ik heb onze oudste ook naar de fles laten kijken…
en zij zag een moeder, een fles en een dop, in het water… :mrgreen:
@jet wrote:
vergeet ook niet dat het bewuste filmpje gemaakt is tijdens een contest volgens mij. Dan probeer je met je kleding ook al de aandacht te trekken. Heus niet dat die meisjes er in het dagelijks leven ook zo bij lopen…
meen dat het chearleaders (tjes) zijn…
technisch… wauw, wou dat ik het kon :thumbup:
De kleding… nee, echt niet dat er een kind van mij (jongen of meisje :mrgreen: ) met die leeftijd in zulke kleding mocht lopen.
Ook niet voor een contest of weet ik wat.
Maar ja… dat heb ik ook met dingen als beauty contest ed… dat is hier ook enorm vreemd en in Amerika een redelijk normaal fenomeen.
Voor wat betreft die fles… net even aan mijn oudste zoon laten zien en hij ziet 2 mensen in een fles… mama zijn dat dan 2 geesten in een fles? :lol:
Ook nummer 2 even laten kijken en hij ziet ook een mens er in.
Zelf kan ik de dolfijnen overigens wel zien, maar niet als zelfstandig plaatje, ik zie dan wel tegelijkertijd het stel erbij.
Ik vind het hartstikke knap en ontzettend leuk om die meiden te zien!
Ze doen hun best en zijn erg goed!
Het is de kleding en onze gedachten die het “walgelijk” maken zoals ik hier lees.
Want eerlijk, doe ze een balletpakje aan en het is gewoon een mooie voorstelling. Er zit 1 beweging bij die van mij niet hoeft, maar alle anderen zijn gewoon dans-bewegingen hoor… :think:
BTW ik heb Anne ook laten kijken en vroeg wat ze zag: een fles met een mevrouw en een meneer erop :oops: …ik heb haar maar even de dolfijntjes aangewezen…hahaha die ze toen ook zag (gelukkig)
Ik zag eerst de dolfijnen op het plaatje en moest even verder kijken om te zien waar het nu om ging :oops:
Verder denk ik dat het gaat om wat volwassenen bij die kleding/bewegingen asocieren, en dat de kids het zelf niet doen.
Ze zullen vast een behoorlijk ego krijgen omdat ze goed kunnen dansen en daardoor later misschien alsnog dit soort kleren gaan dragen, maar welk zelfbewust meisje loopt nou niet graag met een mooi lichaam te pronken? (en dan bedoel ik dus later he, niet dat ze nu al pronken, nu zijn het nog onschuldige dansende meisjes)
@mamaMarije wrote:
Maar ja… dat heb ik ook met dingen als beauty contest ed… dat is hier ook enorm vreemd en in Amerika een redelijk normaal fenomeen.
Ik begrijp je vergelijking niet met beauty contest in Amerika.
Daar heb ik ook zo mijn bedenkingen bij, vind het overdreven en sneu voor die meiden die vaak enorm gepusht worden door hun ouders.
Maar dit, je hebt het hier over een paar meiden die met hun 7 jaar enorm goed kunnen dansen. Hier een liedje gebruiken in hun choreo waar een beweging in terug komt die zelfs walgelijk genoemd wordt :think: .
Dit liedje is juist heel stoer om op te dansen. juist omdat het zo expressief is.
Ik snap werkelijk de ophef niet en zeker niet de vergelijking met beauty contests in Amerika, want dat is voor mijn gevoel echt appels met peren vergelijken.
Ik zou willen dat mijn meiden iets professioneler dansles kregen en dat het er al een klein beetje meer uit zou zien als dit… :roll: :mrgreen:
Afgezien van de kleding dus, die is beetje te veel van het goede (of te weinig kun je beter zeggen).
Maar die dans, hoe knap is dit!!
Ik zie eigenlijk wel kindjes die er plezier in hebben, wel gefocust en ingespannen, maar zie geen “must” op hun gezicht.
@Karin2 wrote:
Ik heb eigenlijk alleen maar ademloos zitten kijken. Wat ontzettend knap ingestudeerd!
Ik zie het mijn dochter nog niet doen, die zit op streetdance maar speelt het liefst “vlindertje”
De kleding vond ik helemaal bij de act passen. Ik denk dat de kinderen er geen seksistisch gevoel bij hebben. Ik vergelijk dat een beetje met de filosofische afbeelding van Sandro del Prete:
Wat zie jij ? Vast geen dolfijnen zoals de meeste kinderen zienDie zien namelijk helemaal niet wat wij zien.
![]()
Ik zie de dolfijnen zonder te zoeken en mijn dochtertje zegt : ik zie iemand die danst bloot in een fles… :mrgreen: :lol:
@Karin2 wrote:
Ik heb eigenlijk alleen maar ademloos zitten kijken. Wat ontzettend knap ingestudeerd!
