Toch zwanger???

Net terug van boodschappen doen en dacht ga gelijk even kijken, maar er staat nog niks.



Hoop wel dat ze positief nieuws heeft :pray: :pray: :pray: :pray:

Niet (meer) zwanger. De hoop was toch groot, de teleurstelling daarom ook. Komt wel weer goed. Even een plekje geven.

wat jammer :hug: voor jullie

he bah wat rot voor je meis :hug:

sterkte met dit verlies!!

:hug: He, wat jammer voor jullie.



Hopelijk kun je het snel een plaatsje geven



:-*

:hug:

Heh meid, wat vervelend. Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven en het de volgende keer wel goed gaat.



:hug:

:hug:

:frowning:



:hug:

:hug: :hug:

Oooooh, wat een domper zeg.



Hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven.



:hug: :-*

Bij binnenkomst wond ze er al geen doekjes om; de waarde was niet gestegen, hij was nagenoeg hetzelfde. Omdat ik al was begonnen met bloeden, heeft ze ook niet meer een echo gedaan, mijn lichaam is al begonnen met afstoten, uitdrijven, hoe zeg je zoiets? Deze klap is iets groter, omdat ik twee positieve testen in mijn handen hield. Het stemmetje in mijn hoofd zei neeneenee, maar die in mijn hart riep JAAAAAA!!!



Gelukkig heb ik een lieve kleine meid hier rondlopen die ik maar aan hoef te kijken om te weten hoeveel mazzel wij al hebben gehad. Ja, het is een teleurstelling en even slikken, maar als je dan twee van die kleine armpjes om je nek krijgt, is het leed al wat verzacht.



We gaan nog een poging doen, een laatste. Ik word er niet jonger op en heb een grens gesteld. Ik schrijf er wel weer over als het zover is.



Hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties, fijn om hier van me af te praten, deed me enorm goed!





:-* :-* :-*

:hug:

Pfff, en dan heb je alles geaccepteerd, de gyn heeft gezegd dat ik wel stevig zal gaan bloeden en nu drup ik een beetje al vanaf maandag. Ik voel me hondsberoerd, te moe om mezelf zowat de trap op te slepen. Verhoging maar geen koorts; 37,8. Ik denk dat ik zo het ziekenhuis maar weer bel, gaat niet helemaal lekker.

@Carenza wrote:

Pfff, en dan heb je alles geaccepteerd, de gyn heeft gezegd dat ik wel stevig zal gaan bloeden en nu drup ik een beetje al vanaf maandag. Ik voel me hondsberoerd, te moe om mezelf zowat de trap op te slepen. Verhoging maar geen koorts; 37,8. Ik denk dat ik zo het ziekenhuis maar weer bel, gaat niet helemaal lekker.




:-* :hug: :hug: :hug:

Pffffff, echt een klote situatie zeg.

Hoop dat het snel doorzet.



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:hug:

Het zet door, gelukkig. Ik voel me gelijk ook beter, lichamelijk. Nu nog 1 van mijn katten, mijn favo, in laten slapen. (dit is al het derde bericht dat ik hier plaats hierover, maar het zit me hoog, kon het niet gebruiken na deze week)

Meid, lucht je hart!! Dit forum is niet alleen bedoeld voor leuke berichten als je je goed voelt en blij bent, maar ook voor de minder leuk berichten. :-* en het lucht op, om je verhaal even eruit te typen :hug:



:hug: :hug:

@Carenza wrote:

Het zet door, gelukkig. Ik voel me gelijk ook beter, lichamelijk. Nu nog 1 van mijn katten, mijn favo, in laten slapen. (dit is al het derde bericht dat ik hier plaats hierover, maar het zit me hoog, kon het niet gebruiken na deze week)




Dat kan er ook nog wel bij. ZUCHT :hug: :-*