Heel bijzonder
Ook hier de emoties hoog na het lezen van jouw verslag. Wat omschrijf je het ook levendig, ik voel e enthousiasme er door heen!
Wat heb jij een gave reading gehad meid!
En dan het vooruitzicht nog eens dat hij volgend jaar terug wil komen. Meis ik ben plaatsvervangend blij en erg enthousiast voor jullie!!!
God wat fijn zeg oh wat moet je hier een goed gevoel bij hebben, en wat lief dat hij over een jaar nog een keer wil komen
Wat een bijzondere ervaring moet dat geweest zijn zeg!! Poe, en dat van je moeder… :hug: Jeetje meid. Over een jaar nog een keer. Spannend zeg!!
Met Char heb ik niets “is het een m? nee? een N?”…enzovoorts en zo denk ik over het algemeen ook over andere mediums (op tv dan).
Maar deze meneer Ogilvie heeft mijn twijfel, ik ben geneigd hem te geloven en heb ik vaak verbaasd gezeten na wat ik gezien had. Jouw verhaal heeft daartoe bijgedragen en ik vind het hoe dan ook geweldig dat jij de reading als zo speciaal hebt ervaren!
Wauw!!! Wat een geweldige ervaring hè? :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Kippevel, wat fantastisch zeg!
Prachtig verhaal…en over een jaar nog eens. Hopelijk komt ze dan nog duidelijker door.
Ik volg z’n tv-uitzendingen zoveel mogelijk, dus hou het zeker in de gaten.
Apart om mee te maken lijkt me…
Maar wist hij dan echt helemaal niets van te voren? Je had ook nog geen verhaal gemaild naar rtl?
Laten ze ook nog zien dat die man gelijk de wc in rende… :lol:
WOW
Zo zeg! Impessive! Ik vind het een vreemd mannetje maar hij heeft wel iets. Hij maakt er ook geen poespas omheen en geeft zelf ook wel eens toe dat het niet lukt (of zoals bij jou dat hij zelf niet tevreden is) Dat maakt hem wel geloofwaardig.
Ik zou 'm best wel eens willen ontmoeten maar of ik zou willen mét camera’s :think: Knap van je dat jij wel ‘durfde’!
Ik ga het volgen; hier en op tv! Bedankt voor het delen van je ervaringen!
wát een ervaring zeg!
echt gaaf!
ben heel benieuwd naar de uitzending!
Wat ontzettend bijzonder zeg! Lijkt me heel dubbel, zowel rustgevend op een bepaalde manier alsmede dat het vanalles overhoop haalt in je hoofd.
Mooi opgeschreven trouwens!
Was dit topic aan het zoeken maar kon hem niet vinden :doh: . Nu dus gevonden :roll: . 4 november gaan we naar hem toe :dance: . Ben benieuwd. Hij kwam hier dicht in de buurt dus dacht…die kans grijp ik. En er was nog plaats.
wat een ervaring!!
En wat apart allemaal.
Ik ga zeker kijken als je op tv komt!
Echt gaaf hoor.
Wji gaan voglende week zondag weer naar hem toe. Ben voor de zomer ook geweest. Echt super hoor!
Nog meer meiden die 15 oktober heen gaan?
Jeetje wat een een ervaring…krjg er helemaal kippenvel van…
Ik heb bij Char en Jomanda enz ook zoiets van :think: :think:
Maar heb onlangs een intervieuw over hem gelezen…
en vind het een bijzondere man…
Wat goed dat je over een jaar weer een reading krijgt…
Helemaal te gek. Ik krijg echt kippevel als ik je verslagje lees.
Ik geloofde à l helemaal in hem maar als ik dit zo lees dan is er geen twijel meer!!
Nog anderhalve week en dan zal ik es kijken naar hem in t echt.
Getty
Kippevel ! Heel bijzonder…