en je praat over hetzelfde nummer en zelfde leeftijd…
maar heb je gezien, het verschil? Deze meiden zijn inderdaad schattig, maar van heel ander niveau..
Die meiden van het eerste filmpje zijn al echt op veel hoger niveau bezig met dans vergeleken met deze meisjes..
Die meiden van het eerste filmpje dansen mee in een show van niveau, dar horen ook outfits etc bij, die kloppen met het liedje..
en nogmaals, dat liedje is gewoon prachtig om op te dansen, heel expressie, attitude etc..
vraag me dan trouwens af… er zijn nog zoveel meer nummers te verzinnen waarmee die meiden hun talenten (en die hebben ze zeker) kunnen laten zien.
En dat hoeft echt niet de amerikaanse K3 versie te zijn (of wat ze daar ook maar hebben :lol: ) maar iets tussen dat en wat ze nu doen moet echt wel te vinden zijn lijkt me… gewoon iets minder over the top.
Daar ben je als ouders toch ook bij betrokken lijkt me? (ik ben in elk geval nog wel erg betrokken bij het sporten ed van mijn kids).
Dus dan denk ik dat er in elk geval 5 ouderparen rondlopen die het dus wel goed vinden dat hun dochter van 7 dit doet…
Ja en geef ze ongelijk… die meiden voeren een show op, het is een act die hoort bij de attitude van dit liedje…
zoals ik net ook zeg, die liedje is gewoon super op op te dansen, en zeker in zo’n show, dus ik kan snappen dat als je zo goed kan dansen, je het leuk vindt om dat hierop te doen, of je nu 7 of 27 bent…
NOgmaals, ga eens naar een show van een plaatselijke dansschool en daar zie je ook jonge meiden bewegingen maken die niet passen bij de leeftijd, maar wel bij de dansstijl… Zoals gezegd, heb ik dat dit weekend nog van dichtbij gezien bij de show waar ik zelf ook in mee deed.
en je praat over hetzelfde nummer en zelfde leeftijd…
maar heb je gezien, het verschil? Deze meiden zijn inderdaad schattig, maar van heel ander niveau..
Die meiden van het eerste filmpje zijn al echt op veel hoger niveau bezig met dans vergeleken met deze meisjes..
Die meiden van het eerste filmpje dansen mee in een show van niveau, dar horen ook outfits etc bij, die kloppen met het liedje..
en nogmaals, dat liedje is gewoon prachtig om op te dansen, heel expressie, attitude etc..
klopt hoor de meiden in het ander filmpje dansen vele malen beter, maar deze zijn gewoon aandoenlijker door de kleding, en zowiezo.. waarom zo bloot.. beyonce had een zwart pakje aan.. dus waarom moeten hun minder.
die outfits van deze meiden vind ik meer passen bij dirty..
Ik kijk meestal niet naar filmpjes of linkjes maar ik was na alle reacties wel benieuwd.
In eerste instantie dacht ik inderdaad, Jee wat een vreselijke outfits voor die kinderen maar, heel eerlijk, dat was ik echt al snel vergeten hoor. Ik zag ze alleen maar onwijs goed dansen, wow. En dat met 7 jaar! Die outfits stoorden met echt niet meer toen ik ze zag dansen.
Het dansje is gewoon wat overal op tv te zien is tegenwoordig… kleding vind ik echt te ver gaan voor meisjes van die leeftijd. Zou daar als moeder zijnde niet zo blij mee zijn. Het hoeft toch niet zo bloot? Het kan toch ook wat bedekter? Denk dat menig vies mannetje blij is met Youtube als ie dit ziet :silenced: .
Ik heb eerst vijf pagina’s reacties gelezen, veelal over dolfijnen haha , en toen pas het filmpje bekeken. Ik schrok er niet zo van om eerlijk te zijn. Die pakjes vind ik niet zo mooi, niet omdat het bloot is maar gewoon omdat ik het lelijk vind, het liedje vind ik niet zo geweldig, alles bij elkaar is het mijn smaak niet, maar ik kreeg er niet echt een naar gevoel bij.
Zo dansen op die leeftijd leer je overigens niet door een uurtje per week in een clubhuis mee te dansen met K3, hier zit wel intensieve training in zo te zien. Ik hoop voor die meiden dat ze dat doen omdat ze dol zijn op dansen, en dan is het toch prima?
Als ik een van die meiden was en ik stond daar, apetrots natuurlijk, zou ik heel erg hopen dat de mensen om mij heen heel blij en trots zouden zijn op het moois dat ik daar neerzet en niet hun blik laten vertroebelen door hún associatie met de pakjes en bewegingen…
Volgens mij hebben die meiden het prima naar hun zin. Ik denk dat het ook heel afhankelijk is van het feit of ze meer de zogenoemde “recitals” bezoeken, of de “competitions”
Mijn nichtje van 7 danst voornamelijk in competitions, er wordt dan niet alleen op het dansen gelet, dat is natuurlijk wel het voornaamst, maar er wordt ook beoordeeld op de kleding en de attitude van de meiden. Als je de vijf meiden tegen die drie aandoenlijke meiden zou laten dansen in een wedstrijd, dan maken die 3 aandoenlijke meiden geen schijn van kans, hoe goed ze ook hun best doen. Het hoort er allemaal bij, de kleding, de make up, alles.
Kan me overigens ook de gevoelens wel voorstellen van de mama’s hier die hun kindje er zo nooit bij zouden laten lopen hoor
Maar zelfs toen ik vroeger in NL op majorette zat begon het steeds “uitdagender” te worden. De pakjes werden kleiner en er werd minder stof gebruikt en ook gingen er hele lagen make up op en er gingen hele bussen haarlak doorheen. Ik denk dat het gewoon allemaal bij de show hoort.
Haha, ik zit net het filmpje te kijken en ja hoor, Jasper wil ook kijken, zijn reactie: "ik wil ook zo kunnen dansen :inlove: :lol: " Ik hoop alleen voor mijn so dat hij dan een ander pakje aan wil, want hiermee maakt hij ze niet echt blij, vrees ik :shifty:
Hier zou mijn dochter op dr 14e nog niet aan mee mogen doen :o
Ook hier ervaring met een dansschool waar het wel degelijk echt heel anders kan hoor, gelukkig maar.
Buiten de pakjes vind ik ook de bewegingen gewoon niet passen bij 7jarigen, ze salen gewoon seks uit en ik begrijp niet dat er moeders zijn die dat zouden goedpraten onder het mom vsn dat hoort bij het nr. Tja, in mijn ogen hoort dat nr dus ook niet bij die leeftijd.
En ik denk niet dat wij de enigen zijn die datbdor hebben, die meiden weten ongetwijfeld heel goed watvoor reacties ze ermee uitlokken, alleen zien ze het gevaar ervan nog niet in.
Daarnaast las ik ook nog iemand die zei dat zenspelende meisjes met rokjesnin een speeltuin. Erger vindt…nou ernzullen genoeg engerds youtube afspeuren naar dit soort filmpjes die nog net wel legaal zijn… :liar:
Nou, ik heb liever dat een engerd mijn kind op youtube bekijkt in een danswedstrijd die mijn inziens volkomen onschuldig is dan dat hij in real live mijn kind in de speeltuin begluurd.( en de mogelijkheden die er dan zijn )
De pakjes van die meisjes hebben meer stof dan een gemiddelde bikini! En het blijft ook nog allemaal op zijn plaats zitten bij welke beweging dan ook. Dat zie ik ook meestal niet bij de bikini.
Ik ga nog eens dat topic over nudisme van kinderen in eigen tuin lezen. Ik kan me niet herinneren dat we daar massaal vonden dat dat niet kon.
Dit. Heeft toch niets met. Een bikini te maken… Dit isb gewoon een. Hoerenoutfit :? En het is. De combinatie met de bewegingen he, een van beide niet had. Het. Een stuk. Beter. Gemaakt.
Dit. Heeft toch niets met. Een bikini te maken… Dit isb gewoon een. Hoerenoutfit :? En het is. De combinatie met de bewegingen he, een van beide niet had. Het. Een stuk. Beter. Gemaakt.
Dat is jouw associatie erbij. Ik zie vooral dansende meisjes, niet meer en niet minder. Een hoerenoutfit gaat me echt wat te ver.
Ik had het filmpje al eerder gezien, kleding had iets anders gemogen maar voor de rest vind ik het super! Ik zou een trotse moeder zijn geweest als mijn dochter daar had gestaan hoor.
En na eindeloos turen en turen heb ik dan ook de dolfijnen gevonden. Hèhè