The Insiders

Wie is er ook de Douwe Egberts koffiebonen aan het uittesten via The Insiders?

Ikke wel, en moet bekennen dat het heeeeeeeeeeerlijk smaakt.

Ben weer helemaal om naar filterkoffie.

En lekker makkelijk hoor. Normaal doe je bv drie schepjes koffie, nu neem je gewoon drie hele bonen en die vallen vanzelf uiteen in je filter als het water erover gaat.

Dus het eerste bakkie erg positief. Vanavond even vriendinnen laten proeven :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Klinkt erg lekker!

Mag ik een bakkie bij je komen doen :mrgreen:

@aapie wrote:

Klinkt erg lekker!

Mag ik een bakkie bij je komen doen :mrgreen:

Kom gerust langs. Overijssel in de buurt?

Vind het nu al jammer dat ik niet mee kon doen.

Wij hebben hier alleen de senseo nog maar staan.

Ik heb me ingeschreven voor de mix drankjes, volgens mij vandaag of morgen bekend wie die mag gaan testen.

Daar heb ik ook aan meegedaan :mrgreen:

Hoop dat jij er ditmaal bij zit :thumbup:

Zag net op de site een nieuwe campagne.

Een Philips Wake-up light.

Ik heb me aangemeld. Lijkt me heerlijk om dit te testen.

Ik heb de doos vandaag ook binnen gehad,maar ik heb ze nog niet geproefd.

Ga ik morgen doen.Ben benieuwd.

vandaag ok aangemeld zag het drank mixje staan vind man lief vast lekker…

maar kon niet eens mee doen en hij was wel open???

ik was helaas niet uitgeloot!!!

en ook ik wacht op de goedkeuring van de mixdrankjes hahahahaha

ennuh die wekkerlamp!! wel jammer dat je 79 euro aan borg moet betalen!!! dus die doe ik niet

@kimmetje23 wrote:

ennuh die wekkerlamp!! wel jammer dat je 79 euro aan borg moet betalen!!! dus die doe ik niet

Die borg betaal je niet van te voren. Ze willen alleen je gegevens om achteraf het geld te kunnen incasseren.

Was bij de ontharingsset ook zo. Ging prima allemaal.

@MamavanImke wrote:

@kimmetje23 wrote:

Die borg betaal je niet van te voren. Ze willen alleen je gegevens om achteraf het geld te kunnen incasseren.

Was bij de ontharingsset ook zo. Ging prima allemaal.

Echt? Denk dat ik me dan ook op ga geven; ben heel benieuwd of dit wat is! Het staat er een beetje alsof ze van te voren al geld incasseren :? en daar hou ik niet zo van :? 't is toch een aardig bedrag…

Is zeker een aardig bedrag.

Bij de ontharingsset was het 200 euro.

Je geeft of je bankgegevens, of je creditkaart gegevens.

Daar doen ze verder niets mee.

Alleen als je beslist om hem te houden of als hij kapot teruggestuurd wordt gaan ze het geld afschrijven.

Douwe Egberts bonen heb ik sinds gisteren in huis. Ik zelf drink geen koffie maar mijn vriend wel. Hij heeft het nog niet geprobeerd. Blondie wist niet hoeveel erin moest bij een hele pot koffie :mrgreen:

Ook aangemeld voor de drankjes, dat drink ik dan weer wel.

Afwachten of ik ze mag testen.

Philips Wake-up light net de mail van gehad, heb me wel aangemeld.

Maar het kwam echt zo over in de mail dat ze eerst het geld afboekten van je rekening en daarna kreeg je de Lamp/wekker thuis gestuurd :think:

Beste Insider,

Je hebt je nu officieel kandidaat gesteld voor de Philips Wake Up Light campagne. Binnenkort zal je te weten komen of je één van de uitverkorenen bent die dit fantastisch toestel mag uitproberen.

Je hebt gekozen om de waarborg van 79,99€ te regelen via bankkaart wanneer je geselecteerd zou worden. Er werd dus nog geen waarborg geregeld.

Binnenkort maken we de selectie bekend, er zijn dan 2 mogelijkheden:

Je wordt geselecteerd voor de campagne:

Je zal op dat moment van ons een mailtje ontvangen met de uitnodiging om je waarborg van 79,99€ online te betalen met je bankkaart. Pas wanneer we je waarborg ontvangen hebben, ben je definitief geselecteerd. Hierover later meer info.

Je wordt niet geselecteerd voor de campagne.

Je hoeft niets te doen. We zullen je niet vragen om geld over te schrijven en we zullen ook geen geld van je rekening halen.

Als ik het op dat moment niet kan missen dan gaat het niet door :slight_smile:

wel een beetje raar, dat je eerst dat bedrag moet betalen hoor… :think:

Las op de site dat het bedrag vooruitbetalen alleen is als je met een bankkaart wil betalen.

Wij geven een garantie via creditkaart af, dan gebeurd het niet.

Geen idee verder.

Ik ben niet bezig met de koffie bonen.

Heb hier nog wel Ajax schoonmaak liggen. Echt heerlijk om te ruiken en goed om mee schoon te maken.

Ik heb me wel ingeschreven voor de mix drankjes, maar niet voor de wake-up light. Ik wil ook niet die borg betalen.

Ben wel benieuwd of we uitgenodigd worden voor de mix drankjes.

Ben al een tijdje lid maar niet actief. Net weer eens ingelogd. maar de mixdrankjes zit vol. jammer hoor

@MamavanImke wrote:

Las op de site dat het bedrag vooruitbetalen alleen is als je met een bankkaart wil betalen.

Wij geven een garantie via creditkaart af, dan gebeurd het niet.

Geen idee verder.

Niet iedereen heeft een creditkaart en ook veel mensen kunnen dat bedrag niet meteen missen.

Dan vind ik de buzzer beter, pas betalen als je het wilt houden.

hier ook de bonen aan het wommen… heerlijke koffie…

ik heb me ook ingescherven voor de mixdrankjes en de wake up light heb ik ook aan mij voorbij laten gaan.

Wowwwwwwwwww ik vind het echt lekkere koffie zeg.

Ik ben helemaal om geloof ik :think: Heb weinig senseo meer gedronken sinds ik die bonen test. Ideaal hoor. En de kinderen vinden het ook makkelijk. Die willen graag de bonen deponeren. Geen geknoei met het schepje en losse koffie.

Zijn jullie ook enthousiast?