The Insiders

@ingemamavan2 wrote:

@Jiska wrote:

En wat me tot nu toe nog erg stoort: het licht van de tijd!!! Is zó fel, ben ik helemaal niet gewend… ben gewend om echt in het donker te slapen, en da’s nu niet zo, de tijdsaanduiding is echt fel…

ook die kan je afstellen

ff boekje lezen !!!

:doh: heb dus écht het hele boekje gelezen en braaf aan de hand daarvan de hele handel ingesteld, maar het stukje over de felheid van de tijd heb ik blijkbaar even gemist ofzo :think:

Afijn, toen ik gisteravond de zonsondergangsimulatie instelde, zag ik in het menu een symbool wat me eerder nog niet was opgevallen (het laatste tekentje in het menu) en jaaaa hoor: er verscheen een 4 in beeld… heb 'm nu teruggezet naar 2 en 't was vannacht al een stuk donkerder :stuck_out_tongue: aankomende nacht gaat ie terug naar 1 :silenced:

Hier vanochtend voor het eerst hem gebruikt! Ik was al rustig aan het wakker worden, en werd ineens echt wakker van “de vogeltjes” op de tijd dat ik op moest staan. Ik was zo wakker, en stond echt veel beter op als anders. Voor mij een succes, hoop dat dat zo blijft werken! Moet zeggen ben zowiezo lichtgevoelig, heb ieder jaar ook lichttherapie tegen winterdepressie.

Als het zo blijft, dan schaf ik hem aan :thumbup: .

Jiska, ik moet zeggen dat ik hem nu niet gehoord heb, maar de vorige keer hoorde ik een zacht piepje en bleek dat de lamp net aanging. Vanochtend niet gehoord.

ik ben verkocht!!

@ingemamavan2 wrote:

ik vind hem niet heel bijzonder en denk dat ik hem terug doe en 17 dec soort gelijk ga halen bij intertoys voor 19.99 en die heeft ook nog 7 kleuren en datum en temperatuur alleen geen usb

Hier was ik ook al aan het denken.

Ik vind deze zelf niet zo top. Ik vind het al irritant dat het licht veel eerder aan gaat dan dat ik op moet staan. Doordat ik slecht slaap kan ik dat half uurtje slapen wel goed gebruiken.

Vind het wel heerlijk om wakker te worden met de vogeltjes. De mijne gaat ook terug, ga niet zoveel betalen om hem alleen te gebruiken om wakker te worden met vogeltjes.

weet iemand al wat de prijs gaat zijn?

De prijs voor mensen die hem dan via jou willen kopen, met die flyer is 89 euro.Wat zal hij dan voor de testers kosten?

@ingelke wrote:

@ingemamavan2 wrote:
ik vind hem niet heel bijzonder en denk dat ik hem terug doe en 17 dec soort gelijk ga halen bij intertoys voor 19.99 en die heeft ook nog 7 kleuren en datum en temperatuur alleen geen usb

Ik vind deze zelf niet zo top. Ik vind het al irritant dat het licht veel eerder aan gaat dan dat ik op moet staan. Doordat ik slecht slaap kan ik dat half uurtje slapen wel goed gebruiken.

Vind het wel heerlijk om wakker te worden met de vogeltjes. De mijne gaat ook terug, ga niet zoveel betalen om hem alleen te gebruiken om wakker te worden met vogeltjes.

Maar dat is toch juist het concept van het hele wake up light systeem…dat je door het langzaam sterker wordende licht op een natuurlijke manier wakker wordt? Of zit ik er nou helemaal naast??? :think:

Voor ons is dát juist waarom we hem wilden testen, omdat je wakker wordt met steeds sterker lichtintensiteit (simulatie van een opkomende zon). Je kunt de tijd van het licht en de lichtintensiteit helemaal naar je persoonlijke voorkeur aanpassen, waardoor voor elk wat wils ontstaat.

Als ik had willen wakker worden van alleen een lamp had ik namelijk wel een lampje op tijdschakelaar gezet denk ik :shifty:

@jet wrote:

weet iemand al wat de prijs gaat zijn?

