.



Waarom zit dat stomme weekend er tussen? Anders was het nml. al overmorgen gedaan.



Geduld moet ik hebben, geduld. :naughty:

Jeetje, spannend zeg!!!



Ik hoop echt dat je waarde maandag goed gestegen is. De HCG-waarde verdubbelt ongeveer om de dag. Ik mocht met de ICSI twee weken na de terugplaatsing testen en toen hebben we ook een bloedonderzoek gehad. Mijn HCG-waarde was toen 150, en dat vonden ze prima. Dat was bij een zwangerschapsduur van 4w2. Hoe lang zou jij dan nu zwanger zijn, hoe lang zit je nu na de terugplaatsing?



Succes de komende dagen & ik hoop op goed nieuws!

Bij de mei-mama’s is iemand die ook een flinke bloeding heeft gehad, maar inmiddels 10 weken zwanger is… Bij haar dachten ze in eerste instantie ook aan een bbz…

Oh? Wat is haar naam? Ik ga ff kijken. Thx!

spannend hoor maar toch gefeliciteerd