Thuisreading Derek Ogilvie, uitzenddatum bekend!!!!!!!!!

ow joh wat lijkt me dat eng, maar als je dit graag wilt is het ook wel te doen lijkt me, meis sterkte met dit emoitioneel iets… ik hoop dat het goed gaat en je er een goed gevoel bij houd he…



sterkte :thumbup:

Oh wat bijzonder!!!



Ik ben ook heel benieuwd of hij dingen zegt die andere mensen niet weten…

Ben ook heel benieuwd of hij meer weet te vertellen dan wat jullie hem vooraf verteld hebben. Zou anders zo’n teleurstelling zijn.



Ik hou dit topic in de gaten :mrgreen:

Oh jee wat spannend. Wij gaan 15 oktober naar hem toe in het theatherfabriek in Amsterdam. Daar worden ook tv opnames gemaakt. Ik ben ook er nieuwsgierig hoe het zal gaan.



Groetjes

@Getty wrote:

Oh jee wat spannend. Wij gaan 15 oktober naar hem toe in het theatherfabriek in Amsterdam. Daar worden ook tv opnames gemaakt. Ik ben ook er nieuwsgierig hoe het zal gaan.



Groetjes




Ook dan zijn wij aanwezig! Die kaartjes hadden we al en ik wilde ze nu eigenlijk verkopen omdat hij bij ons thuis komt, maar mijn vriend wilde de sfeer in het theater ook nog meemaken!!

Hallo hier Marite van de planeet Verweg… ik voel me een enorme kneus, maar wie is Derek Ogilvie? :shifty: :oops:



Ik heb zijn naam al wel vaak horen vallen (of eigelijk vaak zijn naam gelezen) en zag een boek met een titel als “De babyfluisteraar”.

Maar veel meer weet ik nog niet (ff googlen zo maar).



Hahaha, dat krijg je als je alleen ned. 1,2 & 3 hebt he :wink: .



Maar het klinkt in elk geval wel heel erg stoer hoor!

En spannend, zo’n filmploeg in je huis!

Jeetje wat gaaf oh dat leuk mij ook wel wat super hoor.



Hopelijk heeft hij nog veel dingen voor je te vertellen.

och jee, wat een triest verhaal mbt tot je moeder… :hug: maar wat spannend dat ie komt dan zeg! Ik hoop voor je dat ie je kan helpen!

Ga zelf de 11e naar zo’n show, ben benieuwd hoe dat zal zijn.

Laat je wel weten hoe het was???

Ik ben ook benieuwd maar ook naar de uitzending tzt, laat je nog weten wanneer dat is?

wauw wat gaaf. Ik hoop dat je antwoorden krijgt op al jou vragen.

@sonja1985 wrote:

Derek Ogilvie himself!! :dance:



Werd vorige week gebeld naar aanleiding van een tv opname waar wij bij zijn geweest en ze zochten nog een aantal mensen waar ze een thuisreading wilden proberen maar gingen bij 20gezinnen langs. En van die 20 gezinnen zouden ze er 5 uitkiezen…

Gister werd ik gebeld met de mededeling dat ze aankomende vrijdag langskomen!

Dit zal ook wel op tv uitgezonden gaan worden en wel heel zwaar en emo worden, maar dit is een kans die ik niet kan laten liggen!



Ben er helemaal hyper van!!!






Ow wow!! Wat gaaf zeg!! Ik hoop voor je dat het je antwoorden geeft meid!

ze komen dus vrijdag al :shock: meeen

ik ben erg benieuwd! gooi je alvast een tipje van de sluier op? :pray:



het lijkt me sowiezo al erg gaaf om van hem een reading te krijgen, maar met jouw verhaal over je moeder en je broer zal het helemaal een bijzondere ervaring zijn denk ik!

ik hoop dat je er veel aan zult hebben!

Zo super gaaf zeg :thumbup:

Ik hoop dat je antwoorden krijgt en dat je moeder even zich laat horen :hug:

Wanneer komt het op tv??? :mrgreen:

dat weet ik nog niet, maar ik zal hier zoiezo nog een verslag zetten van hoe het is geweest en zodra ik weet hoe en wat, weten jullie t ook!!!

Jemig, wat spannend!

zooooooooooooooooooooooooooooooo te gek :shock: :shock: :shock: :shock:



gr Leonie

Zo spannend en superrrrrrrrrrrrrr gaaf :thumbup:

hey meid



wat harstikke fijn voor je ik zou dat ook heel graag willen krijgen



hoop je op televisie te mogen zien ga zeker kijken





knuffel nathalie

@sonja1985 wrote:

@Getty wrote:
Oh jee wat spannend. Wij gaan 15 oktober naar hem toe in het theatherfabriek in Amsterdam. Daar worden ook tv opnames gemaakt. Ik ben ook er nieuwsgierig hoe het zal gaan.



Groetjes




Ook dan zijn wij aanwezig! Die kaartjes hadden we al en ik wilde ze nu eigenlijk verkopen omdat hij bij ons thuis komt, maar mijn vriend wilde de sfeer in het theater ook nog meemaken!!




Ik dacht dat ze naar aanleiding van dat optreden dan keken waar ze thuisreadings gingen doen??

Ik vraag me nu idd af of je ooit als “argeloze” bezoeker wel aan bod komt.

Jij vertelde dat je eerder al gemaild had?



Niet dat ik iemand wil aanvallen hoor



Groetjes

ben helemaaaaaaaal niet jaloers hoor, echt niet :liar: :liar: :liar: :liar:



hoop dat je de antwoorden krijgt die je zoekt…