Ik zie het mijn dochter nog niet doen, die zit op streetdance maar speelt het liefst “vlindertje”
De kleding vond ik helemaal bij de act passen. Ik denk dat de kinderen er geen seksistisch gevoel bij hebben. Ik vergelijk dat een beetje met de filosofische afbeelding van Sandro del Prete:
Wat zie jij ? Vast geen dolfijnen zoals de meeste kinderen zienDie zien namelijk helemaal niet wat wij zien.
![]()
net getest met mijn driejarige, eerst kwam er aarselend een uil, maar daarna kwam een stuk zekerder, benen mam, en billen…
Maar de kinderen die de blote vrouw zien, ziet niet wat ze doet en met wie
Ik las net een reactie van iemand wiens dochter ook op streetdance zit en écht niet zulke kleding aan heeft bij dansles. Vergeet niet dat de meisjes in het filmpje en professioneel dansen en voor een groot publiek optreden en niet op het pleintje in hun dorp
Dit is groots opgezet, een spektakel en daar hoort gewoon ook zulke kleding bij. Ik geef toe het is bloot maar het past helemaal in het plaatje.
Daarbij praten we hier wel over Paul Mitchell en de World of Dance.
Daar doet niet iedereen aan mee toch ?
Ik heb het even laten zien aan mijn dochter en die ziet “mama en papa” :mrgreen: , nou ik zou willen dat ik er zo uit zie hahahaha
Mijn zoon zag er een danseres in en dochter en meneer en mevrouw die dansen :mrgreen:
Ik zag in eerste instantie de dolfijnen niet, maar ik heb ze gevonden!
Wbt het filmpje, ik zie het probleem niet zo, het zijn gewoon danspakjes, en die bewegingen horen bij dit dansje, het is niet zo dat ze het hele filmpje die ene beweging maken, maar 2 keer ofzo.
Hoera!
Nadat iemand zei dat er 8 dolfijnen waren zag ik ze ook… haha ik was op zoek naar 2 grote dolfijnen en zag het dus echt niet Toen ik naar kleintjes zocht, zag ik t gelijk… oef :lol:
De dans blijf ik geweldig vinden :mrgreen:
Edit: Kaylee ziet er een meisje in… geen dolfijntjes? Nee geen dolfijntjes. Dolfijntjes aangewezen, nu dolfijntjes? Nope, geen dolfijntjes. :lol:
Ik liet het plaatje aan mijn jongste zoon zien, die is 3,5. Hij lachte heel lief naar me en zei: jam mama :inlove: :mrgreen:
En over het dansen, jee wat een talenten maar die kleding, nee sorry dat vind ik echt te ver gaan…
Zelfde meisjes, zelfde pakjes, dan op foto enz.
OMG dÃt wil ik mijn 7 jarige dochter écht niet zien doen :silenced:
Ze dansen fantastisch maar écht, het kan ook wel zonder het geschud met niet-aanwezige billen en borsten. Smakeloos.
Om nog maar te zwijgen over die outfits :naughty:
@Karin2 wrote:
![]()
Leuk dit soort plaatjes…
Mateo ziet 2 mensen…
En ze zijn aan het judo-en,… :inlove:
Ik vind die kinderen van 7 heel erg gepushed dansen. Heb daar niets mee…
vraag me dan trouwens af… er zijn nog zoveel meer nummers te verzinnen waarmee die meiden hun talenten (en die hebben ze zeker) kunnen laten zien.
En dat hoeft echt niet de amerikaanse K3 versie te zijn (of wat ze daar ook maar hebben :lol: ) maar iets tussen dat en wat ze nu doen moet echt wel te vinden zijn lijkt me… gewoon iets minder over the top.
Daar ben je als ouders toch ook bij betrokken lijkt me? (ik ben in elk geval nog wel erg betrokken bij het sporten ed van mijn kids).
Dus dan denk ik dat er in elk geval 5 ouderparen rondlopen die het dus wel goed vinden dat hun dochter van 7 dit doet…
deze vind ik een stuk aandoenlijker
http://www.youtube.com/watch?v=NZ1nHLzbbYM&feature=related
en je praat over hetzelfde nummer en zelfde leeftijd…
maar zag op youtube al diverse linkjes, zelfs dat het in het nieuws is geweest enzo, en intervieuw met ouders (helaas kon ik die niet horen, was verwerkt in een filmpje)
maar denk dat het gewoon de kleding is, zo uitdagend zo kort etc. wat de meeste stoort.
en die fles… met veel moeite heb ik wel dolfijnen gezien, maar tja… die man en vrouw blijft de overhand houden… :oops: