Bijzonder zeg. Wat zal het een ervaring voor jullie geweest zijn.
En wat aardig dat Derek dan aangeeft volgend jaar weer bij je langs te willen komen.
Wauw klinkt echt heel heftig…gaaf dat hij contact kreeg!
Wauw wat is dit toch bijzonder zeg!
hee gaaf zeg…
Ik heb hem gistermiddag bij mijn ma in de straat gezien… hij was voor een thuis reading bij de over buuf van mijn ma… en hij stond net op het punt om in zijn camper te stappen en weg te gaan…
liefss :vlinder:
Ik heb het net helemaal gelezen, en hoewel ik bestwel nuchter ben met zoiets, vind ik dit wel heel bijzonder hoor!
Ik ga tzt zeker kijken naar de uitzending!
Wow geweldig dat jullie zijn uitgekozen voor een thuisreading! dat heeft dan toch zo moeten zijn. ik zou ook best wel een reading willen of naar een opname in amsterdam gaan. Wie weet komt het er nog wel van.
ik ga de uitzendingen wel volgen en wil ook wel zien hoe het bij jullie is gegaan. super hoor!
X Anita
Wow wat een bijzondere ervaring zeg!!
Bijzonder hoor!
Ik ben dan zo’n nuchtere doos die de hele tijd in de gang “dag mam!” zou gaan zeggen! :mrgreen: Heerlijk idee lijkt me!
jeetje echt bijzonder zeg!!!
Morgen naar het theater. We vinden het best spannend. Vanaf volgende week kunnen we het op tv kijken.
Getty
uitzendingsdatum is bekend!
23-10-2008 om 21.30 op rtl 4!
Wel even zwaaien naar me hé! Schijnbaar al voorstukjes op tv!!
Whaaaaa krijg zenuwen!!!
23 oktober?! Da’s volgende week al!
ZWAAI! :thumbup:
Ik ga kijken!!
Ik ga ook kijken!
Ik zag al wel een voorstukje over een meisje die iets in haar vinger voelde en dat ze ja zei toen hij dat vroeg.
nee dat ben ik niet, ik zit in het voorstukje dat ik huil en hij zegt dat mijn moeder niet kan accepteren dat ze is overleden :oops:
Het staat op de kalender!!! :inlove:
@sonja1985 wrote:
nee dat ben ik niet, ik zit in het voorstukje dat ik huil en hij zegt dat mijn moeder niet kan accepteren dat ze is overleden :oops:
ik had je verhaal hier gelezen en ik zag vd het voorstukje en ik zei tegen mijn lievie…he volgens mij is dat van een vd meiden van KOK…
en ja dus :mrgreen:
ben benieuwd :thumbup:
@colle wrote:
@sonja1985 wrote:nee dat ben ik niet, ik zit in het voorstukje dat ik huil en hij zegt dat mijn moeder niet kan accepteren dat ze is overleden :oops:
ik had je verhaal hier gelezen en ik zag vd het voorstukje en ik zei tegen mijn lievie…he volgens mij is dat van een vd meiden van KOK…
en ja dus :mrgreen:
ben benieuwd :thumbup:
Ja dat had ik zoujuist ook :mrgreen:
Ik ga zeker kijken, of het iig inprogrammeren om op te nemen:-D:
ojee straks word ik nog een kok celebrity hahahahaha :oops: :mrgreen:
Sonja, wat een bijzondere ervaring zeg…wauw…ik heb net je verhaal zitten lezen, samen met m’n man.
Maar wat heftig wat jullie hebben meegemaakt qua verdriet…
Ik bewonder Derek zeer, geloof hem 100% en jouw verhaal bevestigt mijn gevoel alleen maar. We gaan zeker kijken!
Ik ben benieuwd of Derek volgend jaar weer bij jullie komt…het lijkt mij wel een man van zijn woord.