hmm dus als je gegevens hebt doorgegeven moet je wel borg betalen?
Volgens mij niet Karin.
Juist omdat er zoveel mesne waren die geen borg wilden betalen wat met Philips overlegd dat er geen borg betaald hoeft te worden
Er hoeft geen borg betaald te worden.
Vanaf 6 Dec. (dus vandaag) worden ze verstuurd. Ze zullen deze week wel aankomen. Hier komt zelden post op Maandag en volgens mij ging de post deze week weer staken of niet??
tnt staakt volgens mij 7 en 8 december, maar das alleen voor briefpost. Pakketpost wordt wel bezorgd
Dank je wel. Dacht dat alles deed staken. Hebben we misschien geluk dat hij morgen aankomt.
:eh: iemand de wake-up light al ontvangen? Hier helaas nog niets gezien, ben zooo benieuwd :lol: maar goed, ben ook gewoon te ongeduldig; ze zijn vanaf 6 december verstuurd, en 't is nu pas de 8e én de dag is nog niet voorbij
Wij hebben ook nog niks ontvangen.
ik heb van de week gemaild omdat op 6 december de wake up light nog niet bij mijn campagnes stond.
toen waren ze nog niet aan verzenden toegekomen volgens het antwoord op dat mailtje
:dance: hier staat ie ondertussen wel bij mijn campagnes, en bij de blog staat ook vermeld dat 't verzenden wat vertraging opgelopen heeft, maar dat ze vanaf morgen bezorgd gaan worden :dance:
Bij mij ook! Ik ben benieuwd!
bij mij ook ben erg benieuwd
Hmmm ik ga ook even kijken. Ik ben wel uitgekozen, maar heb nog niks gehoord/gelezen over het verzenden.
Ben wel benieuwd of het echt zo relaxed wakker worden is…
Jaaaa, idd vanaf morgen worden ze verstuurd :lol:
Yeah hij is binnen hoor :lol: :lol:
Hier is ie ook net bezorgd!!!
Hier hebben we hem ook binnen :lol:
Hier is hij ook binnen!!!
Ik ga hem vanavond gelijk proberen.
hier nog niet ontvangen
hier wel pakje aan de deur gehad maar was niet thuis :mrgreen:
Binnen! Maar geen geduld om nu in te stellen, ben eerst mijn ook vandaag binnengekomen mobiel aan het uitvogelen!