The Insiders

Ik zelf drink geen koffie, maar mijn vriend wel.

Hij drinkt nu iedere dag die koffie. Vind hem ook erg lekker.

Nu wachten of ik de mixdrankjes mag testen :slight_smile:

heb me ook aangemeld voor de philips wake up light wilde hem al heel lang dus hoop zo dat ik wordt uitgeloot :pray:

ben pas sinds kort lid dus was te laat voor de mix drankjes helaas :lol:

krijg je trouwens een email bij nieuwe acties ?

@Ilsederooy: ik zelf krijg geen mailtjes als er nieuwe producten zijn, maar een vriendin van mij wel.

Ik kijk elke dag even of er wat nieuws bij staat :wink:

Heeft iemand al wat gehoord van de mixdrankjes. Zag op de site dat sommige mensen al ingeloot zijn.

Heb zelf nog niets gehoord, dus wie al wel???

Ik heb ook nog niks gehoord.

Zelfs geen bericht dat ik er niet bij ben :think:

Ik ga meestal 1x per dag kijken of er iets nieuws is, maar krijg er ook wel bericht van.

:dance: :dance: :dance: whoei! Ik mag de mixdrankjes testen :dance: :dance: :dance:

Whahaha snap er níks van; ik heb me aangemeld op de laatste dag dat je je voor die campagne in kon schrijven, meteen gedaan, niets gemotiveerd :oops: en toch: taadaa: geselecteerd :o

Vanaf 18 november kan ik 't pakket verwachten, ben heeeel benieuwd!

ik mag ze ook uitesten!! ben benieuwd naar de drankjes hoe ze smaken

ik kan em vanaf 8 nov al verwachten

Wat leuk voor jullie.

Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.

Drinken jullie vaker mix drankjes?

yup hier ook aan de mixjes… ben benieuwd… manlief zei al… dus we gaan ons volgend weekend bezuipen? :lol:

Maar we zien wel. :drool:

hier mogen we ook testen :dance:

hoeveel van die blikjes zou je kunnen verwachten??

iemand een idee?

HIer mogen we ook de mix drankjes uit proberen

Je krijgt 16 blikjes in totaal, als ik t goed heb, bij elke smaak zit als ik goed gelezen heb een bij passend glas of andere gadgets, dus zouden dan 4 glazen zijn.

Je kreeg mini bekertjes om mensen te laten testen, ook wel handig haha :lol:

HIer vandaag het pakket al binnen gekregen.

Zitten inderdaad 4 soorten in en van elk soort 4 blikjes dus, 1 leuk glas en een leuke gadget :mrgreen:

Vandaag pas een mailtje gehad dat ik niet uitgekozen was voor de Mixdankjes.

Nu afwachten op de volgende mail of ik wel de Philips lamp/klok mag gaan testen. Nu is het zonder waarborg. (ook hier geen mailtje over gehad)

Hier mogen we samen de lamp/wekker testen.

Mijn vriend er eentje en ik. :clap:

Geweldig!! Succes met testen. Ben benieuwd wat je er van vindt,

Ik ben niet uitgekozen.

Vind het wel een beetje vreemd, had waarborg gegeven en ging door latere berichten (dat de waarborg gestopt werd) er van uit dat er te weinig inschrijvingen waren.

ik mag hem ook testen, moeten we nou wel of geen borg van te voren betalen :think:

@MamavanImke wrote:

Geweldig!! Succes met testen. Ben benieuwd wat je er van vindt,

Ik ben niet uitgekozen.

Vind het wel een beetje vreemd, had waarborg gegeven en ging door latere berichten (dat de waarborg gestopt werd) er van uit dat er te weinig inschrijvingen waren.

dat vind ik idd ook wel een beetje stom… :think:

Yes ik mag hem ook testen :dance: :dance: :dance:

ik heb er dus net een van mijn liefie voor mijn verjaardag gekregen :oops: maar had me al ingeschreven :mrgreen: Maar mijn moeder wil hem wel heel graag testen en houden als ie haar net zo goed bevalt als dat ie mij bevalt :thumbup:

En je hoeft geen borg te betalen, daar ging de laatste mail over. Omdat veel mensen niet wilde meedoen vanwege die borg (bleek uit de weinige aanmeldingen) is er in overleg met Philips besloten het zonder borg te doen :thumbup: Philips wil natuurlijk toch wel dat er getest wordt he :wink:

maar juist daarom vind ik het raar kimmie, dat er dus blijkbaar mensen zijn die wel borg bestaald hebben en hem uiteindelijk niet mogen proberen

Maar wordt de borg dan wel geïnd :think: Ik heb me namelijk ook pas ingeschreven NA die mail dat er GEEN borg gerekend ging worden :lol: Ik vond het ook een beetje tricky nog om die borg af te laten schrijven omdat i Insiders verder nog niet ken :shifty: :wink: Maar ik vraag me dus af of de mensen die zich ERVOOR hebben ingeschreven op deze campagne, of daar dan de borg alsnog van geïnd wordt of dat die terug gestort gaat worden :think: