Thuisreading Derek Ogilvie, uitzenddatum bekend!!!!!!!!!

Derek Ogilvie himself!! :dance:



Werd vorige week gebeld naar aanleiding van een tv opname waar wij bij zijn geweest en ze zochten nog een aantal mensen waar ze een thuisreading wilden proberen maar gingen bij 20gezinnen langs. En van die 20 gezinnen zouden ze er 5 uitkiezen…

Gister werd ik gebeld met de mededeling dat ze aankomende vrijdag langskomen!

Dit zal ook wel op tv uitgezonden gaan worden en wel heel zwaar en emo worden, maar dit is een kans die ik niet kan laten liggen!



Ben er helemaal hyper van!!!

wat supergaf zeg :dance:

Oh wat spannend zeg!!!

doodeng!! maar ook gaaf :slight_smile:

Spannend hoor!

ooh wat eng…maar ook spannend!



(ik zou het niet aandurven met tv-camera’s erbij :shifty: :oops: )

ow wat spannend :slight_smile: maar lijkt me echt super om mee te maken!!!

Wauw wat gaaf!!!

Jeetje wat gaaf zeg, gefeliciteerd! Dringt het al wel een beetje tot je door? Ik kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk is om zo’n telefoontje te krijgen :slight_smile:

wow, wat gaaf zeg!!!

hoe kiezen ze die gezinnen precies?

moet je een verhaal vertellen?

Spannend zeg…

Ow wat gaaf! Ik zou ook zo graag een thuisreading van hem willen maar niet met al die camera’s hihi. Ik vind je stoer! 8)

Gaaf!

Wauwwwwwwwwwww!!! :shock:

Wat geweldig!!!

Oh ik ben echt heel erg benieuwd…die man is zo ontzettend goed, zo bijzonder…jeetje…ben stiekem wel een beetje jaloers (op de goede manier he :wink: )

het is allemaal nog kriebelig en spannend!! Ik heb kort gemaild toen dat mijn moeder helaas om het leven gebracht is en mn schoonbroer verongelukt is. Dat vonden hun interessant genoeg om een reading over te doen! Over mijn moeder is wel heel veel in het nieuws geweest maar des te uitdagender vind ik het, dat hij mij nieuwe dingen kan vertellen en me echt kan overtuigen dat hij contact heeft met overleden mensen!

Wauw spannend zeg, maar ook wel weer heel erg speciaal…



@sonja1985 wrote:

het is allemaal nog kriebelig en spannend!! Ik heb kort gemaild toen dat mijn moeder helaas om het leven gebracht is en mn schoonbroer verongelukt is. Dat vonden hun interessant genoeg om een reading over te doen!!
Jeetje wat een heftige tijd heb je meegemaakt zeg :hug:

Maar wat ik me afvroeg, op de tv zeggen ze altijd dat Derek niets weet van het gezin waar hij in terecht komt, zou dat dan echt zo zijn als ze op de redactie dit al wel weten?

dat durf ik je niet te zeggen, maar ze hebben me dit van tevoren wel gevraagd omdat hun op die manier willen uitsluiten dat Derek met dingen komt die makkelijk te vinden zouden zijn geweest, en ik het doorgestoken kaart zou vinden. Of ze deze info aan hem doorspelen weet ik eigenlijk niet. Derek is ook niet degene die besloten heeft om bij mij te komen, dat heeft dan weer de redacteur van het programma gedaan.

Ze nemen ook de hele dag tijd voor ons, zullen er in de ochtend rond een uurtje of 10 a 11 zijn en het duurt tot het einde van de middag

Spannend hoor!! Weet je al wanneer hij komt?

Ik hoop voor je dat je moeder door zal komen (zo heet dat toch?) want volgens mij kun je dan pas echt afscheid van haar nemen. Als je weet dat ze toch zo nu en dan bij je is.

Spannend zeg.

aankomende vrijdag komen ze al!!!