The Insiders

Welkom hoor, maar dat betekent gezien de afstand wel meteen een dagje uit voor je :lol:

Natascha potje is welkom :wink:

Mex,ach een dagje uit is altijd leuk, toch? :mrgreen:

@Pattycoat wrote:

Heb nog helemaal geen melding gehad dat ik het pakket kan ophalen.

Misschien even bellen naar het Kiala Punt of ze jouw pakket daar af gegeven hebben.

Hebben er bij de site van Insiders ook gedaan.

bij mij waren er al 6 potten kapot en alles zat eronder :thumbdown:

Het inpakken zo van Insiders dat is goed, volgens mij is dat echt met het vervoeren.

Was ook een kleine moeite om er een Sticker op te plakken met Breekbaar op.

Nu is er mee gegooid geworden.

Hier pakket op gehaalt en alle potten waren nog heel.

Morgen eentje testen en uitdelen.

kan iemand voor mij opschrijven wat voor ingredienten je nodig hebt bij 1 potje?

kan pas morgen later op de da de potten ophalen, maar moet morgenochtend al naar de winkel.

Hamlapjes in Jachtsaus:

plusminus 500 Gram Hamlapjes

Olie.

Lekker met gekookte aardappelen of rijst en sperciebonen.

Variatietip,

Voeg verse champignons toe of voor meer pit wat ketjap en sambal.

Draadjesvlees in Goulashsaus:

plusminus 500 gram stoofvlees

olie.

Lekker met aardappelen of rijst met worteltjes.

variatietip,

voeg verse bosui of paprika toe of voor meer pit wat chilipeper of cayennepeper.

thanks!! ga ik morgen lekker kokkerellen :angel:

net mijn pakket opgehaald, wil ik een pot eruit pakken valt zo de deksel eraf.

tot nu toe zijn al de potten die ik oppak de deksel los getrild

Belachelijk zoveel kapotte potten zeg :hand:

ik vraag me af doordat er geen vacuüm meer op de potten zitten hoelang ze dan nog houdbaar zijn ?

ik zie op het forum van insiders ook veel klachten daarover, vooral dat ze niet vacuum zijn inderdaad

Bij mij was er 1 kapot, bij het Kialapunt weten ze ook niet wat er in zit die kerel stapelde alles op (de mijne stond onderop) dondert die hele stapel om ik zeg dat zal me een rommeltje zijn. Hij"ach wat zit er in weer een stapel doekies om te testen? Ik uh nee potten met saus. Hij baalde daar echt van hoor dat alles zo omgevallen was.

Ik ga nu maar es beter kijken dan of die potten nog wel goed dicht zitten want dat heb ik niet gecontroleerd

Potten zijn bij mij allemaal goed aangekomen. Het had handig geweest als er ‘breekbaar’ op de dozen zou staan voor de kialapunten.

@Marcella wrote:

Potten zijn bij mij allemaal goed aangekomen. Het had handig geweest als er ‘breekbaar’ op de dozen zou staan voor de kialapunten.

Dat was inderdaad handig geweest. Dan wisten de mensen daar ook meteen dat er voorzichtig mee om gegaan moet worden.

Want dit slaat nergens op dat mensen zoveel kapotte potten krijgen.

( Zo kom je er wel achter hoe andere mensen omgaan met spullen die niet van hun zijn)

Bij mij ook maar eens voelen aan de deksels of die goed vast zitten.

Volgens mij hebben ze niet veel mensen voor de Dolce Gusto.

Net weer mail gekregen of ik niet iemand wist die ook graag deze wilde testen, moest wel vandaag nog want morgen gaat het dicht.

@ingelke wrote:

@Marcella wrote:

Dat was inderdaad handig geweest. Dan wisten de mensen daar ook meteen dat er voorzichtig mee om gegaan moet worden.

Want dit slaat nergens op dat mensen zoveel kapotte potten krijgen.

( Zo kom je er wel achter hoe andere mensen omgaan met spullen die niet van hun zijn)

Bij mij ook maar eens voelen aan de deksels of die goed vast zitten.

Volgens mij hebben ze niet veel mensen voor de Dolce Gusto.

Net weer mail gekregen of ik niet iemand wist die ook graag deze wilde testen, moest wel vandaag nog want morgen gaat het dicht.

Ja dat mailtje kreeg ik ook. Ze zullen inderdaad niet genoeg mensen hebben denk ik.

Tja, het feit dat er geen breekbaar op stond betekent natuurlijk ook niet dat mensen zo zorgeloos met dozen om horen te gaan. Op zich waren ze wel goed ingepakt volgens mij.

Kreeg vandaag mail dus ga ze morgen lekker ophalen…

Ben benieuwd of mijn potten ook heel zijn. Doos ook wel zwaar zeker… ff om denken dat ik dochtbij parkeer.

@marjooo wrote:

Kreeg vandaag mail dus ga ze morgen lekker ophalen…

Ben benieuwd of mijn potten ook heel zijn. Doos ook wel zwaar zeker… ff om denken dat ik dochtbij parkeer.

Valt wel mee, hij is niet zwaar en ook gewoon handzaam :slight_smile:

Moet je trouwens een kopie van je mail meenemen? Of is alleen id genoeg?

Ik heb geen printer en wil mijn pakket morgen gaan ophalen.

Id is genoeg