lijkt mij dat die borg toen geint is, en dat ze die nu terug krijgen als ze niet mee mogen doen.
maar ik vind dan, die mensen hebben besloten om borg te betalen voor die lamp, en nu achteraf blijkt dat het niet meer hoefde, hebben meer mensen zich aangemeld. maar de mensen die borg betaalt hebben, willen hem blijkbaar wel heel graag testen, dus ik had het logischer gevonden als die dan zoiezo mochten testen.
vind het ook raar, dat ze de borg er af gehaald hadden omdat ze niet genoeg kandidaten zouden hebben, en als dan nu blijkt dat mensen die zich later pas hebben aangemeld hem ineens mogen proberen. (niet voor jou hoor, vind het leuk dat je hem mag proberen, maar gewoon in het algemeen)
Borg is niet bij mij er niet afgeschreven, maar ik heb het via credit card gedaan.
Begreep dat als je geen credit card had, je dan het geld van te voren moest overmaken.
Weet niet hoe het dan met het geld gaat.
Heb net hier, maar ook op de site van Insiders al een paar keer gelezen dat er 2 lampen naar 1 huishouden gingen.
Vind ik dan ook wel weer jammer.
Misschien snap ik het niet, maar wat doe je met 2 van die lampen in 1 huishouden.
Kan Insider misschien ook op letten.
Ingelke: geen verwijt naar jou hoor, ik zou ook samen inschrijven. Meer kans om te mogen testen.
Wij mogen hem ook testen, ben benieuwd.
Ik ook ! Maar volgens mij stond er dat pas als je geselecteerd werd, er dan pasgeld afgeschreven werd. Lees nu pas dat dat er af is.Beter om in deze dure tijd
Ik mag hem ook testen! Ben heel blij want ik ben eigenlijk al heel lang benieuwd of het wat voor me is, maar vind hem te duur om te kopen zonder te weten of het wat is.
Ellen, het geld is idd nog niet afgeschreven hoor, dat zou sowieso pas gebeuren als je geselecteerd werd. Maar wat jij aangeeft daar heb je wel een punt mee. Mensen die zich in het begin hebben aangemeld en die zelfs bereid waren om borg te storten, die zouden nu gewoon ook ingeloot moeten zijn. En ja tuurlijk vind ik het leuk dat wij hem alsnog mogen testen (al hebben we hem dus al) maar in principe zou je zeggen ‘wie het eerst komt wie het eerst maalt’ en dan zouden de mensen die zich heel in het begin hebben opgegeven MET borg voorrang moeten hebben. En naar ik hier begrijp is dat dus niet gebeurd :think: Maar goed, ik werk daar niet en heb dus geen idee hoe de ‘verlotingen’ gaan?! Mijn moeder is in elk geval heel erg blij :shifty: die was door mij al erg enthousiast gemaakt :lol: Ik weet niet welk type er getest wordt trouwens, maar ik krijg Joon dus niet aan zijn verstand dat mama echt GEEN echte vogeltjes opgesloten heeft in de lamp :lol: :lol: :lol: Lekker jong :inlove:
@MamavanImke wrote:
Geweldig!! Succes met testen. Ben benieuwd wat je er van vindt,
Ik ben niet uitgekozen.
Vind het wel een beetje vreemd, had waarborg gegeven en ging door latere berichten (dat de waarborg gestopt werd) er van uit dat er te weinig inschrijvingen waren.
Dit vind ik ook vreemd. Volgens mij hadden ze toen inderdaad weinig kandidaten, doordat de waarborg weg is gevallen kwamen er steeds meer. Waardoor ze best eerst kunnen kijken na de mensen die wel een waarborg wilden afgeven, ook al hoeft dat nu niet meer.
Ze hadden echt geen 4500 man die de waarborg zouden gaan betalen.
Ik was ook een van de eerste die zich toen aanmelden ervoor. Ik zou waarborg ervoor geven, maar dat hebben ze niet afgehouden toen en nu ook niet omdat we het niet van tevoren moesten betalen.
ook ik mag hem gaan testen, ik was bij degenen die wel een waarborg wilden geven, heb dus ook niet meegekregen dat het niet zou hoeven, ach we zien wel.
Ik las dat toen ook pas op de site bij hun. Ook nooit mail erover gehad.
ik ben ook verkozen, heb me in de tijd al aangemeld en moest toen mijn IMEI nummer gegeven en bankgegevens
vraag me alleen af in hoeverre je rustig wakker wordt als manlief 1 uur eerder op moet en gewekt wordt door zijn herrie en ik later door licht en vogeltjes geluid :think:
Heb me ook opgegeven voor Insiders.
Omdat k de borg vooraf moest voldoen heb ik besloten niet mee te doen aan de Wake up light campagne maar toen ik de mail kreeg dat ze besloten hebben de borg niet van te voren af te schrijven, heb ik me wel aangemeld voor de campagne en nu mag ik hem testen :dance:
Ben benieuwd of het was is voor mijn man, die staat al sinds jaar en dag bij de eerst piep van zijn wekker klaarwakker naast zijn bed
ik mag hem ook testen de lamp en ook heb ik op 6 nov de mix drankjes getest geweldig deze site
lees net in de mail mag hem vanaf 6 dec in huis verwachten
weet iemand hoeveel de wake up light koste als je hem wou houden ?
kan het niet meer vinden
Als het goed is gaan we dit weekend de mix drankjes testen tijdens een verjaardag… nou mag ik alleen geen alcohol, dus ik hoop dat de verjaardagsgangers extra voor mij willen testen :lol:
@ingemamavan2 wrote:
weet iemand hoeveel de wake up light koste als je hem wou houden ?
kan het niet meer vinden
Volgens mij was de borg iets van 80 Euro, zoveel zal hij denk ik ook gaan kosten.
Klopt borg was 79 euro en dat zou ook waarschijnlijk de aanschafprijs zijn mocht je besluiten hem te houden, dat is wat ik heb begrepen in het begin in elk geval
ik mag hem ook uittesten :dance:
Iemand de wake-uplight al gekregen?
Ik mag hem ook gaan proberen en ben heel benieuwd wanneer hij komt!
nog niets ontvangen en ook bij mijn campagnes op de site staat hij niet vermeld, ik neem aan dat ze dat nog gaan aanpassen