ja wij hebben hem ook straks maar eens proberen ja morgen vroeg eigenlijk he
heb hem binnen en is echt simpel in te stellen ben er nu al verliefd op hahahaha
heb je die wek geluiden al gehoord lag echt helemaal krom om die koeien geluiden :mrgreen:
en wat is de lamp fel op zijn hoogst daar wordt je zeker wakker van
veel plezier met testen! hopelijk worden jullie allemaal lekker wakker nu!
Hier is hij al getest, voor mij duidelijk ik stel hem niet meer in op de gebruikelijke tijd maar een kwartier later, ik wordt namelijk ongeveer na een kwartier al wakker van het licht
had de lamp gisteren als nachtlamp gebruikt dus de lux stond laag, werd dus meer wakker van de vogel geluiden dan de lamp.
maar tot nu toe tevreden, vandaag wel mijn vrije dag dus kon ook rustig wakker worden. Ben benieuwd maandag hoe het dan gaat
IK werd wakker van het ping-geluidje dat hij maakt als hij aangaat 8) …nog niet effectief dus hahaha. Op zich niet erg als hij niet door mij op het verkeerde alarm was afgesteld (2e). Nog geen geduld gehad om uit te zoeken hoe ik dat niet af laat gaan.
@mamy wrote:
Hier is hij al getest, voor mij duidelijk ik stel hem niet meer in op de gebruikelijke tijd maar een kwartier later, ik wordt namelijk ongeveer na een kwartier al wakker van het licht
Ik denk dat ik dat ook zal hebben.
Kan hem Maandag pas echt uittesten, hoef dan pas weer te gaan werken.
ik heb hem nog steeds niet binnen
ja hier ook getest vanacht/morgen
ben er wel wakker van geworden maar dan ook klaar wakker…
kijken of het morgen ook werkt
hier nog steeds niks hoor , ga er wel even achteraan
hier nu 3 ochtenden getest, het bevalt tot nu toe goed, wél heb ik de tijd wat korter gezet, ipv half uur 20 minuten.
Ik heb echt het idee dat ik rustiger wakker wordt wel.
Hier ook al 3 ochtenden getest maar kan niet zeggen dat het werkt. Wordt niet wakker van het licht maar in dat half uur wel van mn kids.
vind het wel een mooi ding en ook handig dat het een lamp en wekker/ radio in een is.
ik vind hem niet heel bijzonder en denk dat ik hem terug doe en 17 dec soort gelijk ga halen bij intertoys voor 19.99 en die heeft ook nog 7 kleuren en datum en temperatuur alleen geen usb
@neirod wrote:
Hier ook al 3 ochtenden getest maar kan niet zeggen dat het werkt. Wordt niet wakker van het licht maar in dat half uur wel van mn kids.
vind het wel een mooi ding en ook handig dat het een lamp en wekker/ radio in een is.
Ik heb ook nog niet de mogelijkheid gehad om hem te testen, want iedere keer zijn de kinderen eerder wakker dan de wekker :roll:
Ik wist niet wat ‘The insiders’ was, wie kan er mij wat over vertellen?
zie nu dat er tot 10 dec. een inschrijving was voor een coctailpakket…
jammer dat je daar geen bericht van krijgt! was echt iets voor mij geweest
Ik heb nu twee ochtenden getest met de wake-up light maar ik ben er nog niet weg van. Kwestie van goed afstellen misschien?
Nou ja nog tijd genoeg om te testen
@knipoogje1983 wrote:
zie nu dat er tot 10 dec. een inschrijving was voor een coctailpakket…
jammer dat je daar geen bericht van krijgt! was echt iets voor mij geweest
Volgens mij was dat alleen voor Belgische insiders toch? :eh:
Wake-up Light…
Ben nog niet helemaal weg van de licht-functie (en buiten dat zijn ook hier de kindjes al wakker voor de wekker gaat :roll: ). Vogeltjes en yoga klinkt wel aangenaam zo 's ochtends vroeg…
Soleil, wat voor tik-geluidje maakt ie bij jou dan, als ie aanslaat?? :eh:
Waar ik wél helemaal weg van ben: de zonsONDERgang-simulatie :inlove: maar om 'm alleen daarvoor aan te schaffen??
En wat me tot nu toe nog erg stoort: het licht van de tijd!!! Is zó fel, ben ik helemaal niet gewend… ben gewend om echt in het donker te slapen, en da’s nu niet zo, de tijdsaanduiding is echt fel…
@Jiska wrote:
En wat me tot nu toe nog erg stoort: het licht van de tijd!!! Is zó fel, ben ik helemaal niet gewend… ben gewend om echt in het donker te slapen, en da’s nu niet zo, de tijdsaanduiding is echt fel…
ook die kan je afstellen
ff boekje lezen !!!