Ik wou dat ik zo kon dansen 8) :lol:
De kleding vind ik niet nodig, het dansje vind ik leuk.
@Karin2 wrote:
Ik heb eigenlijk alleen maar ademloos zitten kijken. Wat ontzettend knap ingestudeerd!
Ik zie het mijn dochter nog niet doen, die zit op streetdance maar speelt het liefst “vlindertje”
De kleding vond ik helemaal bij de act passen. Ik denk dat de kinderen er geen seksistisch gevoel bij hebben. Ik vergelijk dat een beetje met de filosofische afbeelding van Sandro del Prete:
Wat zie jij ? Vast geen dolfijnen zoals de meeste kinderen zienDie zien namelijk helemaal niet wat wij zien.
![]()
Zelfs als ik echt naar dolfijnen zoek, zie ik geen dolfijnen :shifty: :oops:
@Gab wrote:
hier heb je die kleine talentjes weer,
maar in een andere kleding ect…
http://www.youtube.com/user/MrPracticallyPerfect#p/a/f/0/jGGv2skyAAw
Hier zijn ze een stuk beter gekleed :thumbup:
@Karin2 wrote:
Ik heb eigenlijk alleen maar ademloos zitten kijken. Wat ontzettend knap ingestudeerd!
Ik zie het mijn dochter nog niet doen, die zit op streetdance maar speelt het liefst “vlindertje”
De kleding vond ik helemaal bij de act passen. Ik denk dat de kinderen er geen seksistisch gevoel bij hebben. Ik vergelijk dat een beetje met de filosofische afbeelding van Sandro del Prete:
Wat zie jij ? Vast geen dolfijnen zoals de meeste kinderen zienDie zien namelijk helemaal niet wat wij zien.
![]()
Ik zie ook geen dolfijnen, en dacht laat ik het eens aan mijn dochtertje vragen wat ze erin ziet.
Volgens mijn dochtertje is het een fles honing met mama erin :mrgreen:
Ik zie wel dolfijnen
En ook dat andere.
Mijn jongste ziet mama :shifty:
Ok ik staar me er gek op, zelfs op afstand staan kijken. Ik zie geen dolfijn.
Wat zegt dat over mij :lol: (haha hier hoef ik geen antwoord op hoor).
@romata wrote:
@Gab wrote:hier heb je die kleine talentjes weer,
maar in een andere kleding ect…
http://www.youtube.com/user/MrPracticallyPerfect#p/a/f/0/jGGv2skyAAw
Hier zijn ze een stuk beter gekleed :thumbup:
vind ik ook !
Haha :thumbup:
@Vicky wrote:
Ok ik staar me er gek op, zelfs op afstand staan kijken. Ik zie geen dolfijn.
Wat zegt dat over mij :lol:(haha hier hoef ik geen antwoord op hoor).

Ik zie ze nu wel…heeft even geduurd…Je moet naar het zwart kijken in de tekening en niet naar het wit. Als je goed kijkt waar de mensen bv kussen zie je in het zwart de dolfijnen. Succes

Het duurde even maar nu zie ik dan toch ook dolfijnen, haha! 8 zijn het er…
Ik zie hier niets geks in. Deze meisjes hebben een talent. En dat is dansen. En dan doen ze goed! Als je een sport doet dan word je iets aangeleerd. Bij de een is dat voetbal, de ander doet aan hockey en weer een ander doet aan dansen. En als je kind ergens talent voor heeft dan ontwikkeld dat zich al op de leeftijd van 7 jaar.
Maar als veel dit al erg vinden en er allerlei dingen achter zoeken ( die er niet zijn) wat dan met een meisje die in een rokje naar de speeltuin gaat? Glijbaan, schommel, klemrek… het rokje blijft echt niet op zijn plaats zitten hoor. Ddan zit iedereen dus tegen de halve blote billen van een meisje van 7 aan te kijken. Dat vind ik persoonlkijk veel erger. En zou dan bang zijn voor mannen of vrouwen die daar bewust voor naar een speeltuin gaan.
@ariel wrote:
Ik zie hier niets geks in. Deze meisjes hebben een talent. En dat is dansen. En dan doen ze goed! Als je een sport doet dan word je iets aangeleerd. Bij de een is dat voetbal, de ander doet aan hockey en weer een ander doet aan dansen. En als je kind ergens talent voor heeft dan ontwikkeld dat zich al op de leeftijd van 7 jaar.
Maar als veel dit al erg vinden en er allerlei dingen achter zoeken ( die er niet zijn) wat dan met een meisje die in een rokje naar de speeltuin gaat? Glijbaan, schommel, klemrek… het rokje blijft echt niet op zijn plaats zitten hoor. Ddan zit iedereen dus tegen de halve blote billen van een meisje van 7 aan te kijken. Dat vind ik persoonlkijk veel erger. En zou dan bang zijn voor mannen of vrouwen die daar bewust voor naar een speeltuin gaan.
Het gaat mij niet zozeer om de hobby, maar meer om het feit dat een ander, een volwassene, die kids bewegingen aanleert waarvan die kids waarschijnlijk zelf nauwelijks weten wat ze er precies mee uitstralen… en hetgeen ze uitstralen vind ik nou niet bepaald passen bij de leeftijd van 7 jaar. Die kinderen kunnen er dan zelf wel geen benul van hebben, maar andere mensen die dit zien wel… en dat vind ik er fout aan. Naast de kleding vind ik dat er ook wel degelijk een aantal bewegingen inzitten die ik in ieder geval niet zou gebruiken bij mijn dansklasje waar ik les aan gaf… niet op die leeftijd.
Dat staat los van het feit dat ik het superknap vind wat ze doen en dat ze er (zo te zien) heel veel plezier aan beleven

dat ze goed kunnen dansen daar vind iedereen wel… maar hoe ze gekleed zijn… en vooral voor die leeftijd…
moeten ze zo bloot… :think: bedoel beyonce had zelfs nog meer kleren aan…
Ik vind het vreselijk om te zien, sorrie.
7 jaar!!!
Er zijn wel honderden andere danspasjes die je kinderen van deze leeftijd kan leren, met net zo’n indrukwekkend resultaat en iets minder sexy.
Die kleding slaat nergens op :eh:
het is te merken dat de meeste mama’s hier nog geen dochters hebben ouder dan 5 en dus nog geen ervaring met huidige danslessen :mrgreen:
waarom ik dat zeg?
Ik zelf doe aan streetdance/hiphop bij een danschool hier en Merijn zit hier op breakdance les. Afgelopen weekend hadden we shows in het theater. En ook daar waren er groepjes meiden van 7 tot 12jaar die dansen deden met uitdagende bewegingen of juist op redelijk heavy hiphop muziek… het dansen is tegenwoordig zo, met die bewegingen en alles.
OK ik ben het met jullie eens dat de pakjes de plank misslaan bij die jonge meisjes, maar het is en blijft een geweldig nummer om op te dansen en die meiden kunnen me een potje dansen!! Top…
En tja, die pakjes horen wel weer een beetje bij het nummer…
Wat deze meiden laten zien is echt knap, super talentjes
vergeet ook niet dat het bewuste filmpje gemaakt is tijdens een contest volgens mij. Dan probeer je met je kleding ook al de aandacht te trekken. Heus niet dat die meisjes er in het dagelijks leven ook zo bij lopen…
Heeej ja ik zie de dolfijnen nu ook :mrgreen:
@jet wrote:
het is te merken dat de meeste mama’s hier nog geen dochters hebben ouder dan 5 en dus nog geen ervaring met huidige danslessen :mrgreen:
waarom ik dat zeg?
Ik zelf doe aan streetdance/hiphop bij een danschool hier en Merijn zit hier op breakdance les. Afgelopen weekend hadden we shows in het theater. En ook daar waren er groepjes meiden van 7 tot 12jaar die dansen deden met uitdagende bewegingen of juist op redelijk heavy hiphop muziek… het dansen is tegenwoordig zo, met die bewegingen en alles.
OK ik ben het met jullie eens dat de pakjes de plank misslaan bij die jonge meisjes, maar het is en blijft een geweldig nummer om op te dansen en die meiden kunnen me een potje dansen!! Top…
En tja, die pakjes horen wel weer een beetje bij het nummer…
Wat deze meiden laten zien is echt knap, super talentjes
Sorry Jet dan blijven we het oneens.
Heb een dochter van 10 en die doet ook aan streetdance. maar echt niet in zulke pakjes.
Ik vind het dansen dat ze doen echt heel goed, maar de act plus kleding voor 7 jarigen echt walgelijk.
wellicht cultuur verschil, ik ben in brasil opgegroeid en daar gaan de meiden veel uitdagender gekleed dan hier, en is dat "normaal"en kleden wij ons weer appart. De dansbeheersing en technieken van die grieten vind ik juist bewonderenswaardig!