De prijs voor mensen die hem dan via jou willen kopen, met die flyer is 89 euro.Wat zal hij dan voor de testers kosten?

ik dácht, maar ik kan me vergissen 79 euro want dat was toch het oorspronkelijke borg bedrag… :think:

oja dat is waar, die borg ja. volgens mij was het borg bedrag 75 euro, maar ben niet 100% zeker van

@jet wrote:

oja dat is waar, die borg ja. volgens mij was het borg bedrag 75 euro, maar ben niet 100% zeker van

Even voor je opgezocht ik had het oorspronkelijke mailtje nog namelijk:

Je wordt geselecteerd voor de campagne:

Je zal op dat moment van ons een mailtje ontvangen met de uitnodiging om je waarborg van 79,99€ online te betalen met je bankkaart. Pas wanneer we je waarborg ontvangen hebben, ben je definitief geselecteerd. Hierover later meer info.
[/b]

@mamy wrote:

@ingelke wrote:
@ingemamavan2 wrote:

Maar dat is toch juist het concept van het hele wake up light systeem…dat je door het langzaam sterker wordende licht op een natuurlijke manier wakker wordt? Of zit ik er nou helemaal naast??? :think:

Voor ons is dát juist waarom we hem wilden testen, omdat je wakker wordt met steeds sterker lichtintensiteit (simulatie van een opkomende zon). Je kunt de tijd van het licht en de lichtintensiteit helemaal naar je persoonlijke voorkeur aanpassen, waardoor voor elk wat wils ontstaat.

Als ik had willen wakker worden van alleen een lamp had ik namelijk wel een lampje op tijdschakelaar gezet denk ik :shifty:

Nee je zit hier inderdaad niet naast :smiley:

Maar zoals ik al aangaf slaap ik heel slecht, ik word echt heel vaak wakker het s’nachts. Dan slaap ik liever door (als dat lukt) tot dat ik echt moet opstaan.

Ik heb ze terug gestuurd. Kunnen ze misschien nog iemand anders er blij mee maken.

Wie houdt/koopt de lamp???

Ik denk dat ik hem maar neem, hij bevalt me erg goed!

Ik vind het niks dus hij gaat denk ik terug, maar mijn vriend twijfelt nog.

Ik vind het licht irritant :mrgreen: , ach ik ben gewoon geen ochtendmens :angel:

Ik merk ook wel dat ik vaak al wakker wordt van het licht maar das ook de bedoeling toch? :mrgreen:

@Krabje wrote:

Ik merk ook wel dat ik vaak al wakker wordt van het licht maar das ook de bedoeling toch? :mrgreen:

Ja maar ik wil dan wel op tijd wakker worden en niet 10 minuten te vroeg daar wordt ik dan chagerijnig van :mrgreen: .

Ik slaap heel licht en wordt al wakker als het lampje van mijn telefoon aangaat zo’n beetje, dus de lamp gaat te snel (en ik heb ook met de instelling geklierd zo ongeveeer elke avond :roll: ). Ik kan hem wel een kwartier later zetten maar dan hoor je de vogelstjes niet en dat leek mij nou juist zo fijn.

Ik heb het 2 weken geprobeerd en ik ben niet 1 keer tot de vogeltjes gekomen dan had ik hem alweer uitgezet :lol: .

Maargoed, het is best een leuke wekker / lamp maar voor ‘leuk’ vind ik het dan net weer teveel geld.

hiewr gaat hij ook terug

Ik heb de lamp nooit gekregen hij ligt nog ergens bij TNT , ik ga dus echt niet betalen voor iets wat ik niet heb gekregen had ze gemaild en ze hielden het in de gaten

ik houd hem, ben er toch wel erg blij mee.

Makkelijk sávonds als nachtlaapje en sóchtends gewerkt worden door licht en vogeltjes.

Soms wordt ik iets eerder wakker van het licht en dan draai ik me even om weg van de lamp en dut nog even door haha

ik ga even overleggen met mijn man, hij gebruikt hem vaker dan ik namelijk :mrgreen:

@ilsederooy wrote:

ik houd hem, ben er toch wel erg blij mee.

Makkelijk sávonds als nachtlaapje en sóchtends gewerkt worden door licht en vogeltjes.

Soms wordt ik iets eerder wakker van het licht en dan draai ik me even om weg van de lamp en dut nog even door haha

Dit is ook helemaal mijn ervaring.

Merk dat ik met deze wekker beter en fijner wakker wordt als met een andere wekker

Ik was na 1 dag al verkocht… :lol:

Dus hij blijft!! :thumbup: