tja...

ik zat toevallig op youtube te kijken naar een filmpje van een man die op single ladies danst en kwam toen tegen van meisje van 7 die dat ook deden…

ze dansen goed, maar weet niet of ik al ouder hier zo blij mee ben als ik mijn kind van 7 deze dans zie doen… :think:

@Pitje27 wrote:

ze dansen goed, maar weet niet of ik al ouder hier zo blij mee ben als ik mijn kind van 7 deze dans zie doen… :think:

http://www.youtube.com/watch?v=ir8BO4-7DkM

Ik vind het ook behoorlijk heftig voor meisjes van 7 :roll: . Geloof ook niet dat ik er heel erg om zou staan te springen als mijn dochter dat zou doen…

ik vind die dans idd niet zo maar ik vind die kleding die ze aanhebben nog veel erger

ik geloof dat ik dit ook een tikkie :think: te ver vind gaan. Ze zijn enorm goed inderdaad, maar jonggg

Tja…ik vind dat ze goed dansen, het tenue tja tja tja…hmmm

Anne danst zo ook vaak (iets minder goed natuurlijk :wink: ), maar dan zien wij het alleen.

Ik vind het knap wat ze doen voor hun leeftijd maar vind vooral in samenwerking met de kleding het ook een beetje te : TJA

Daar zou ik ook niet blij mee zijn nee… Ik werk op een middelbare school en daar was vorig jaar voor een grote avond ook een nogal uitdagend dansje aangeleerd (door een docente) aan meisjes van 14 jaar en dat vond ik al niet zo erg fijn, maar 7 jaar kom op zeg!

Daarnaast vind ik het ook gewoon een idioot gezicht, van die kinderlijfjes die zulke bewegingen maken :?

Aan de andere kant vind ik het wel erg knap dat 7 jarigen al zulke pirouettes kunnen draaien en zo’n goede coordinatie hebben. Maar een beetje minder uitdagend mag wel … :shock:

De dans vind ik niet verkeerd, de kleding echter totaal ongepast.

@mama van anne wrote:

Tja…ik vind dat ze goed dansen, het tenue tja tja tja…hmmm

Anne danst zo ook vaak (iets minder goed natuurlijk :wink: ), maar dan zien wij het alleen.

Ik vind het knap wat ze doen voor hun leeftijd maar vind vooral in samenwerking met de kleding het ook een beetje te : TJA

misschien is het idd de combinatie met de kleding dat het nogal Te maakt.

Ik zie dat die meisjes een heel goed optreden neerzetten.

Het is beyonce, dat is een idool voor velen.

Blijkbaar ook voor 7-jarigen

Kleding had anders gekund.

Ik vind ze echt heel erg goed, maar die kleding :snooty:

ik maak me meer zorgen om hoe “er ingestampt” de hele dans over komt (voor kinderen van 7), dan om de bewegingen of de kleding waar alleen wij als volwassenen een waarde oordeel hangen…

@mamy wrote:

ik maak me meer zorgen om hoe “er ingestampt” de hele dans over komt (voor kinderen van 7), dan om de bewegingen of de kleding waar alleen wij als volwassenen een waarde oordeel hangen…

het ziet er naar mijn idee niet uit alsof die kinderen er geen lol in hebben. Dat een dans ze aangeleerd wordt, tja dat is met alle danssoorten zo…maar ik zie alleen maar dat die grieten er lol in hebben. Dus buiten dat de kleding anders moest zie ik er niks verkeerds in. De dansscholen hier in de buurt kennen er ook wat van. Kindjes van 5 en 6 die dingen doen waarvan ik denk: dat kon ik toen niet en nu nog niet. Alleen maar petje af dat ze goed kunnen dansen :clap:

(waarbij ik dus blijf zeggen dat in combi met die kleren je een verkeerde indruk kan geven, maar daar staan die kinderen nog niet bij stil en daar zou je de begeleiders over moeten aanspreken) Als ik zie hoe de miesjes van de hofkapel (dansmarietjes) hier dansen, tja…dat is ook een beetje tja…maar zolang het leuk blijft en de kinderen lol hebben vind ik het best

Ik vind het walgelijk sorry, niet de meisjes die dansen maar gewoon de hele act.

Ben je als ouders toch niet wijs als je je kindje met 7 jaar zo op een podium laat staan dansen. :hand:

Ik vind het ronduit ordinair :silenced: (maar ze dansten wél goed, mijn dochter van 8 is een houten klaas…)

Ik vind dat ze goed kunnen dansen :thumbup: Alleen de kleding en sowieso het liedje had ik niet gekozen. Vooral niet voor 7 jarigen.

Als je dan toch zo’n nummer uitkiest voor 7 jarigen, dan moet je het ook goed doen en dan hoort die kleding er ook bij.

hier heb je die kleine talentjes weer,

maar in een andere kleding ect…

http://www.youtube.com/user/MrPracticallyPerfect#p/a/f/0/jGGv2skyAAw

gelukkig ben ik dus niet de enige die zijn bedenkingen hierbij hebben…

@Gab wrote:

hier heb je die kleine talentjes weer,

maar in een andere kleding ect…

http://www.youtube.com/user/MrPracticallyPerfect#p/a/f/0/jGGv2skyAAw

dit ziet er al wat beter uit.

las net ergens anders dat deze meisjes dus een soort cheerleaders zijn… :shock:

ik weet 1 ding zeker… die van ons mag op die leeftijd echt niet zo gekleed dansen…

hier zijn ook veel dansmarietjes… maar die zijn wel beter gekleed…

Ik heb eigenlijk alleen maar ademloos zitten kijken. Wat ontzettend knap ingestudeerd!

Ik zie het mijn dochter nog niet doen, die zit op streetdance maar speelt het liefst “vlindertje” :smiley:

De kleding vond ik helemaal bij de act passen. Ik denk dat de kinderen er geen seksistisch gevoel bij hebben. Ik vergelijk dat een beetje met de filosofische afbeelding van Sandro del Prete:

Wat zie jij ? Vast geen dolfijnen zoals de meeste kinderen zien :wink: Die zien namelijk helemaal niet wat wij zien.